Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Μήνυμα Τῆς Πηγῆς - Message de la Source / 4-4-2010


Μήνυμα
Τῆς Πηγῆς
Τῶν Πηγῶν.
τῆς 4/4/2010.


Ἄκουσα τὴ συζήτησή σας μὲ τὴ μία Σαλώμη, καὶ ἦρθα νὰ σᾶς πῶ τὴν δική Μου ἄποψη. πλανήτης γιὰ νὰ γυρίσει στὴ προηγούμενη κατάσταση ποὺ Ἐγὼ Δημιούργησα αὐτὸν κάνοντας τὸν νὰ φέρει πάνω του ὅλες τὶς μορφὲς τῆς ζωῆς ποῦ Ἐγὼ Δημιούργησα, νὰ τὸν κατοικήσουν, πρέπει Ὁ Νόμος Τῆς Ahimsa δηλαδὴ τῆς μὴ ἀφαίρεσης τῆς ὁποιαδήποτε ζωῆς γιὰ τὴν ὅποια ἱκανοποίηση τοῦ Ἐγὼ σᾶς τοῦ κατώτερου, νὰ ὑλοποιηθεῖ ὄχι μέσα στὰ κύτταρα σᾶς τῆς συνείδησής σας, ὅσων εἶστε ἤδη χορτοφάγοι, ἀλλὰ ΟΛΩΝ.
Γνωρίζω τὸν πόνο σου σὲ κάθε γιορτὴ τοῦ Πάσχα, ὅταν νοιώθεις πόσα ζῶα θυσιάστηκαν γιὰ νὰ γιορτάσουν αὐτὸ ποῦ οἱ ἄνθρωποι πιστεύουν σὰν ἀνάσταση Τοῦ Γιοῦ Μου !
Ὅμως ἡ δική Μοῦ κρίση δικαία Ἐστί μέσα ἀπὸ τὴν ἀπεραντοσύνη Τῆς Ἀγάπης Μοῦ.
Ὅμως Δὲν Μπορῶ Νὰ Ἐπιτρέπω Νὰ Βλέπω τὴν συμπεριφορὰ σᾶς ἄλλο, καὶ Ἔχω Πάρει τὶς ἀνάλογες Ἀποφάσεις Μοῦ γιὰ ὅλους σας.
Γιὰ νὰ πλησιάσετε τὴν ὅποια ἔννοια ὅλων τῶν ἀναστάσεων γιὰ τὶς ὁποῖες οἱ Δάσκαλοί Μοῦ στὸ σύνολο τοὺς δίδαξαν πρέπει ὁ σεβασμὸς πρὸς κάθε τί ζωντανὸ καὶ φέροντα ζωὴ μέσα του, νὰ εἶναι ἐφάμιλλος τοῦ πὼς σέβεστε τὴν κάθε σᾶς ἀνάσα !
δὲ ἄνθρωπος ποὺ παρὰ τὰ ὅσα παραδείγματα δίπλα του βλέπει καὶ δὲν προσπαθεῖ νὰ ἀλλάξει κάτι στὸν τομέα τῆς διατροφῆς του ἃς μὴν περιμένει ὁποιαδήποτε εἴσοδο στὴ Βασιλεία μοῦ ἀπέναντι Τοῦ Μέλλοντος Τῆς Μεγίστης Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος.
Ὅλοι ὅσοι μάλιστα συνεχίζετε νὰ τρῶτε τροφή, ἡ ὁποία προέρχεται ἀπὸ ζῶο ποὺ τοῦ ἔχει ἀφαιρεθεῖ ζωὴ παρὰ τὶς προειδοποιήσεις Μοῦ, μέσα ἀπὸ τοὺς Δασκάλους Μοῦ, νὰ ξέρετε ὅτι σᾶς περιμένουν ἐκπλήξεις πολλὲς τόσο στὴν ὅποια ζωή σας, ἀλλὰ καὶ στὸ ὅποιο μέλλον σας.
Ὁ Sananda σᾶς Ἔδωσε ἕνα κείμενο στὸ ὁποῖο θὰ βαδίσουν ὅσοι διασχίσουν τὴν 4η διάσταση καὶ θελήσουν νὰ ἐμβαθύνουν τὸ νόημα τῆς ἀνάστασής Τοῦ καί σὰν Ἰησοῦς ὅταν εἶχε ἔρθει.
Ὅμως μὴ τὰ ζητᾶτε ὅλα γιὰ τώρα, νὰ τὰ μάθετε.
ἴδιος Ὁ Sananda ἄλλωστε τ δικό μας Σχέδιο Ἐκτελεῖ καὶ Ἀκολουθεῖ, ἔναντι Τῆς Μοναδικής Τελειότητος Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος, Τοῦ Μόνου πού Δέν Ἔχει οὔτε καί ἐμᾶς ἀνάκγη, αὐτὸ τὸ ἔχετε ξεχάσει ;


Πατέρας Ὅλων.
Καί Πηγὴ Τῶν Πηγῶν.

4/4/2010



Beautiful Song - Krishna Das - Sri Argala Stotram - Show Me Love





Message
De La Source
Des Sources.
du 4/4/2010

J’ai entendu votre discussion avec l' une Salomé et je suis venu pour vous dire mon opinion.
Pour que la planète revienne à son état précédent que Je l’ai créé, en le faisant porter sur elle-même toutes les formes de la vie que Moi J’ai créé, à y habiter, il faut que la Loi de Ahimsa c’est-à-dire de non ôter la vie à n’importe quelle vie pour la satisfaction de votre Moi inférieur, à être réalisé pas dans vos cellules, de votre conscience, de tous ceux de vous, qui vous êtes végétariens, mais TOUS.
Je connais ta douleur pendant chaque fête de Pâques, quand tu sens combien des animaux ont été sacrifiés, pour célébrer ce que, les gens en croient être, comme la résurrection de mon fils !
Mais mon jugement, est juste à travers l’immensité de mon amour.
Mais, je ne peux plus permettre, de voir votre comportement, et j’ai pris mes décisions, qui correspondent pour vous tous.
Pour que vous approchez, le n’importe quel sens de toutes les résurrections, pour lesquelles mes Maîtres dans leur ensemble, ils avaient tous enseigné il faut, que le respect vers tout ce qui est vivant et porteur de vie en lui, d’être équivalent au mode que vous respectez chaque de vos respirations !
Ainsi, l’homme qui malgré les n’importe quels exemples il voit à côté de lui et il n’essaie pas de changer quelque chose dans la partie de son alimentation, qu’il n’attend pas n’importe quelle entrée, à mon Royaume ἀπέναντι Τοῦ Μέλλοντος Τῆς Μεγίστης Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος .
Tous ceux que vous continuez de manger la nourriture, laquelle provient d’un animal, qui lui a été ôté la vie malgré Mes avertissements, à travers Mes Maîtres, que vous connaissez, que des nombreuses surprises vous attendent, tant sur votre n’importe quelle vie autant que sur votre n’importe quel avenir.
Sananda t’avait donné un texte sur lequel ils vont cheminer tous ceux qui vont traverser la 4ème dimension et, si ils voudront approfondir le sens de Sa résurrection, comme Jésus quand il était venu.
Mais ne demandez pas, de tous les apprendre maintenant.
Lui-même, Sananda, de toute façon, mon Plan il Accomplit et Suit, ναντι Τῆς Μοναδικής Τελειότητος Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος, Τοῦ Μόνου πού Δέν Ἔχει οὔτε καί ἐμᾶς ἀνάκγη cela vous l’aviez oublié ?

Le Père de Tous.
Et La Source Des Sources.

4/4/2010