Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

8-6-2014 Περί Χλιαρῶν ...



Γράφε...
Δὲν Ζητῶ πέρα ἀπὸ ὅ,τι εἶναι δικό σας μέσα Μου,
Καὶ δὲν εἶστε ΔΙΑθέσιμοι οὔτε Τὸν Ἑαυτό Μου Σὲ ΜΕ ποῦ παντοῦ Εἶμαι Νὰ προσφέρετε.
Μὴ κλαῖς, Δὲν Εἶμαι σκληρὸς ὅσο νομίζουν, ἀλλὰ Οἱ Νόμοι Μου δὲν σηκώνουν “νταβατζηλίκι” ὡς λένε μόρτικα στὴ πιάτσα χωρὶς Ἀρχὲς καὶ “Ἦθος”..νομίζουν ὅτι Δίνω τόσα χρόνια τὴν προσοχή μου σὲ Ἀρσακειάδες τῆς δῆθεν ἠθικῆς, ὅταν χρησιμοποιοῦν τὰ μέσα τα ἴδια, μὲ ὅσα τοὺς Ἐμπιστεύομαι καὶ λένε μετὰ ὅ,τι θέλουν διὰ τὴν Διαμάχη τοῦ καλοῦ καὶ τοῦ κακοῦ, καὶ ὅτι αὐτὴ εἶναι δεδομένη ; Τότε Θὰ Ἤμουν "ἀνίσχυρος" Ἂν Εἶχα ἀνάγκη τὴ βοήθειά τους...
Ἐκεῖνοι ἔχουν Ἀνάγκη ΕΜΕΝΑ στὸ νὰ ἀπαλλαγοῦν ἀπὸ τὶς ἐπιλογές τους ποῦ ἦταν ἐπὶ(x)τῶν “Λόγων” Μοῦ ἔργα, Εἶμαι Παντοῦ ἀκόμα καὶ μέσα σὲ αὐτοὺς ποῦ δῆθεν στὸ Ὄνομά Μου μιλᾶνε, ἐκεῖνοι δὲν εἶναι μέσα Μου...



Τοὺς Ἔχω Ἀπορρίψει.
Αὐτοὶ Εἶναι οἱ Χλιαροί Μοῦ,
θὰ ἀποτελέσουν μαγιὰ διὰ ἔργα ἄλλων.
Ὁ Πνευματικός τους Θάνατος
Θὰ ΚΑΤΑΣΤΕΙ
Γενόσημος Ἔργων Μοῦ.
Δημοσίευσέ το.

Περί Χλιαρῶν ...

8/6/2014