Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

χωρις ημερομηνια και χωρις λογια

Τεχνική Υποστήριξη: Παρακαλώ,πως μπορώ να βοηθήσω;
Πελάτης: Χμ…μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να εγκαταστήσω το πρόγραμμα που λέγεται «Αγάπη». Μπορείτε να με καθοδηγήσετε πώς να το κάνω;

Τ.Υ. :Φυσικά μπορώ. Είστε έτοιμος να ξεκινήσουμε;
Π: Είμαι λίγο άσχετος από τεχνολογία, αλλά ας προσπαθήσουμε. Τι πρέπει να κάνω;

Τ.Υ.:Το πρώτο βήμα είναι να εντοπίσετε και να ανοίξετε το παράθυρο «Η Καρδιά μου». Μπορείτε να την εντοπίσετε;
Π: Ναι, αλλά υπάρχουν άλλα τόσα προγράμματα που τρέχουν αυτή τη στιγμή. Υπάρχει πρόβλημα να εγκαταστήσω το «Αγάπη» ενώ τρέχουν τα άλλα;

Τ.Υ: Ποια προγράμματα τρέχουν τώρα;
Π: Μισό λεπτό να δω… υπάρχει ένα που λέγεται «Παλιά Τραύματα», «Χαμηλή Αυτοεκτίμηση»,ένα άλλο «Μνησικακία» και «Εκδίκηση».

Τ.Υ.:Δεν υπάρχει πρόβλημα. Μόλις ομως εγκαταστήσετε το πρόγραμμα ‘Αγάπη’,θα διαγράψει βαθμιαία τα προγράμματα αυτά από το λειτουργικό σύστημα. Μπορεί να παραμείνουν στη μνήμη αλλά δεν θα εμποδίζουν τη λειτουργία άλλων προγραμμάτων. Το πρόγραμμα «Αγάπη» θα αντικαταστήσει το «Χαμηλή αυτοεκτίμηση» με μια άλλη ενότητα που λέγεται «Υψηλή αυτοεκτίμηση». Όμως,θα πρέπει να διαγράψετε οριστικά τα υπόλοιπα δύο προγράμματα: «Μνησικακία» και «Εκδίκηση». Αυτά τα δύο εμποδίζουν την εγκατάσταση του προγράμματος ‘Αγάπη’.
Π: Πως γίνεται να τα διαγράψω; Μπορείτε να μου πείτε;

Τ.Υ.: Με χαρά. Πηγαίνετε με το ποντίκι στην οθόνη σας κάτω αριστερά, εκεί που λέει ‘Εκκίνηση με Αγγελλους’ και επιλέξτε το πρόγραμμα «Συγχώρεση» και κάνετε ένα διπλό κλικ. Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές χρειαστεί μέχρι να διαγράψετε τελείως τα δύο προγράμματα.
Π: Α,ωραία! Έγινε κιόλας. Ώχ…όμως το πρόγραμμα «Αγάπη» ξεκίνησε μόνο του την εγκατάσταση. Είναι φυσιολογικό αυτό;

Τ.Υ.:Ναι, αλλά να θυμάστε ότι έχετε μόνο τη πρώτη έκδοση του βασικού προγράμματος. Θα χρειαστεί να συνδεθείτε με άλλες «Καρδιές» γυρω σας για να κάνετε αναβάθμιση στο Δικτυο Του Υψίστου.
Π: Ωχ! Μου εμφανίζεται ένα μήνυμα λάθους που λέει:‘Error – Το πρόγραμμα δεν μπορεί να λειτουργήσει με “εξωτερικές παρεμβάσεις”… τι είναι αυτό;

