Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

Μήνυμα του Πατέρα Όλων, της Πηγής τών Πηγών - Message du Père de Tous, de la Source des Sources / 8-1-2010

Μήνυμα του Πατέρα Όλων, της Πηγής των Πηγών.

Καλημέρα Σείριε Αστέρα !
Είναι χαρά μου, να έρχομαι να σου μιλήσω σήμερα το πρωΐ .
Χαίρομαι να βλέπω, το τελετουργικό της καλημέρας προς τους αόρατους φίλους σου, οι οποίοι είναι δίπλα σου, συνέχεια, αλλά και όσων είναι στο φυσικό επίπεδο, μέσα και έξω από το σπίτι σου.
Όλοι εστάλθησαν από Μένα, και τον Sananda, και την Παναγία, ακόμα και το σαλιγκάρι που ξέρεις σε τι έχει μεταμορφωθεί.
Τον τελευταίο καιρό έχεις, δικαίως ανησυχήσει κάνοντας από τη μια, σωστές σκέψεις και παρατηρήσεις γύρω από ορισμένα θέματα και συμπεριφορές ατόμων μακριά ή κοντά από σένα, προσπαθώντας από αγάπη να καταλάβεις γιατί υπάρχει τόση ανομοιότητα στις συμπεριφορές τους !
Η εξωτερίκευση των ενεργειών κάθε όντος πάνω στη γη σας, από τον κόσμο των ορυκτών έως των φυτών, αλλά και ανθρώπων, αλλά και από τα ζώα, δηλαδή ό,τι έχει ζωή μέσα του, στο πυρήνα των κυττάρων του, εξαρτάται από ένα και μόνο πράγμα με διπλή έννοια !
Τη σύνδεση του μαζί Μου !
Από τη μια και από την άλλη, την σύνδεση όλων των κρυσταλλικών δομών των κυττάρων της κάθε καρδιάς, κάθε όντος Με την αγάπη Μου !
Κάθε όν το οποίο έχει ζωή μέσα του, δηλαδή κύτταρα πυρήνες, και κίνηση ηλεκτρονίων πρωτονίων έχει ζωή, Την Παρουσία Μου μέσα του.
Γι’ αυτό για σένα και την Ινδιάνικη Φυλή σου, όλα όσα Εγώ δηλαδή το Μεγάλο Πνεύμα εποίησα και ποιώ, είναι ζωντανά !
Η καρδιά κάθε όντος δηλαδή το κέντρο του πυρήνα του, όχι μόνο στο φυσικό σώμα, αλλά σε κάθε ένα από τα υπόλοιπα 11 σώματα εκ των 12 των οποίων αγνοείτε την ύπαρξη τους, οφείλει για να ζει «εν Θεώ» να πάλλεται εν Θεώ σε αρμονία αγάπης με Αυτόν δηλαδή με Εμένα, πού είμαι παντού μέσα από όλα όσα εποίησα !
Ναι και ποιώ, ασταμάτητα διότι ακόμα και τώρα πού με ακούς Δημιουργώ !
Ο Υιός Μου ο Sananda σού έδωσε ένα δώρο κατ’ εντολή Μου !
Χαίρομαι για ένα πράγμα, κυρίως ότι τo αξιοποιείς χωρίς να ζητάς ποτέ σου κάτι για σένα !
Μπορεί κάθε μέρα να έχεις πιο λίγα χρήματα στη τσέπη σου, αλλά η καρδιά σου έχει τόσα πολλά ! Πού αυτήν βλέπουν οι Δάσκαλοι Μου, οι Άγγελοι Μου, η Παναγιά-Ίσις και ο Sananda και έρχονται κοντά σου.
Ακριβώς ! Σήμερα 8η μέρα του χρόνου, αντιστοιχεί στο Αύγουστο μήνα, λόγω του 8, το οποίο είναι ένα άπειρο όρθιο, ήρθα κοντά σου.
Η αγάπη μου είθε να είναι οδηγός στη ζωή όλων σας, όπως αυτή υπάρχει παντού σε όλα τα δημιουργήματα Μου σε κάθε ένα από τα 24 σύμπαντα που έχω δημιουργήσει και σωστά ένοιωσες διαλογιζόμενος, ότι αντιστοιχεί σε κάθε έναν από τους 24 Γέροντες, οι οποίοι σε έχουν επισκεφτεί με μήνυμα αλλά κράτα το, όταν έρθει η ώρα το δημοσιεύεις !
Με την άνεση σου, βάλε το χειρόγραφο κείμενο σε word και μετέφρασε το με την αδελφή σου !
Σας αγαπώ όλους ! Τόσο πολύ !
Μακάρι οι Λέξεις Μου οι τόσο απλές να μπορούσαν να ξεκλειδώσουν τις καρδιές σας !
Αλλά ξεχάσατε να είσαστε σαν τα παιδιά !
Πώς να σας πλησιάσω, ούτε εγώ ο Ίδιος δεν μπορώ !
Γι’ αυτό σας ετοίμασα ένα σχέδιο επιστροφής σπίτι Μου, στη καρδιά Μου !

