Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Προσευχή.


Προσευχή.


Φέγγε μου ἄστρο τ΄ οὐρανοῦ τὸ δρόμο
πιάσε μου χέρι τοῦ θεοῦ τὸν ὦμο
κάθε ποὺ χάνομαι κι ἀδύναμος αἰσθάνομαι.

Φύσα ἀγέρα τὴν ἀνημποριὰ μοὺ
νὰ πάρει ἀνάσα μιὰ βαθιὰ ἡ καρδιά μου
φύσα ἀγέρα μου Πατέρα καὶ Μητέρα μου.

Πεῖτε τραγούδια τῆς χαρᾶς ἀηδόνια
νὰ ζωντανέψουν τὰ καλά τά χρόνια
ἀπὸ τὴν ἄβυσσο, ᾠδὴ γιὰ τὸν Παράδεισο.


Προσευχή...Λεωνίδας Μπαλάφας...




Ἡ Ἐρώτησή σας δὲν εἶναι ἡ Ἀπάντησή Μου.
Ἡ Σωστὴ ἐρώτηση ὅμως τῆς ἀξίζει λίγο περισσότερο τὴν προσοχή σας. Ξαναβάλτε τὸν ἠχόδρομο τῆς Ἔμπνευσης. Προσέξατε τὸ Ἐννοιολογικὸ τμῆμα της ; Τί σᾶς Περιγράφω εἶναι Κεφαλαιώδους σημασία διὰ ὅσους δὲν θὰ περάσουνε Τὸν Δεύτερο Θάνατό τους. Διότι Σέβομαι πρῶτος Τούς Νόμους Μου, ἄρα, Ἐλᾶτε νὰ δοῦμε μαζί Το Μονοπάτι Τοῦ Νοῦ ἀναφορικὰ μὲ τὸ Τί Θὰ Εἶναι Ἕνα Ἀστρικὸ Ἀπόβλητο, αὔριο, στὸ Χθὲς τοῦ σήμερα ποὺ θὰ μελετήσουμε Μεθαύριο, βλέπετε πὼς σᾶς δείχνει τὸ τραγοῦδι αὐτὸ τὸ Μέλλον ποὺ θὰ ζήσουν ὅσοι δὲν θὰ περάσουν οὔτε στὴν 5η ἀλλὰ οὔτε στὶς ἑπόμενες Διαστάσεις καὶ διὰ τῆς Ἐπερχόμενης Ἄνοιξής Των, θὰ πᾶνε στὸ νέο Φθινόπωρο τῆς Ἀναγέννησής των. Ἀκριβῶς ! Τὸν βρήκατε τὸν γρῖφο ! Εἶναι ἀνάδρομος μιᾶς Χρονοδικτυακῆς Ροπῆς. Ἔτσι ταξιδεύει κανεὶς ἔξω ἀπὸ Χώρους ἔχοντας σύμμαχο τὸν χρόνο ἔναντι Χρόνου.



2/3/2015