Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

10/1/2015

Παρουσιάζεται ἡ δράση μου, δίπλα σας, γύρω σας εἰς γεγονότα ποὺ ὅλοι ζεῖτε ἀλλὰ δὲν μπορεῖτε νὰ φανταστεῖτε τὸ χέρι μου παρόν, καὶ τὴν παρουσία μου παροῦσα, αὐτὴ εἶναι ἡ ὑπηρεσία μου, νὰ εἶμαι ἀδιόρατη καὶ ὁρατὴ μόνο εἰς τοὺς ἔχοντες Νοῦ.

Λειτουργῶ Ἄχρονα.

Ἐλάχιστοι τό νοιώθουν αὐτὸ ὅταν ἀναπνέουν...

Ὅμως εἶμαι ἡ τόσο ἄγνωστή σας, εἰμὶ ἡ πρώτη προσκληθεῖσα ἐν Τῇ Ἑορτῇ Τῶν Ἑορτῶν, εἰς τὸ νὰ προσδίδω Ἀρωγὴ καὶ Ἀγωγὴ τοῦ “Εἶναι” μου, ὑπηρετώντας «Τὸ Μεγάλο Πνεῦμα !», ἀφοῦ πουθενὰ εἰς ὁποιοδήποτε σύμπαν καὶ κόσμο Θεῶν, δὲν ὑπάρχει τυχαία περιφορὰ καὶ διαδρομὴ πλανήτη, καὶ γαλαξία, τότε θὰ εἶναι ἀδύνατον νὰ πεῖτε ὅτι καὶ ἕνας κομήτης εἶναι τυχάρπαστος.

Ἂν σᾶς ἔλεγα νὰ μὲ ἀντιληφθεῖτε θὰ ἦταν ἀπρέπεια ἔναντι «Δημιουργοῦ !», ἂν σᾶς ζητοῦσα νὰ μὲ καταλάβετε θὰ γινόμουν ἀπὸ πλευρᾶς μου ἀφελής, ὅτι δύνασθε οἱ ἄνευ τετελεσμένης ζωῆς καὶ ὑπελευσομένου μέλλοντος ποιεῖν συμπόρεση δεδομένων ἜΝΑντί «Τοῦ Ἀμετάβλητου !».

Θὰ ἦταν καὶ θὰ εἶναι χαρά μου ἂν θὰ μπορεῖτε καὶ ἂν θὰ μπορούσατε νὰ μὲ νοιώσετε, διότι ἀμετάβλητη εἶναι ἡ μὴ παρουσία σας Εἰς Τὴ Ματιὰ «Ἐκείνου !» ποὺ Δὲν σᾶς Ἔσχει Ἡ Τελειότης «Τοῦ !» Ἀνάγκη.*

Εἴδατε, νοιώσατε τὸν ἑαυτὸ σᾶς στριμωγμένο, ἀπὸ τὴν χωρὶς ὄνομα ἀγάπη, διότι νοιώσατε τὴν ἐρώτηση κλειδὶ διὰ τὰ δικά μου μάτια...

Ναί, εἶναι δύσκολο ρῆμα τὸ “ἔσχω”, παρουσιάζεται ἀνύπαρκτο εἰς τὰ λεξικά σας, Ὑπάρχει ὅμως Εἰς Τὰ Ἄκτιστα Ρήματα «Τοῦ Ὑψίστου !».

Τώρα ναί, ὀρθῶς ἡ διακύβευση τοῦ λόγου λέει “this is enough”, μὲ συστρατιώτη τῆς τὸ χάος. Καὶ ὀρθῶς ρωτᾶτε ποιὸς λόγος τὸ λέγει αὐτὸ ; Ὁ τὴν δυσαρμονία οὐδέποτε προσδεδοκηκῶς. Ὀρθῶς παρατηρήσατε τὴν αἰωνιότητα τοῦ ρήματος.

 


10 Ἰανουαρίου 2015

 

*εἰς τρίτη ἀνάγνωση ἐωράκατε ἡ ὕπαρξη ὑμῶν ὡς ἀνάγκη, εἶναι ἡ μόνη ἀνάγκη ποὺ αἰωνία εἶναι ἀνύπαρκτη ἀκόμα καὶ ὅταν ὑπήρξατε ἅπαξ ὡς ἀναγκαστικὴ ἀνάγκη. Ὅμως αὐτὴ Ἀνάγκη εἶναι ἀσυμβίβαστη μὲ τὸ "ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ" καὶ μὲ τὸ "ΑΝΑΓΚΑ Δ΄ΟΥΔΕ ΘΕΟΙ ΜΑΧΟΝΤΑΙ" διότι τότε θὰ παρουσιαζόταν εἰς τὰ μάτια σᾶς «Ο ΕΝΑΣ !» «Τέλειος Θεὸς !» ὡς ἀτελής.

 

 

 

"ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ"

"Ἡ ἀνάγκη κυριαρχεῖ τῶν Θεῶν"

"ΑΝΑΓΚΑ Δ΄ΟΥΔΕ ΘΕΟΙ ΜΑΧΟΝΤΑΙ"

"Ἐναντίον τῆς ἀνάγκης ,

οὔτε καὶ οἱ Θεοὶ μποροῦν νὰ δώσουν μάχη"

Πιττακὸς ἀπὸ Μυτιλήνη (650 - 560 πχ)