Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

ποίημα 50 Ήλιων Χρόνων...



Μού 'φερες Αγάπη στή καρδιά,
Θύμισες Αιώνων σέ λεπτοδείκτες
από τά Ρολόγια γιά τά παλαιά
τών Χρόνων τίς Θύμισες
στού Χθές τούς δείκτες !


Σέ ευγνωμονώ Αιώνια καί Σ' ευχαριστώ,
αγαπώντας σέ πήγα ψηλά,
ίνα νά δύναμαι νά αγαπώ διπλά,
όχι μόνο γιά τήν Μετάνοια
τής Αγάπης πού στό Θεό Αρνήθηκες,
όντας ζωντανή, αλλά
γιά κάθε άλικο αίμα στή γη
πού γιά τής Αγάπης μας τά κρίματα χύθηκε !


Έκλαψα στής λήθης τή σιγή
στό κρεββάτι τών Αιώνων παρέα
μέ τό πόνο αγκαλιά προσκέφαλο
σύμμαχο σέ αγάπης δρόμο,
ίνα μή φύγει από κοντά σου
η κάθε δική σου ζωή.


Θά 'θελα νά μπορούσα νά σού μιλήσω
γιά τήν αλήθεια πού μέ πονά,
τά μάτια αυτών πού σκότωσε τό εγώ σου,
τά βλέπω τώρα χρόνια μπροστά μου,
σέ κάθε μετάνοιας ραφή τού ριζικού μας !


Δέν μετανοιώνω πού πονώ,
αρκεί νά 'χεις δικό σου Δρόμο !


Έγινες γιά μένα Η Πηγή Νερού Χαράς,
σέ κάθε δική μου ρύση τών χεριών μου τής ζωής,
έλεγα μέσα μου : "Τί θα ΄λεγανε τά μάτια της ;"
καί κάθε δροσοσταλιά τής πηγής τών χεριών μου
αποκτούσε τό άρρωμα τής δικής σου ικανότητος !


Στής τέχνης σου τό Άρρωμα
είσαι πάντα ανώτερή μου,
μόνο πού όσο ζω τήν αλήθεια
νά πληρώνω γιά σέ στό Θεό,
μόνο από Αυτόν δεν τή κρύβω !


Πονώ εγώ
γιά νά πονέσεις λιγότερο
όταν Τόν δείς ...



σήμερα έγινες 50 Ήλιων Χρόνων...


22/3/2013