Η Πηγή των Πηγών !
La Source des Sources !
8/1/2010



Message du Père de Tous, de la Source des Sources.

Bonjour Sirios Asteras !
C’est ma joie de venir à te parler ce matin aujourd'hui!
Je me réjouis de voir le rituel du bonjour à tes amis invisibles, lesquels sont à côté de toi, continuellement, mais aussi de tous ceux qui sont au niveau naturel, dans et dehors de ta maison.
Tous, ils se sont envoyés par Moi, et Sananda et Panagia,, et même l'escargot que tu connais à quoi il s'est transformé.
Ces derniers temps tu en as, justement été inquiété en faisant d’un coté, des pensées justes et des observations autour de certains sujets et de comportements des individus loin ou près de toi, en essayant par amour de comprendre pourquoi il existe tant de dissimilitude à leurs comportements!
L’ extériorisation des actions de chaque être sur votre terre, du monde des minéraux jusqu'aux végétaux, mais aussi des gens, et mais comme aussi des animaux, donc tout ce qu'il a de vie à son intérieur, au noyau de ses cellules, cela dépend d'une et seule chose de sens double!
Sa connection avec Moi !
De l'un et de l'autre coté, la connection de toutes les structures cristallisées des cellules de chaque cœur, de chaque être avec Mon Amour !
Chaque être qui a de la vie à son intérieur, c'est-à-dire des cellules des noyaux, et un mouvement des électrons, des protons a de vie, Ma Présence à son intérieur.
C'est pourquoi pour toi et pour ta Tribu Indienne, tout cela que Moi, c'est-à-dire le Grand Esprit, j’ai créé et je crée, a de la vie !
Le cœur de chaque être c'est-à-dire le centre de son noyau, pas seulement au corps naturel, mais à chacun des 11 corps qui restent des 12 dont vous ignorez leur existence, doit pour qu’il vit "en Dieu'" de vibrer en Dieu, en harmonie d’amour avec Lui, c'est-à-dire avec Moi, que je suis partout à travers tout ce que j’ai créé !
Oui, et je crée, sans cesse parce que même maintenant que tu m'entends Je Crée !
Mon Fils Sananda t’a donné un cadeau selon Mon ordre !
Je me réjouis d'une chose, surtout que tu le mets en valeur sans demander jamais quelque chose pour toi !
C’est possible que chaque jour tu as moins d’argent dans ta poche, mais ton cœur a bien d’autres choses ! Ceci ils voient mes Maîtres, mes Anges, Panagia-Isis et Sananda et ils viennent près de toi.
Exactement ! Aujourd'hui le 8eme jour de l’année, qui correspond au mois d’août, à cause du 8, lequel est un infini droit, je suis venu près de toi.
Que mon amour soit le guide dans votre vie de vous tous, comme ceci il y a partout dans toutes Mes créations à chacun des 24 univers que j'ai créé et justement tu as senti, en méditant, que chacun correspond à chacun des 24 Vieillards, lesquels t’ont rendu visite avec un message mais gardes-le, quand l'heure viendra tu le publies !
Avec ton aise, tu mets le manuscrit en «Word» et tu le traduis avec ta sœur !
Je vous aime tous ! Tellement beaucoup !
Que Mes Mots qui sont tant simples, qu’ils pourraient ouvrir vos cœurs !
Mais vous avez oublié d'être comme les enfants !
Comment que je vous approche, ni Moi-Même je ne peux pas !
C'est pourquoi que je vous ai préparé un Plan de retour à Ma maison, à Mon cœur!

La Source des Sources !
8/1/2010