Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Μήνυμα Τού Μεγάλου Πνεύματος ! 12/2/2012



Μήνυμα Τού Μεγάλου Πνεύματος !
12/2/2012


Σάς Έστειλα προμήνυμα Ελπίδος διά Τήν Πανωραία Έλευσή Της !
Θα Είμαι Αρωγός και Αγωγός Αυτής !
Μη πτοείστε από τα Σύννεφα, μή θορυβείστε εκ Τών Ήχων Τής Σιωπής !
Μή ψάχνετε εκεί "Πού" δέν Είμαι ακόμα και αν μέσα εκεί πού νομίζετε ότι Είμαι, Είμαι διότι Παντού Υπάρχω !
Δημιουργώ Τό Μεθαύριο σας !
Εξαφανίζω το Παρόν σας, Μετατρέπω τό Μέλλον σας, Μετουσιώσα τό Παρελθόν σας !
Αντιληφθείτε Τούς Ήχους Τής Καρδιάς Μου καί όχι τούς μή ήχους Μου !
Όμως και αυτοι οι "Μή Ήχοι" Μου, προσπαθούν να μάθουν να υμνούν Εμένα.
Τούς Έδωσα τή Δυνατότητα !
Ναι οι Πτώσεις Υπήρξαν αλλά το "Πώς" δεν θα ξανά υπάρξουν πτώσεις είναι καθαρά θέμα Αναδομων Υποδομων Αναπνοών εκ Τών Υπερώων Δομών !
Δι' ό και εξοστράκισα ΠΑΝ ΤΙ δέν θυμόταν Εμένα, ίνα Με γνωρίσει, ίνα δεί ότι μέσα του Υπάρχω !
Αντιληφθείτε ότι δεν Είμαι κακός, απλά ισοδύναμα Δίκαος μέ Νόμο Μου τήν Ισομετρία !
Αυτή Είναι Η Δικαιοσύνη Τής Καρδιάς Μου !


ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ !
12/2/2012