Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Δέηση Ὑπερώα.

Δέηση Ὑπερώα.

Ζήτησα, ἀπὸ τὸν Ἄνεμο τὴν Ὀρθοστασία Του,
Ζήτησα, ἀπὸ τὰ Ρόδια τὰ Πλούτη Τους,
Ζήτησα, ἀπὸ τὰ Πτηνὰ τὴν Εὐλυγισία Τους,
Ζήτησα, ἀπὸ τοὺς Φτωχούς τό Χαμόγελό Τους,

Δὲν ζήτησα Τὸν Οἶκτο !
Δὲν ζήτησα Τὸ Μίσος !

Προσέφερα τὸ Εἶναι τῆς Θυσίας Μου,
Προσέφερα τοὺς Καρποὺς τῆς κοιλιᾶς Μου,
Προσέφερα Τὴν Ἐμπιστοσύνη !

Σᾶς, ΔΙΑβεβαιώνω ὅτι Δὲν Μὲ Πρόδωσε ποτέ,
Δὲν Μὲ Ἀρνήθηκε Ποτέ, ἐσεῖς Τὸν φωνάζετε Χριστό,
ἀπὸ πλευρᾶς μου ξέρω ὅλα τα ὀνόματά Του
ἀπὸ κάθε περπατησιά Του στὴ γῆ σας,
ἀπὸ κάθε Τοῦ Ἀναπνοὴ γιὰ σᾶς καὶ γιὰ ὅλους μας !

Μὲ ἀρνεῖστε, εὐχάριστο αὐτὸ δὲν μοῦ εἶναι,
δὲν σᾶς ἀρνήθηκα καὶ ἃς κατακρίνετε
γιὰ ὅ,τι θυσιάζουμε ὅλοι μας, ὄχι μόνο γιὰ σᾶς,
ἀλλὰ γιὰ νὰ ἔχετε δικαίωμα στὸ κάθε αὔριό σας
ποῦ Ὕψιστος σᾶς Προσφέρει,
ἀκόμα καὶ ἐσεῖς, οἱ τόσοι πολλοὶ χωρὶς χθές,
οἱ τόσοι χωρὶς αὔριο σὲ κάθε σήμερα σᾶς
τοῦ κάθε ἑνὸς ἀνύπαρκτου ἀκόμα χθές σᾶς !

Ἔρχομαι τὴν 11η μέρα 11ου μηνός,
νὰ προσφέρω Στὸν Ὕψιστό τά δάκρυά μου,
τὸν λυγμὸ τῆς καρδιᾶς μου, γυναίκα εἶμαι,
ξέρω τὸν πόνο τὴν ἀπόρριψη,
τὸ μίσος σας στὸ βλέμμα, τὰ βλέπω,
ὑφιστάμενα καὶ ἐκπεμφθέντα
ἀπὸ πρὶν τὴν ἀρχὴ αὐτῆς Τῆς Δημιουργίας
γιὰ ὅ,τι δὲν δίνω, ἀφοῦ μοῦ τὸ ἀρνοῦνται !

Ὅμως αὐτὸ δὲν τὸ ἔμαθα στὰ παιδιά μου,
καὶ στὰ παιδιὰ τῆς γενιᾶς μου,
παρὰ τὶς "ἐπιμείξεις" ρυπαρῶν ἀτόλμων
καὶ τὰ θρασύδειλα ὀνείδιστα τῆς θάρρητας τέκνα,
στὶς ἠθελημένες ἀμφιβολίες τους καὶ τῆς τόλμης,
ποῦ καὶ σὲ αὐτὰ προσέφερα τὸ Εἶναι Μου Μὲ Πίστη,
στὰ χνάρια Τῆς Εἱμαρμένης !

Εἶμαι Καλὴ μὲ ὅλους σας,
τοὺς τὴν γλυκύτητα Τῶν Τριῶν "Τ" φέροντες
Μόνο στὴν Αὔρα τῶν 12 Καρδιῶν σας,
εἶμαι Πιστὴ στὶς προσευχὲς τῶν δεήσεών μου
Στὸν Ὑπερῶο Ὕψιστο Ὑπέρτατο Ἕνα,
Νὰ Μὴ Ξεχνᾶ Ἐκεῖνος,
ὄχι ἐμένα, ἐγὼ δὲν ὑπάρχω,
Ὑπάρχει Μόνο Ἐκεῖνος,
ἀλλὰ ὅσο ὑπάρχω, αἰτοῦμαι
στὰ γόνατα τῶν δακρύων μου τῆς Σιωπῆς
στὴν Ὕψιστη Καρδιά Του,
νὰ ἀφαιρεῖ ἀπὸ τὰ μαλλιά μου
τὴν ἀξιοπρέπεια, ποῦ Προσδίδουν σε μὲ
Ὅλοι Οἱ Θεοί, καὶ Νὰ τὴν Πολλαπλασιάζει
στὸ Ἄπειρό Του γιὰ τὶς καρδιὲς τῶν παιδιῶν μου,
ποῦ ἀνάμεσά σας περπατοῦν !

Μόνο τὴν λάμψη τῶν μαλλιῶν μου
ἔχω νὰ προσφέρω,
Συγχώρα μὲ Θεέ μου,
δὲν εἶμαι τίποτα ἐγώ,
Ἐσὺ Εἶσαι Μόνο....

Μὴ δίνεις τὸ ὄνομά μου,
κράτα το στὴ καρδιᾶς σου τὴν Σιωπή,
καὶ στῆς Θέρμης τὰ δάκρυά σου, δικά μου !

Γύρω Της καρδιᾶς Της θὰ εἶμαι !
Μέσα στὴ καρδιὰ σᾶς ὑποκλίνομαι !

Μόνο γιὰ ἐκεῖ δημοσίευσε
ποῦ ἀνθίζει Ἡ Ἐλπίδα Του !
Μὲ ρωτᾶς, ποῦ ἀπὸ τὰ δυὸ ;
Μὲ ρωτᾶς πότε ;
Τότε, Μόνο στῆς εὐθείας τό Νῆμα !
Στὸ Ρῆμα Τῶν Ἤχων Του !!!!
Κᾶνε μὲ ἴσαλο γραμμὴ παρελθόντος
στὸ Ρῆμα Τοῦ Χρόνου Του.

Μετὰ κλεῖσε τὴ πόρτα !


11/11/13