Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

8-8-2014 Ὑακίνθη Το Μήνυμα τής - Jacinta Son Message.



Ναὶ εἶμαι κοντά σας, ἐσεῖς δὲν τὸ γνωρίζετε, παρατηρῶ καὶ σιωπῶ, διότι ἡ Σιωπὴ εἶναι ἡ πρώτη ΟΜιλία Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος, αὐτὸ ποὺ δὲν μπορεῖτε νὰ ἀντιληφθεῖτε μέσα ἀπὸ τὸν Περιορισμὸ τοῦ Εἶναι σᾶς ἐκ τῶν ἐγώ σας, καὶ ναὶ αὐτὸ μὴ σᾶς ξαφνιάζει, ἐρχόμαστε μὲ ἕνα ἢ περισσότερα “ἐγὼ” ἀλλὰ τὸ πῶς φεύγουμε ἐπηρεάζει τὸ κάθε Ἐν Θεῶ Μέλλον μας.
Πολλοὶ θέλησαν λογω διασημότητας τῆς ἱστορίας ποὺ ζήσαμε νὰ καπηλευτοῦν τὸ ὄνομα τῶν ὅσων ἦταν στοιχεῖα τῆς ζωῆς μας, ἢ ἴδια μᾶς ἡ ζωή, παρὰ πολλοὶ νομίζουν ὅτι ἤσαν ἐμεῖς καὶ θέλουν νὰ παρουσιάζουν τοὺς ἑαυτούς τους ὡς ἐμᾶς.
Ἀπευθύνομαι σὲ αὐτοὺς καὶ λέγω, τὸ νὰ θελήσετε νὰ εἴσαστε ἐν ζωῇ usurpateur” ἄλλων αὐτὸ εἶναι μεγάλο Κάρμα Ἔναντι Τῆς Δικῆς Τοῦ Θεϊκῆς Ταυτότητας τοῦ ΟΝΤΟΣ ποὺ καπηλευτήκατε, ἀλλὰ καὶ Ἔναντι Τῆς Δικαιοσύνης Τοῦ Ὑψίστου, ἡ ὁποία σᾶς διαβεβαιώνω μὲ τὰ μικρά μου μέσα ΒΛΕΠΕΙ καὶ ΝΟΙΩΘΕΙ καλύτερα ἀπὸ ἐσάς.
Ὡς καὶ Χριστὸς ὡς καὶ Παναγία ἔτσι καὶ ἐμεῖς ἔχουμε ἐνσαρκωθεῖ πολλὲς φορὲς στὴ Γῆ, διατι ἡ Μετενσάρκωση νὰ ἰσχύει μόνο γιὰ λίγους καὶ ὄχι γιὰ ὅλους ; Ἐφ' ὅσον Βλέπετε μελετώντας τὶς Μεταθανάτιες Ἐμπειρίες πολλῶν, ὅτι Εἶναι Νόμος Τοῦ Θεοῦ. Ἐνδείξεις ναί, ἔχετε μέσα ἀπὸ τὴ Τεχνικὴ ποὺ κάθε ἕνας προσεγγίζει διὰ νὰ πλησιάσει τὶς Μεταθανάτιες Ἐμπειρίες, ἀλλά, τὸ κάνετε ἀπὸ τὴ Γῆ, ἐνῶ εἶστε ἐκεῖ, ἐνῶ ἀπὸ τὴν Ἄλλη πλευρὰ δὲν θὰ ἔπρεπε νὰ λέγονται ἔτσι, ἀφοῦ Θάνατος μᾶς ἐκεῖ στὴ Γῆ Εἶναι ἡ Μηδενικῆς Συνοχῆς Ἀνάσταση μᾶς ἀλλοῦ διὰ τὸν μικρὸ καὶ μεγάλο Θάνατό μας ἕως τὸν Ἀπόλυτο διὰ ὁρισμένους ἀπὸ ὅλους μας ποῦ σᾶς εἶναι γνωστοὶ ὡς Χλιαροί. Σὲ αὐτὴ Τὴ Μηδενικῆς Συνοχῆς Ἀνάσταση δὲν ἔχουν ὅλοι πρόσβαση, ἄρα πολλὰ ἀπὸ τὰ θέματα τῶν Ἀστρικῶν προβολῶν σας, παράγωγα καὶ προϊόντα Ἀστρικῶν Σκουπιδιῶν σᾶς εἶναι.
Εἶναι σὰν τὶς ἀγαπημένες κάποιων Puneuses du Lit, μιὰ φορὰ στὸ κρεβάτι σας γιὰ πάντα στὸ κρεβάτι σας καὶ στὸ σπίτι σας.

