Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Μήνυμα Τής Παναγιάς Δέσποινας - Message De Panagia Despina (Vierge Marie) / 20-12-2011


Μήνυμα Τής Παναγιάς Δέσποινας
20/12/2011


Σας έδειξα τα μάτια πού βλέπετε στήν εικόνα Μου, σε μάτια κόρης πού συναντήσατε πρίν από λίγες ώρες και κοντοσταθήκατε λέγονας στην μιά κόρη σας δίπλα σας την "παλαιά" από άλλη ενσάρκωση, ότι τέτοια μάτια σπάνια βλέπετε από πλευράς καθαρότητας !
Η "Καθαρότητα" θά ΄ναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό στον Αιώνα πού έχει ήδη ξεκινήσει διά Ημάς ως το Απολυτίκιο πού ακούτε στο Χώρο Μου !
Βλέπετε ήδη ενα άλλο άγγιγμα ως παρουσία στο χώρο το οποίο προσδιορίσθηκε και επετεύχθη από γυναικεία χάρη την φροντίζουσα τον Οίκο Μου !
Η θέση τής γυναίκας θα βελτιωθεί, αλλά αυτό για να γίνει οφείλουν πρώτα οι γυναίκες να μη ανυψώνουν τα Εγώ τους μέσα από κάθε πλάγιο και ανορθόδοξο τρόπο πού έως σήμερα κάνανε !
Αυτή Θα Είναι
Η πιό Ευλογημένη
Επανάσταση Της Αγάπης
όταν συντελεστεί
σε μεγάλο εύρος πληθυσμών.
Ειδαλλιώς καμιά Ειρήνη ποτέ δεν πρόκειται να ενστερνιστεί ούτε στίς καρδιές σας, αλλά ούτε στη θέλησή σας και ποτέ στίς σκέψεις σας.
Αλλάξτε πολυαγαπημένες Μου :
Κυρίως τολμήστε να μήν εκφράζεστε
συνέχεια με τα Εγώ σας !
Αυτός ο Χείμαρρος Τού Θεϊκού Φωτός θα παρασύρει τά πάντα στο πέρασμά του και όλα θα γίνουν Θεϊκό Φώς Ως ο Θεός ΘΕΛΕΙ !


Παναγία Δέσποινα !
20/12/2011