Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Μήνυμα τοῦ Λυτρωτή ληφθὲν ἀπὸ τὴν Isabelle - Message du Rédempteur reçu par Isabelle / 20-4-2012


Μήνυμα τοῦ Λυτρωτή
ληφθὲν ἀπὸ τὴν Isabelle στὶς 20/4/2012.


Εἶμαι αὐτὸς ποῦ ὀνομάζουν Λυτρωτή.
Ἦρθα γιὰ νὰ συμπληρώσω τὸ μήνυμα ποὺ ἔλαβες ἀπὸ τὸν Ἠλία.
Ναί, θὰ ἐργαστοῦμε ἀπὸ κοινοῦ καὶ γιὰ τὴ Δόξα τοῦ ΕΝΟΣ Θεοῦ καὶ γιὰ τὰ ἱερὰ ἔργα τοῦ Δημιουργοῦ, τοῦ Πατέρα μᾶς ὅλων, χωρὶς διάκριση τῆς θρησκείας ἢ τῆς φυλῆς.
Εἶμαι αὐτὸς ποὺ θὰ βοηθήσει αὐτὸν ὁ ὁποῖος ὀφείλει νὰ ἔρθει στὴν ἐργασία του τῆς ἐνοποίησης τῶν ἐσωτερικῶν δομῶν τῆς Μητέρας σας Γῆς ἐπίσης καὶ εἰς τὸ πνευματικὸ ἐπίπεδο τῶν στοιχειωδῶν καὶ συμπληρωματικῶν σας δομῶν καὶ τῶν κυττάρων σας εν ὄψει τῆς ἀλλαγῆς ἐκείνων ἐπίσης ἀκόμα καὶ τῶν ἐξωτερικῶν σας καὶ ἐσωτερικῶν σας δομῶν εἰς πνευματικὸ ἐπίπεδο διότι χωρὶς νὰ ἀνοιχθεῖτε εἰς Τὸν Θεὸ καὶ εἰς τὰ Ὄντα τοῦ Φωτός, οἱ ἀλλαγές σας δὲν θὰ γίνουν παρὰ τμηματικὰ καὶ χωρὶς καμιὰ προοπτικὴ πλήρως νὰ φέρετε ἀποτέλεσμα καὶ θὰ πρέπει νὰ μάθουν νὰ ἀνυψώνονται μὲ τέτοιο τρόπο ὥστε νὰ φτάσουν στὸ ἴδιο κραδασμικο ἐπίπεδο καὶ στὸ ἴδιο διαπασὼν ποὺ ἐκείνη ἡ Μητέρα Γῆ ἡ ὁποία σᾶς ἔχει ἀνοίξει τὴν ἀγκαλιά της καὶ ποῦ ἐσεῖς ἀρνεῖστε νὰ σεβαστεῖτε.
Δὲν εἶμαι ἐνσαρκωμένος μὲ τὴν ἔννοια ποὺ ἐσεῖς τὸ ἀκοῦτε, ἀλλὰ παρ' ὅλα αὐτὰ εἶμαι ἐδῶ ὅπως ἐπίσης ὑπῆρξα συχνὰ ἤδη ἀλλοῦ σε αὐτὸν τὸν κόσμο. Δὲν εἶμαι αὐτὸς ποὺ ἐσεῖς περιμένετε, ἀλλὰ τὸν ἀντιπροσωπεύω μὲ ὅλη μου τὴν ἀγάπη καὶ τὴν Δύναμη τῆς ἀφοσίωσής μου σὲ αὐτὴν τὴν περίοδο ὅπου τόσες πολλὲς καρδιὲς θὰ ἔπρεπε νὰ ἀνοιχθοῦν γιὰ νὰ βοηθήσουν στὴν ΕΠΑΝ-ἕνωση ἀνάμεσα στοὺς κόσμους, στοὺς λαούς, στὶς ἐνέργειες καὶ σὲ αὐτὸ τὸ χρόνο τῆς ἐπιστροφῆς, τουλάχιστον στὴν ἀρχὴ τοῦ ταξιδιοῦ τῆς ἐπιστροφῆς σας πρὸς τὸ Θεό.
Ἐργάζομαι μαζὶ καὶ γιὰ τὴν Τριάδα καὶ τὰ Ὄντα ποὺ παρακολουθοῦν εἰς τὴν ἀόρατη πλευρὰ τοῦ πλανήτη καὶ οἱ ὁποῖοι θὰ σᾶς βοηθήσουν στὴν Ἀνάληψή σας, καὶ μαζὶ μὲ τὸ Πνεῦμα τῆς δικῆς σας σφαίρας ὁρατῆς καὶ ἀόρατης. Θὰ εἶμαι ἐκεῖ, παρὼν ἀλλὰ ἀόρατος εἰς τὰ μάτια σας, πλησίον εἰς ὅσους θέλουν νὰ ὑπηρετήσουν καὶ νὰ ἀνυψωθοῦν στὸ ἴδιο ἐπίπεδο καὶ τὴν ἴδια δόνηση τῆς Ἀγάπης ποὺ αὐτὸς ὁ κόσμος ὁ τόσο ἀτελὴς ἀλλὰ σὲ κραδασμικὴ ἀλλαγὴ ἐν ὄψει του νὰ συναντήσει τὴν 4η διάσταση, αὐτὴ τὴν ἐνδιάμεση διάσταση στὴν ὁποία ἀποβλέπει.
Θὰ ξαναέρθω.
Ὁ Λυτρωτὴς




Message du Rédempteur

Reçu le 20/4/2012 par Isabelle.


Je suis celui que l’on nomme le Rédempteur.
Je suis venu compléter le message que tu as reçu d’Elie.
Oui, nous travaillerons ensemble et pour la Gloire de Dieu UN et pour les œuvres sacrées du Créateur, notre Père à tous, sans distinction de religion ou de race.
Je suis celui qui aidera celui qui doit venir dans son travail d’unification des structures internes de votre Mère-Terre ainsi qu’au niveau spirituel de vos structures élémentaires et complémentaires et de vos cellules en voie de changement elles aussi ainsi que vos structures internes et externes au niveau spirituel car sans vous ouvrir à Dieu et aux Etres de Lumière, vos changements ne se feront que partiellement et sans aucune chance d’aboutir complètement et devront apprendre à s’élever de manière à ce qu’ils arrivent au même niveau vibratoire et au même diapason que cette Terre-Mère qui vous a ouvert ses bras et que vous vous refusez à respecter.
Je ne suis pas incarné au sens que vous l’entendez mais je suis pourtant ici comme je suis ailleurs et je fus souvent en ce monde déjà. Je ne suis pas celui que vous attendez, mais je le représente avec tout mon amour et la Force de mon dévouement en cette période où tant de cœurs devraient s’ouvrir pour aider à la RE-unification entre les mondes, les peuples, les énergies, et en ce temps de retour, du moins le début du voyage de votre retour vers Dieu. Je travaille avec et pour la Trinité et les Etres qui veillent sur la partie invisible de la planète et qui devront vous aider dans votre Ascension, et avec l’Esprit de votre sphère visible et invisible. Je serai là, présent mais invisible à vos yeux, auprès de ceux qui veulent servir et s’élever au même niveau et à la même vibration d’Amour que ce monde si imparfait mais en changement vibratoire en vue de rejoindre la 4ème dimension, cette dimension intermédiaire à laquelle il aspire.
Je reviendrai.
Le Rédempteur