Βεβαίως καὶ εἶμαι ἐνσαρκωμένη στὴν Ἑλλάδα, ἐκεῖ ποὺ δὲν θὰ μποροῦσα νὰ λείπω. Ἐκεῖ ποὺ εἶναι ὅλη ἡ Ζωή μου καὶ τὸ Φῶς τῶν ματιῶν μου εἶμαι, καὶ ἀπὸ ἐκεῖ πιστέψτε μὲ δὲν θὰ φύγω σχεδὸν ποτέ, ἢ γιὰ νὰ τὸ πῶ μὲ ὅρους Αἰωνιότητας, διὰ ὅσο καὶ ὅπως Τὸ Μεγάλο Πνεῦμα Θέλει Θὰ Εἶμαι καὶ Ἐκεῖ Μαζί σας, παρὰ τὸν πρῶτο καὶ δεύτερο θάνατό μου. Ἐσεῖς, δηλαδὴ ὁρισμένοι δὲν θὰ μὲ βλέπετε πάντα, Ὁ Ὕψιστος καὶ ἐλάχιστοι ἐργαζόμενοι ἐν ὑπηρεσία Διὰ ΕΚΕΙΝΟΥ Τὴ ΔΟΞΑ θὰ μὲ νοιώθουν καὶ παροῦσα ἀλλὰ καὶ μετὰ ἐπίσης θὰ ξέρουν.
Ναὶ εἶναι τραγικό, στὸ σήμερα ποὺ ζεῖτε, καὶ ποὺ ζοῦμε διότι ἀνάμεσα σας εἶμαι καὶ ταπεινὰ ἐργάζομαι, (δὲν εἶμαι τίποτα ἀνάμεσά σας, Ὁ Ὕψιστος Μόνο Εἶναι Παντοῦ, αὐτό μου δίνει χαρά, νὰ ξέρω ὅτι ὅταν πρέπει νὰ ἀκουστεῖ ἀκόμα καὶ τὸ πέταγμα τῶν φτερῶν τῆς καρδιᾶς μου, τότε καὶ μόνο τότε, ἵσταμαι ἀνάμεσά σας, μάλιστα μιὰ ἀπὸ τὶς κόρες μου, ὅταν τῆς μίλαγα μέσω τῆς καρδιᾶς τοῦ πατέρα της, πέταξε ὅλη ἡ καρδιά της σὲ μένα στὴν ἀγκαλιά μου, χωρὶς καθόλου νὰ μετακινηθεῖ τὸ φυσικό της ἐκεῖ ἐνσαρκωμένο σῶμα, οὔτε ἕνα χιλιοστὸ ἀπὸ τὴ θέση τῆς) τὸ Μήνυμα Τῆς Fatima, αὐτὸ ναὶ δυστυχῶς τὸ χρησιμοποίησε ὁ κάθε “ἔνας” ἀπὸ ἐσὰς κατὰ τὸ συμφέρον τοῦ Εἶναι του, ἀλλὰ ὄχι ἐν Τῇ Ὑπηρεσία ἔναντι Ὑψίστου, ἔτσι μᾶς δολοφόνησαν ἐμένα καὶ τὸν ἀδελφό μου, τὰ χέρια ποὺ διὰ τῆς μητρός μου τότε, εἶχαν τὴν ἄδεια νὰ μᾶς πλησιάσουν.
Τὰ ἴδια χέρια, μέσῳ ἄλλων χεριῶν ἔβαλαν ἕνα σωσία τῆς Λουκίας στὴ θέση τῆς Λουκίας ὅταν αὐτὴ πέθανε, εὐτυχῶς αὐτὸ τὸ ἔχουν ἀντιληφτεῖ πολλοὶ ποὺ ἔχουν καρδιὰ καθαρή.

