Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Η Πηγή : Μήνυμα της χρονιάς 2010 - La Source : Message de l'année 2010

Μήνυμα της Πηγής για τη χρονιά 2010

Ας είναι ευλογημένοι όσοι φυλάσσουν τις Θερμοπύλες της καρδιάς Μου, και των Αστεριών Μου τη Λάμψη στο στερέωμα του Ουρανού είτε είναι ενσαρκωμένοι είτε όχι !
Σε λίγο αρχίζει ή Νέα σας Χρονιά, χρονιά σημαντική για εσάς και για την ανθρωπότητα ολόκληρη !
Το πρόγραμμα Μου ή το Σχέδιο Μου εξελίσσεται και ναι υπάρχουν αλλαγές της τελευταίας Στιγμής, όμως, φροντίζω τα Παιδιά Μου, και σέβομαι τις επιλογές τους, το ξαναλέω όμως σε λίγο θα νοιώσετε, όχι θα μάθετε, θα νοιώσετε βαθειά στο μεδούλι σας τις δικές Μου, διότι ο Κόσμος Μου, δεν είναι ο κόσμος σας, και ο κόσμος σας στη γή θα γίνει Κόσμος Μου σύμφωνα με όσα ο Sananda και η Παναγιά – Ισιδα σας λένε !

La Source des Sources
(Η Πηγή των Πηγών)

31-12-2009




Message de la Source pour l’année 2010

Qu’ils soient bénis tous ceux qui gardent les Thermopyles de Mon cœur, et l’étincellement des Mes Etoiles sur ma voûte Céleste qu’ils soient incarnés ou qu’ils ne soient pas incarnés!
Bientôt elle commence votre Nouvelle Année, année importante pour vous et pour l'humanité entière!
Mon programme ou Mon Plan évolue et oui ils existent des changements du dernier Moment, pourtant, je pense à Mes Enfants, et je respecte leurs choix, je le dis une fois encore que cependant bientôt vous allez sentir, pas apprendre, vous sentirez profondément à votre moelle Les Miens, parce que Mon Monde, ce n'est pas votre monde, et votre monde sur la terre deviendra Mon Monde selon tout ce que Sananda et Panagia – Isis vous disent!

La Source des Sources

31-12-2009