Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Η Βροχή Τής Σιωπής ...

Η Βροχή Τής Σιωπής ...



Μέ ρωτάς, πώς γίνεται η Βροχή Τής Σιωπής.
Παρακαλώ θυμήσου πώς καί πότε έκλαψες μέ ένα δάκρυ από τό δεξί σου μάτι, καί πότε μέ ένα μόνο δάκρυ από τό αριστερό ;

Όταν βγήκε ένα δάκρυ από τό μάτι πού συνορεύει στίς καρδιές σου (τό αριστερό) ποιός σε αγκάλιαζε πετώντας γύρω σου, και η χαρά σου ήταν ένα δάκρυ, πού εκείνη έκλαιγε μέσα σου ;

Κάι όταν σήμερα είχες μόνο τό δεξί πού έκλαψε, ποιός δήθεν Δάσκαλος σού μίλησε ;

Τά Δάκρυα Βροχής Τής Σιωπής από το μέρος τής καρδιάς σας, είναι Δικά Μου γιά όσους Εμένα μέσα τους αγαπάτε.

Τά Δάκρυα Βροχής Σιωπής από το μέρος τού πνεύμονα είναι καί αυτά Δικά Μου, όταν ο Νούς σας, Μέ αφήνει να συγχωρήσουμε μαζί, τόν οποιονδήποτε αγαπήσατε γιά Μένα, και κοντά του Μέ υπηρετήσατε στήν κάθε του Ανάσα !

Εγώ Ανέπνεα Μέσα Του και Εγώ Αναπνέω και Κλαίω μέσα σας !

18/9/2013