Πρέπει νὰ τιμήσετε τὴν προσφορὰ τῆς ξαδέλφης μου, παρὰ τὰ ἀνθρώπινα λάθη της, ἀφοῦ ἡ ἐσωτερική της φωνὴ δὲν ἦταν πάντα προσανατολισμένη στὸ Ὑπερῶο Φῶς τῆς Καρδιᾶς Τῆς Παναγίας, παρὰ τοῦ ὅτι ἦταν προσηλωμένη σὲ Ἐκείνης Τὴ Χάρη, στὸ φῶς τὸ ἀχνὸ καὶ τὸ ὀμιχλῶδες του χώρου ποὺ ὑπηρετοῦσε μέν, ἀλλὰ καὶ δὲν ἀγνοοῦσε τὰ πάντα μέν.

Προτίμησε τὴ σιωπή, καὶ αὐτὸ εἶναι στὰ μάτια μου “ἠρωϊσμός”, ὅταν δὲν θέλεις νὰ μιλήσεις, ἐπειδὴ Ἀναγνωρίζεις ὅτι Πάνω ἀπὸ ὅλα καὶ ἀπὸ ὅλους Ὑπάρχει ὄχι ἁπλὰ ὡς λέγεται Ἕνας Θεὸς (ἀλλὰ Μόνο Το Μεγάλο Πνεῦμα ποὺ δὲν Μειώνεται ποὺ δὲν Αὐξάνεται ποὺ δὲν Διαιρεῖται καὶ ποὺ δὲν Πολλαπλασιάζεται ἀπὸ τὴ Συνδράση Δράσης ἀκόμα καὶ Ὅλων Των Θεῶν τόσο μαζὶ ὅσο καὶ χωριστά, ἄνευ διαχωρισμοῦ μέσα σὲ κάθε ΔΙΑχωρισμο) καὶ Αὐτὸς μόνο, Τὸ Μεγάλο Πνεῦμα, Κάνει κουμάντο καὶ ὄχι ὁ κάθε δικός σου Θεὸς ποὺ μάχεται καὶ ἀντιμάχεται μέσ ἐσου ἀκόμα, τὸν κάθε ἀπέναντί σου Θεό, λέγοντας δικός μου Προφήτης εἶναι ὁ καλύτερος, ἢ δικός μου Δάσκαλος εἶναι ὁ μόνος σωστός”, ἢ “ δικός μου Θεὸς εἶναι ὁ Ἀληθινός, λὲς καὶ Θεὸς ἂν δὲν ὑπήρχατε τόσο ἐσεῖς ὅσο καὶ οἱ προκαταλήψεις σας, Δὲν Θὰ Ὑπῆρχε ; Ἢ γιὰ Νὰ Ὑπάρχει, θὰ ἔπρεπε ΕΚΕΙΝΟΣ νὰ εἶναι ὡς ἐσεῖς καὶ κάθε περιορισμὸς σᾶς τὸν φανταστήκατε καὶ τὸν σερβίρατε ἀκόμα καὶ ὡς Ἱερὰ Θρησκεία σὲ πολλοὺς ἀπὸ τοὺς ὅλους ἕως καὶ τόσους ὅλους ;

Διὰ αὐτῷ τῷ λόγῳ σᾶς ζητῶ, νὰ τιμήσετε τὰ λόγια τῆς ξαδέλφης μου ποὺ ἔχει δώσει στὸ ἐνδιάμεσο αὐτὸ καὶ μετὰ τὰ δικά μου, ἄλλωστε σὲ λίγο δὲν θὰ εἶμαι μαζί σας γιὰ νὰ εἶμαι πάντα μαζί σας.



