Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

13-3-2014

13/3/2014


Περί Ιανών,

H Γαία ΟMιλεί !


Άν δύναστε, σημαίνει ότι Μέ νοιώθετε, εις τό πόνο Μου, ως Μάνα πού αναγκάστηκα να κυοφορήσω τέρατα, παιδιά Μου ήσαν οι Γίγαντες και οι Τίτανες !
Παιδιά μου, είναι και οι Χλιαροί, δεν ζούνε επάνω μου ως και οι ρυπαροί μαζί με τούς εξοστρακισθέντες καί τούς άσωτους ;
Πόσες φύσεις Ιανών νομίζετε νά υπάρχουν στό Κόσμο και πόσες συνυπάρχουν εδώ σήμερα ;
Ναί, άλλο οι Τού Κόσμου ΙανΟΙ” ⇒ “ΙΟναί” σε ανάποδη γραφή, άρα ο προσδίδων τή Δεκάτη Ιανός δεν είναι για μέ ;
Ποιοί δέν υπήρξαν ποτέ Ιανοί, ακόμα και αν εθυσίασαν ως Ιανοί τη φύση των τών πρωτοπλάστων δια Μέ ;
Μήν σκέφτεστε, και μήν γράφετε τήν απάντηση ! Αν τήν γράφατε δεν θα ΟΜίλαγα εγώ σε σάς, αλλά τα εγώ σας διά εμού σε σάς ! Προσέξτε το αυτό ! Ξεσκεπάζετε Ιανούς με αυτό το κλειδί ! “Αυτοί παιδί μου ΔΕΝορθός συλλογισμός ήχων ! Δέν είναι αρκετά αυτά ; Αγαλλιάσθε λοιπόν !

ΑΥΤΟΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ - Μ. ΓΚΑΝΑΣ / Μ. & Π. ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ

Το επόμενο κρατήστε το,
γιά τό ηχόχρΩΜα,
πού η Νέμεσις λατρευει ....

Πολυξένη Καράκογλου - Ανοιχτό Βιβλίο




Η Γαία.

13/3/2014