Τ.Υ.:Μην ανησυχείτε.Αυτό σημαίνει ότι το πρόγραμμα «Αγάπη» έχει φτιαχτεί για να τρέχει με ανεστημενες εσωτερικές «Καρδιές» αλλά δεν έχει ακόμα τρέξει στη δική σας «πετρινη Καρδιά». Σε μη-τεχνική γλώσσα, αλλα Συναδον Της Τελειοτητος Του Θεού, σημαίνει ότι πρέπει πρώτα να αγαπήσετε τον εαυτό σας που στα Χερια Του Θεού πλαστήκατε, πριν είστε έτοιμος να αγαπήσετε τους άλλους αφου δεν εχετε ποτέ αναβαθμισει την καρδια σας απο τη καθε θεση “περιορισμενου Λογισμου” στη θεση “Του Απειρου Λογισμού”, στη Κρυφή Extra Μνημη RAM του υπολογιστη σας, και αυτο μας υποδεικνύει στη Τεχνικη Βοηθεια, οτι αντι της “αγαπης Του Θεου” στα κρυφα παραλληλα με τη χρηση του σπασμενου λειτουργικου των “Παραθυρων Του Θεου” αντι της Εγκεκριμενης εκδοσης 21/12/2012 με τη μονη Αιωνια τελευταια αναβαθμιση που δεν εχετε ποτε σας εγκαταστήσει ήδη δεν εχετε βαλει στα φανερα για Το Θεο Την Αγαπη Του ως Κυριο Μετοχο και Provider στα συστηματα σας αυτα anti virus, και στα κρυφα για τους ανθρωπους της “Μη αγαπης” εσεις τρεχετε και ενα καταστροφικο “virusστον υπολογιστή σας που τα antivirus συστηματα δεν αναγνωριζουν που λεγεται “Κρυφειος Ζήλεια”..
Π: Δηλαδή; Τι κάνω τώρα;

Τ.Υ.:Κατεβάστε το πρόγραμμα «Αποδοχή εαυτού μου στους αλλους» και κάντε κλικ στα παρακάτω αρχεία: «Συγχώρεση του εαυτού τους μεσα μου», διοτι και εσεις εστε εν αυτων το Ερμα και αυτοι στο δικο σας, «Συνειδητοποίηση της αξίας Του Θεου μεσα τους αντι πρωτα Του Θεου μεσα μου» διοτι οι αλλοι ειναι ο εαυτος σας και εσεις η εικονα τους, «Αναγνώριση των ορίων Του” στο καθε πεπερασμενο Του υποσυνολο ως Εκφραση Του Θεου, Εμφανιση Του Θεου και Εκδηλωση Του Θεου, δια την καθε ενσαρκωθεισα μορφη και ειδος ζωης Του ! Μη Σεβομενοι τα Εργα Του, τα Λειτουργικα Του Παραθυρα Αυτοματης Συνδεσης στα Δικα Του Δικτυα δεν σας αναγνωριζουν ως Θείκης Του ΣυνΤαυτισης εργο ».
Π: Εντάξει, δεν το έκανα ολο αυτο με την πρωτη, θελει Αιωνες, αλλα το Αγαπω ..

Τ.Υ.:Ωραία αφου εκπεμπετε την ελαχιστη αγαπη ως ευγνωμοσυνη, Τώρα αντιγράψτε αυτά τα αρχεία στο βασικό σας φάκελο των Registrer Αρχειων : «Η Καρδιά Του Θεού Μεσα μου».Το σύστημα θα διαγράψει οποιοδήποτε ασύμβατο αρχείο και θα επιδιορθώσει όλα τα λανθασμένα αρχεία. Επίσης, χρειάζεται να διαγράψετε τα «Αρνητική Κριτική»,«Φλυαρία», Μοχθηρια” και “Υστεροβουλια αλλα μη ξεχασετε τη “Μισσαλοδοξια” αυτή και Θεους κατασπαραζει. Μετά πηγαίνετε στο Κάδο ανακύκλωσης και διαγράψτε τα οριστικά και από εκεί.
Π: Έγινε. Ωπ!! O φάκελος «Η Καρδιά Του Θεού Μεσα μου» αρχίζει να γεμίζει με νέα αρχεία. Τα «γαλήνη Του Θεού» και « πληρότητα Του Θεού» που αντιγράφουν μόνα τους τα νεα αρχεία στο φάκελο «Η Καρδιά Του Θεού μεσα μου». Είναι φυσιολογικό αυτό;