Jacinta ἢ Ὑακίνθη στὰ Ἑλληνικά, δὲν εἶναι τὸ πραγματικό μου ὄνομα, οὔτε τὸ σημερινὸ οὔτε τὸ πλησίον μιᾶς ὀνοματοδοσίας μου, ποὺ μὲ ἔκανε γνωστὴ σὲ πολλούς, τὸ πραγματικό μου Ὄνομα Τῆς Θεϊκῆς Μου Ταυτότητος, τὸ γνωρίζουν μόνο ὅσοι δονοῦνται σὲ ἁρμονία μαζί μας μὲ Τὶς Πρωταρχικές μας Ἀκτίνες ΜΟΝΟ ἐν Ὑπηρεσία Ὑψίστου, μέσα ἀπὸ κάθε Ἐπανενσάρκωσή μας, μέσα ἀπὸ κάθε Μετενσάρκωση καὶ Μετεμψύχωση μᾶς ἀλλὰ καὶ μέσα ἀπὸ κάθε Μετενσωμάτωσή μας, καὶ τέλος μέσα ἀπὸ Τὴν Ἀνυπέρβλητη Μετουσίωσή μας.


Yemaya Assessu - Deva Premal

8/8/2014


Αὐτὸ τό μήνυμα συνδέεται μέ τό κάτωθι μήνυμα
και με τό μήνυμα τῆς Λουκίας :










Oui, je suis pres de vous, vous ne le savez pas, j'observe et je suis en silence, car il y a le Silence, qui est le premier OMιλια (*1) du Grand Esprit, celui que vous ne pouvez pas concevoir à travers la Limitation de votre Être, de vos egos, et oui cela à ne pas vous rendre surprise, nous venons avec un ou plusieurs «ego», mais le “comment“ nous partons influence le chacun de nos Avenirs En Dieu.
Beaucoup voulaient à cause de la renommée de l'histoire que nous avons vécu à usurper le nom de ceux qui étaient les éléments de notre vie ou la même de notre vie, malgré que trop pensent qu'ils étaient nous et veulent présenter eux mêmes comme nous.
Je m'adresse à eux leur dire, vouloir que vous soyez en vie "Usurpateur" des autres cela est un grand Karma devant Sa Propre Identité Divine de l' ETRE que vous avez fait usurper, mais aussi Devant La Justice du Suprême, qui je le vous assure avec mes petits moyens VOIT et CONNAIT mieux que vous.
Comme Christ comme La Vierge Marie de même nous aussi nous nous sommes donc incarnés plusieurs fois sur la Terre, pourquoi la réincarnation s'appliquer seulement qu' à quelques-uns et pas pour tous?
Tant que vous voyez en étudiant les post-mortem expériences de beaucoup des personnes, que cela Est Une Loi De Dieu.
Des Indications oui, vous avez à travers les techniques que chacun aborde pour se rapprocher les Expériences Après la Mort, mais, mais, vous faites cela pendant que vous vous trouvez sur la terre, tandis que de l'autre coté on devrait pas les appeler ainsi, étant que La Mort là sur terre, est la cohésion de zéro de notre résurrection tandis que ailleurs pour la petite et la grande mort de nous jusu' à l'absolu pour certains de chacun d'entre nous qui vous sont connus comme les Tièdes. Dans cette cohésion de zéro de Résurrection ils ne possèdent pas d'accès tous, alors autant de questions des vos Projections d'astral ils sont les dérives et des produits des vos Poubelles d' Astral.
C'est comme les quelqu' unes favories Punaises du Lit, une fois à votre lit jamais elles se trouvent à toujours aussi chez votre domicile.


