Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Μήνυμα τοῦ Sananda - Message de Sananda / 14-7-2012



Μήνυμα τοῦ Sananda
πού λήφθηκε ἀπό τὴν Isabelle τὴν 14/7/2012



Εἶμαι Ὁ Sananda καὶ Ἐπιστρέψω γιὰ νὰ σᾶς μιλήσω.
Εἶμαι Αὐτὸς ὁ ὁποῖος Φωτίζει τὸ δρόμο σας,
Ἔρχομαι νὰ ἀνακοινώσω Τὸ Νέο ὅτι Τὰ Πάντα εἶναι σὲ διαδικασία πραγματοποίησης καὶ ὅτι Τὸ Πὰν ἔχει πραγματοποιηθεῖ εἰς τὸν Κόσμο σας καὶ εἰς αὐτοὺς τοὺς Κόσμους γιὰ τοὺς ὁποίους ἐσεῖς ἀκόμα ἀγνοεῖτε τὴν ὕπαρξη.
Εἶμαι Τὸ Φῶς ποὺ Φωτίζει τοὺς Κόσμους σας καὶ Ἔρχομαι Νὰ Ἀνακοινώσω Τὸ Νέο ἑνὸς νέου χρόνου καὶ τὴν ἐκπλήρωση τῶν προφητειῶν.
Ἀφουγκράζομαι τὶς ἀνοιχτές σας καρδιὲς στοὺς ἄλλους καὶ στοὺς ἄλλους Κόσμους.
Εἶμαι Αὐτὸς ὁ ὁποῖος ΕΙΝΑΙ !
Εἶμαι Ὁ Λόγος Τοῦ Πατρὸς ἐνσαρκωθεῖς ἐπάνω στὴ γῆ σᾶς ἐδῶ καὶ 2000 χρόνια.
Εἶμαι μέσα στὴ καρδιὰ ἐκείνων οἱ ὁποῖοι ἔχουν ἀνοιχθεῖ στὸ Θεϊκὸ Φῶς.
Ἔχω Ἔρθει νὰ σᾶς ἀνακοινώσω Τὸν Λόγο.
Ἔχω Ἔρθει πρὶν ἀπὸ τόσο καιρὸ καὶ ἔχετε μεταμορφώσει Τὸ Λόγο Μου !
Ὁ Λόγος μου εἶναι στὴν καρδιὰ ἐκείνων οἱ ὁποῖοι κατέχουν τὸ Θεϊκὸ Φῶς καὶ Τὸν κάνουν νὰ καρποφορεῖ.
Νὰ εἶστε Ἕνα μὲ Τὸ Φῶς τοῦ Πατρὸς καὶ θὰ λάβετε Τοὺς Καρποὺς τῆς Ἀγάπης σας γιὰ αὐτὸ τὸ ὁποῖο σᾶς περιβάλλει ὅποιο καὶ νὰ εἶναι !
Νὰ Εἶστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ ἀνάμεσά σας καὶ νὰ Εἶστε ΕΝΑ μέσα στὶς σκέψεις σας καὶ μέσα στὶς πράξεις σας,
Εἶμαι ἐδῶ δίπλα σας,
Σᾶς ἀγαπῶ.


Sananda



Message de Sananda
reçu par Isabelle le 14/7/2012


Je suis Sananda et Je Reviens vous parler.
Je Suis Celui qui Éclaire votre chemin.
Je Viens annoncer La Nouvelle que Tout est en cours de réalisation et que Tout est accompli en votre Monde et en ces Mondes dont vous ignorez encore l'existence.
Je Suis La Lumière qui Éclaire vos Mondes et Je Viens Annoncer La Nouvelle d'un temps nouveau et de l'accomplissement des prophéties.
Je Suis à l'écoute de vos cœurs ouverts aux autres et aux autres Mondes.
Je Suis Celui qui EST !
Je Suis Le Logos Du Père incarné sur votre Terre il y a 2000 ans.
Je Suis dans le cœur de ceux qui se sont ouverts à La Lumière Divine.
Je Suis Venu vous annoncer La Parole.
Je Suis Venu il y a si longtemps et vous avez transformé Ma Parole !
Ma Parole est dans le cœur de ceux qui possèdent La Lumière Divine et La font fructifier.
Soyez UN avec La Lumière Du Père et vous recevrez Les Fruits de votre Amour pour ce qui vous entoure quel qu'il soit !
Soyez UNIS entre vous et Soyez UN dans vos pensées et dans vos actes.
Je Suis là près de vous.
Je vous aime.

Sananda