Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Μήνυμα Παλλάδος Αθηνάς- Message de Pallas Athéna / 1-1-2010

Μήνυμα Παλλάδος Αθηνάς 1/1/2010

Μπορώ να πω και εγώ κάτι;
Είμαι συγκινημένη διά την εργασία στην πόλη πού ζεις, και για ότι κάνεις !
Όμως, πρέπει να τονίσω, ότι η εργασία ή ιδιαίτερη πού κάνεις με τους φτωχούς, συνδέεται με το κλαδί πού βγήκε κάποτε όταν κτύπησα με το δόρυ μου, τον ιερό μου βράχο!
Σήμερα αυτός δεν είναι τόσο ιερός, αφού η ιερότητα πια δεν είναι πρωταρχικός στόχος στις καρδιές σας !
Σύντομα, όπως ξέρεις, θα αλλάξει ριζικά αλλά και ουσιαστικά η πόλη αυτή διότι και όπως είναι στο σχέδιο του Θεού, αλλά και διότι όταν ο πατέρας μου, ο Πατέρας Όλων, ο Δίας μού ζήτησε να επιστρέψω στη πόλη μου, διότι εκεί ζούνε εκτός από σένα, όντα του Φωτός τα οποία Εκείνος υπεραγαπά και καθοδηγεί, ζήτησα από πλευράς μου ο Shiva, να καθαρίσει τη πόλη !
Είδες και γνωρίζεις ούτε ο Σωκράτης αλλά ούτε και ο Περικλής μου και η Ασπασία μου, τα παιδιά μου, δεν αντέχουν τη πόλη αυτή όπως είναι !
Ο Λόγος του Sananda ακούστηκε ήδη στη Ελευσίνα !
Ναι στη χρονιά πού πέρασε, ήμουν εκεί και εγώ !
Δεν θα μπορούσα να έλειπα από μια τέτοια γιορτή !
Συνέρυσε παιδί μου, σ’ ευχαριστώ πού με ακούς, η Παναγιά-Ισιδα είναι μαζί σου !

Παλλάς Αθηνά
η της Αθήνας προστάτης !
1/1/2010
Η χρονιά της επιστροφής μου !


Message de Pallas Athéna
1/1/2010

Est-ce que je peux dire moi aussi quelque chose ?
Je suis émue pour le travail dans la ville où tu vis, et pour tout ce que tu fais !
Cependant, il faut que je souligne, que le travail particulier que tu fais avec les pauvres, s’est lié avec la branche qui est sortie autrefois quand j’ai frappe avec ma lance, ma roche sacrée!
Aujourd'hui celle n'est pas tellement sacrée, puisque la sainteté n'est plus pas un but primordial dans vos cœurs !
Bientôt, comme tu sais, elle changera radicalement mais aussi substantiellement cette ville parce que comme c’est dans le plan de Dieu, mais aussi parce que quand mon père, le Père de Tous, Dias (Zeus) m'a demandé de retourner à ma ville, parce que là ils vivent sauf toi, des êtres de Lumière lesquels Lui aime beaucoup et il guide, j’ai demandé de ma part que Shiva nettoie la ville!
Tu as vu et tu connais ni Sokratis mais ni mon Périclès et ma Aspasie, mes enfants, ils ne supportent pas cette ville comme elle est !
La Parole de Sananda a déjà été entendue à Éleusis !
Oui dans l'année qu’elle est passée, j'étais là aussi moi !
Je ne pourrais pas manquer d'une telle fête !
Συνέρυσε mon enfant, je te remercie que tu m'entends, Panagia-Isis est avec toi!


Pallas Athéna
l’Athéna Polias !
1/1/2010
L'année de mon retour !