T. Y.: Ναι. Αυτό δείχνει ότι το πρόγραμμα « Υπερβορεια Αγάπη» έχει εγκατασταθεί απο τους Αγελλους και ήδη τρέχει οριζοντας σας το μονο σημειο Ορθου Προσανατολισμου. Κάτι τελευταίο πριν κλείσουμε το τηλέφωνο. Το πρόγραμμα «Αγάπη» είναι παντα free, δεν χρειάζεστε κωδικό ενεργοποίησης, γι’ αυτό δώστε το σε όσους μπορείτε. Μονο ετσι σιγουρα μπορον μετα οι Αγγελλοι με δυο λαμδα, ναι οι Αγγελλοι της μη πτωσης, να σας ανταποδώσουν μετα, μερικά καλά αρχεία για αναβάθμιση των Αγγελων της Πτωσης διπλα σας και μαζι σας απο το Εργο της “Μη αγαπης“ στή “ΣΥΝαδουσα Θεϊκή Αγάπη” που αυτα Εχουν ενα εξτρα Κοστος τοσο αναβαθμισης παλαιοτερων οσο και εγκαταστασηςνεων, και πληρωνονται τους ΠΑΝΤΑ τοις μετρητοις με την καθε σας Μετανοια.
Π: Σε ευχαριστώ, Θεέ μου… τι χρωστώ ;


T. Y.: Σας εχω προσκομισει τον Λογαριασμο στη καρδια σας πριν Φτιαξω την Τρεχουσα και Τις προηγουμενες Δημιουργιες, πληρωτεος παντα επι τη καθε Εμφανισει σας εναντι Τών 24 Γεροντων Του Μεγαλου Πνευματος μερικοι απο εσας τον πληρωνετε με την πρωτη σας εμφανιση απο τις παλαιες σας καταθεσεις στην τραπεζα Μου, αλλοι με δοσεις με ή χωρις τοκους αναλογα το Θεϊκο σας κλασμα, αλλοι καθολου εφοσον δεν εχετε Θεϊκη Ταυτοτητα στο “Συστημα” και αλλοι χορηγοι πληρωνουν δια υμας, και μερικοι ΔΙΑγραφεστε Αιωνια απο το “Συστημα” διοτι το Υπερφορτωσατε και με περιττα λειτουργικα εξοδα, αλλα και η παρουσια σας ητο συχνα “λειτουργικως” και επιβλαβης εναντι του Συνολου των Παιδιων Μου σε 2 χρονοχρονους Δημιουργιων πισω, αλλα και να μη ξεχνατε οτι ορισμενοι που σε καθε Μου Δημιουργια δεν μετανοιωσατε ποτε για κανεναν, εσας σας Διεγραψα και απο Την Αρχη της Τρεχουσας ασχετα αν ζησατε στην παρουσα με Δανικο Χρονο αλλα Ο Χρονος Ανηκει Μονο Στο Μεγαλο Πνευμα που και η ταπεινοτης Μου Ως Θεος που Ειμαι Τη Δοξα Του Υπηρετω. Ναι, Θεος Ειμαι, και δεν Κανω Ό,τι Θελω, εκτος απο αυτο Που Ειμαι, διότι αν Ηθελα τοτε η καθε Θεληση Μου θα ηταν Δηλωση οτι Εχω ενα “ΕΓΩ” και δεν εχω εκτος Της Θελησης Της Ακτιστου Του Μεγαλου Πνευματος Της και Εκφραζομενης Τής και Εμφανισθεισας και Τής Εκδηλωθεισας και ΔΙΑ μεσω και εμού, κατανοητό ;




τό κείμενο κυκλοφορεί στο internet λιγο διαφορετικά... 
το ίδιο και η φωτογραφια, οι αλλαγες και προσθήκες στο κείμενο δεν έγιναν απο έμας.ΣΑ.