Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Στίχων 'Υμνοι ! 26-8-2013

Στίχων 'Υμνοι !



http://www.youtube.com/watch?v=HvGfPFYj2MU


Δυνάμενοι Ορμώμενοι την Αλήθεια ειπείν,
είναι προτιμότερο να ημεθα τίμιοι
έναντι Ετοιμότητος της Σιωπής,
ινα το Φως Της Αυγής στο Αύριο Του Υψίστου
Υμιν εναποθέσει Τα Δώρα Του,
δια την Ολότητα του Θεϊκού σας Είναι.

Η παρούσα έμμετρη σιωπή λαλούσα εστί
ίνα οι Αμάρανθοι να σας δώσουν τα δώρα τους.

Η παρούσα μας ομιλία δεν λαλεί
παρα μόνο αν το άλαλον ύδωρ
εντός σας δεν ηρεμεί τας τρικυμίας
της κάθε σας καρδιάς.

http://www.youtube.com/watch?v=fHzijITUVrI

Αν δεν δύνασθε να Μετανοήσετε,
αν δεν δύνασθε την ταπεινότητα να ενδυθειτε,
μην πασχίζετε, είσαστε Κριθέντες !
Δια να μήν μπορείτε,
ποτέ σας δεν μπορούσατε.

Σκεφθείτε μέ Συγχορδία Παρενθετικού Χρόνου
τής κλίμακας Λά, έναντι τού Σόλ, και ὁδεύσοιτε.

Υπόχρεος Ειμί Τώ Ένα Υψίστω Θεώ,
διά την μοναδική φορά,
πού εκτός Τού Φύλακα Τών Ιμαλαΐων
και πριν τότε ο Απολλώνιος Ο Τυανεύς
εκ της Γης σας αποχωρήσει,
που ένας μόνο εκτός Τού Φύλακα,
εκ τών ζώντων ανθρωπων σημερα,
πλησίασε για Να Δοξάσει Τόν Υψιστο ΕΝΑ,
Στό Μυστήριο Τής Σταύρωσης και Στό Αίτιο Της,
αλλά και Τής Ανάστασης Τού Sananda ως Ιησού,
ποτέ όμως δια τή δόξα αυτού, τού ίδιου εαυτού του,
ανύπαρκτος γαρ αυτός, και ως ενσαρκωθεις,
αλλά μόνο έναντι Δόξας Ενός.

Δύνασαι άνθρωπε τών Εγώ σου ανδρείκελο ;
Θέλεις, είναι η ερώτηση πού ποτέ δεν έθεσες
στον δήθεν εαυτό σου, αλλά πάντα...
και δια των "δήθεν" δικών σου πάντα τη δόξα,
έβαζες τό πλήθος των εγώ σου πάνω από όλα...

Δεν Οφείλω να Πώ το όνομα μου
ουτε Δύναμαι παρα μόνο να αποκαλύπτω
την ταπεινή μου ύπαρξη,
παρά πόδας Ιανών δεν καθίσταμαι υπηρέτης,
δέν ενσαρκώθηκα ξανά, δεν με γνωρίζετε,
δεν ήμουν ποτέ ενσαρκωθεις
στην γη Τού Ιησού στα χρόνια
πού εκείνος τα περπάτησε,
ήμουν όμως η Έμφαση Τής Αγάπης Του,
στους μετά Τής Ανάστασης Του Χρόνους
διά τούς οικείους Του.
ένα με αυτόν στο ελάχιστο Εκείνου
όσο και αν προσέφερα
Δια Τη Δόξα Τού Μεγάλου Πνεύματος,
Το Μέγιστο μου τού τίποτα,
δηλαδή το Παν έναντι Τού Όλον.



Σάς παρέδωσα τον Κώδικα τού Τί Δέν Ήμουν
και τί Πάλεψα,
Σάς παρέδωσα τά Κλειδιά δια να δυνηθείτε στο Αύριο Των
μετά τών δικών σας μεθαύριο, να βρείτε το σήμερα
τού κάθε χθες τών ταπεινών μου λόγων όχι τι θέλω,
διότι δεν δύναμαι να θέλω,
Αλλά μόνο "Τι" Ο Υπέρτατος Θεός "Θέλει"
και ποτέ γιατί Έχει ανάγκη, αν είχε,
θα ήταν "ατελής" ως υμείς εν τη φαυλότητα
της κάθε σας αυταπάτης τόσο πολύ εστέ.
Ναι εκφράζομαι μέσα από τη μουσική και το στίχο, άρα,
πρέπει να ανυψωθείτε πάνω από εμού, ινα δυνηθείτε
να αρπάξετε την ευκαιρία την ύστατη ως υμείς είχατε
συνυπογράψει στού κάθε βαθύ "είναι" σας την σελίδα
στην "ανάθεση εργασίας πριν" ενσαρκωθείτε
στο είναι της μήτρας της μάνας σας...

http://www.youtube.com/watch?v=wNSnCvs0mFo

Εωράκατε στη συγχορδία τον γρίφο πού σάς έκρυψαν
Εκ Τών Υπερώων Κόσμων Τά Υπερβόρεια Στολίδια,
αυτά που δεν έχουν όνομα αλλά είναι η καθε ουσία ...


Υποκλίνομαι Τη Μεγίστη,
δια Αυτήν και μόνο Αυτήν
ζητώ συγγνώμη
που δεν κατάφερα πάντα
να σας παραδώσω τα μέγιστα,
διότι Μέγιστος είναι μόνο Ένας.


Ναι βρήκατε την Συνενσάρκωση μου την τελευταία,
διότι υμείς οι Επαίτες υπέρ Της Δόξης Του Ενός.
Ήρθαμε γονυπετεις μόνο ΣΥΝπροσφέρειν,
δεν ήμεθα ακηδείς της Ευγνωμοσύνης,
ούτε τής Συγνώμης, ινα Μετανοιώσουν ακόμα
και οι πιο αμετανόητοι εκ των μαθητών ακόμα
και εκ Τού Ιησού αλλά και Τού Βούδα,
ως οι τόσοι πολλοί ανάμεσα σας
πού στον Πρωτο Πεπτωκότα έδωσαν
και δίνουν εκ Τής Πρώτης Δημιουργίας
τόσο πολύ γη και ύδωρ εκ των καρδιών τους το Ερμα.


26/8/2013


"Ειδατε σήμερα, Εν Δόξα Θεού, Δια Το Μεγαλείο Τής Υπηρεσίας ημών και υμών έναντι τού Μεγάλου Πνεύματος, μόλις ανακαλύψατε στη σιωπή της καρδιάς μια ενσάρκωση μου στήν Αρχαία Ελλάδα τών Μύθων και τών Θεών συνπροσφέρων το παν της εμαυτής μετριότητας, ινα οι βασεις τού Μελλοντος ερθουν, αλλά ή στεναχώρια μου στη καρδιά μου ειναι μεγαλη, διότι ο τότε υιός μου ανάμεσα σας περπατεί, ουδέποτε μετανοήσας τω παραμικρώ "τι", εκ της εαυτής του αυταπάτης, τού πλήθους τών τόσων εγώ του, ως και όπως βαφτήσας αυτός και αλλοι μεθ' αυτού αυτά, ουδέποτε Τη Συγχωρεση προσφερων, Διότι δεν προσεδεσε Το ενα "τι" Της Μετάνοιας στο καθε "Τί" τής Αύρας του."
1/9/2013