Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Από Τ' Αστέρια ....

Από Τ' Αστέρια ....

Από του Νου τις Ευλογίες
σε κάθε ακόμα υπέρτατο χθες,
σ' ένα Αστέρι Τού Ουρανού,
τού ζήτησα μια χάρη...

Να πάρει για πένα του ό,τι τού παρέχει
το ματιών το φως από τα δικά μου,
και για μελάνι τους χτύπους της καρδιάς μου,
και όσο ζω να προσδώσει νέες συρραφές
στη καρδιά της κάθε πατρίδος και της μάνας γής,
σε βαθέων βάθη αβαθή, να προστρέξει.

Εκείνο, με το Υπερώο Του Ένα Φως,
να Γράψει Ευχές Ευλογίας δια σε...
να Γράψει Ύμνους Υπερώους δια σε...
να Κεντήσει Κέντημα Χαράς δια σε...

αφού είμαι ανήμπορος να σε φτάσω
αφού είμαι άχρηστος τόσο για τόσα,
αφού είμαι τόσο μικρός μπροστά σου,

ας είμαι χρήσιμος τουλάχιστον
σε κάθε αστέρι τ' Ουρανού,
σαν το κοιτάς στον Ουρανό...
το φως Της Αγάπης Τού Θεού
από μέσα τους να σε πλημμυρίζουν..

αν η αγάπη μου δεν σε φτάνει
αν η αγάπη μου δεν σου φτάνει,
δεν φταις εσύ ποτέ, μόνο εγώ,
αφού υπάρχει καλύτερη, Του Θεού.


30/3/2013