Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Συγχώρεση ...


Συγχώρεση ...

ΣυγχώρηΣέ τους στὴν ὥρα Σοῦ Θεέ μου,
δὲν ἔχουν ὥρα γιὰ Σὲ στὴ μέρα τους,

ΣυγχώρηΣέ μας στὴν Στιγμή Σοῦ Θεέ μου,
δὲν Μετέχουμε στὴν ὥρα τῆς στιγμῆς μας
σὲ καμιὰ Ἀνάσα Σοῦ στὸν Αἰώνα Σοῦ,

ΣυγχώρηΣέ μας στὴν Ὥρα Σοῦ Θεέ μου,
δὲν ἔχουμε ὥρα γιὰ Σὲ
στὴν ζωή μας σὲ καμιά Σοῦ Στιγμή,

ΣυγχώρεΣέ μας στὴν Μέρα Σοῦ Θεέ Μου,
δὲν ἔχουμε στιγμὴ γιὰ Σὲ στὴν ὥρα μας,

ΣυγχώρηΣέ τους στὸν Αἰώνα Σοῦ Θεέ μου
δὲν ἔχουν Θέση Στὸ Μετόχι Τῶν Ὀνείρων Σοῦ,

ΣυγχώρηΣέ τους Θεέ μου στὴ Στιγμή Σοῦ,
Δέν, μετάνιωσαν γιὰ καμιᾶς ζωῆς στιγμῆς τους.
ΣυγχώρηΣέ τους Θεέ μου στὴν Ὥρα Σοῦ
Δέν, εἶναι ἡ ὥρα τους γιὰ Σέ,
Ἀμέτοχοι Τοῦ Αἰώνα Σοῦ πάλι εἶναι,

ΣυγχώρηΣέ μας Θεέ μου
καὶ αὐτοὶ καὶ ἐμεῖς
ὡς ἐμεῖς σὲ αὐτούς,
ὡς αὐτοί σε μᾶς,
δὲν γίναμε Εἶναι Σοῦ.



https://www.youtube.com/watch?v=Yef5o-rXzYE


11/2/2014