Bien sûr, je suis incarnée en Grèce, où je ne pourrais pas être absente. Là Où elle est toute ma Vie et je suis la Lumière de mes yeux, et de là croyez-moi, je ne partirai presque jamais, ou pour le dire en termes d' éternité, autant et comme Le Grand Esprit Veut Je Serai Là Avec vous, En dépit de la première de ma mort et de la seconde de ma mort. Vous, c'est à dire certains, vous ne me verrez pas tout le temps, Le Sublime et tres peu travailleurs en service Pour Sa Cloire ils me sentiront ainsi que présente mais après evidament ils connaitront aussi.
Oui, c' est tragique, aujourd'hui où vous vivez et où nous vivons, parce que parmi vous je suis, et je travaille humblement, (je ne suis rien d'entre vous, Le SUBLIME Seulement Est Partout, cela il me fait plaisir de connaître que lorsque il doit être même entendu le vol des ailes de mon coeur, alors et seulement là , je me tiens au milieu d'entre vous, de même que une de mes filles, quand je lui ai parlé à travers le cœur de son père, elle a jeté tout son cœur à moi dans mes bras, sans même bouger par là où elle était avec son corps incarné, pas même d'un millimètre de sa place) le message de Fatima, oui cela il l' a malheureusement utilisé chacun de tous de vous à l'intérêt de lui même, mais pas en Service Devant le Sublime, donc nous avons été assassiné mon frère et moi, les mains qui par ma mère avaient la permission de s' approcher de nous.
Les mêmes mains, qu' à travers des autres mains ils ont mis un imposteur de Lucie à la place de Lucie quand elle etait morte, heureusement ceci ils l'ont rendu compte beaucoup qu'ils ont le cœur pur.


Vous devez honorer l'offre de ma cousine, malgré les erreurs humaines d'elle même, étant donne que sa voix intérieure n'a pas toujours été orientée vers La Lumière Supérieure du Cœur de Panagia, que malgré qu'elle a été attachée vers Sa Grâce, à la lumière pâle et brumeux de l'espace qu'elle servait d'un coté, mais elle n'ignorait pas tout de l'autre coté.
Elle a opté pour le silence, et cela est à mes yeux un "héroïsme", quand tu ne veux pas parler, parce que tu reconnais que au Dessus de Tout et de tous IL Existe pas seulement comme on dit un Dieu, (mais seulement Le Grand Esprit qu' IL ne se réduit pas, qu'il ne s' accroît pas, qu'il ne se divise pas et qu'il ne se fait pas multiplier par la co-action de l'action des tous les Dieux autant qu'ensemble tant que séparément a travers chaque division) et Lui Seul, Le Grand Esprit.
Il fait le commande, et pas chacun de ton Dieu, qui est en guerre et contre guerre à travers toi même le chacun en face de toi Dieu en disant «mon Prophète est le meilleur», ou «mon Maître est la seul correct» ou “mon Dieu est Le Véritable ” soit disant que Dieu si étant donné que vous même et vos préjugés n'existaient pas, il Devait Exister ? Ou pour qu'Il Existe, il devrait LUI d'être comme vous même et la chaque limitation de vous même l'a imaginé et l'a servi même comme Chaque Sacré Religion fasse tant que chez un grand nombre de vous de tous autant que jusque la Totalité de vous?
Pour ce raison là je vous demande d'honorer les paroles de ma cousine qu' elle a donné à ce médium et puis les miens, d'ailleurs Bientôt, je ne serai pas avec vous afin d'être pour toujours avec vous.
Jacinta ou Ὑακίνθη (yakinthi) en grec, mais ce n'est pas mon vrai nom, ni celui de ce jour ni près une nomination de moi même, qui m'a fait connue à un grand nombre de gens, mon vrai Nom de Mon Identité Divine, ne connaissent que ceux qui vibrent en harmonie avec nous avec nos Rayons Primordiaux qu' en Service du Suprême à travers chaque réincarnation de nous, à travers chaque Réincarnation et Métempsycose et Μετενσωμάτωση (*2) de nous, et enfin par l' Insurmontable Transmutation de nous .


*1 Ομιλια =discours en grec mais ici on écrit en mot du 5eme avec les deux premiers lettres en majuscules :OM


*2 ce n'est pas réincarnation car il y a deux mots qui sont différents mais vous dites le même mot en français pour chacune d'eux = Μετεμψύχωση et Μετενσωμάτωση.




8/8/2014




Ce message est lié au message suivant :
et au messages de Lucie :