Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Μήνυμα ἀπὸ ἕνα Μυθικὸ Βασιλέα - Message par un Roi Myhtique / 20-1-2012


Μήνυμα ἀπὸ ἕνα Μυθικὸ Βασιλέα
20/1/2012

Εἶναι σημαντικὸ στὴ ζωή σας, νὰ τίθετε μόνο στόχους ἐσωτερικοὺς καὶ αὐτοὶ νὰ εἶναι συγκλίνοντες εἰς πορεία πλησίον Tῶν Θεϊκῶν Κέντρων, οἱ ὁποῖοι νὰ σᾶς καθοδηγοῦν ὡς οἱ Φάροι καθοδηγοῦν ἀπὸ μακριά τὰ καράβια σας στὰ πελάγη ἀλλὰ καὶ νὰ ἀλλάζετε καὶ προσδιορισμὸ στόχων ! (Ὅταν αὐτὸ εἶναι ἀναγκαῖο ! Ἴνα ἡ Ἀτραπός σας νὰ μὴ διατηρεῖται εἰς περιοχὲς ὅπου ἡ προσκόλληση μὲ τὰ "ἀστρικὰ σκουπίδια" νὰ εἶναι γεγονὸς ! Sananda 10/4/2012)
Δηλαδὴ ὅλο καὶ πιὸ ψηλά, ὅλο καὶ πιὸ κοντὰ σὲ ΠΑΝ Ὅ,τι Ο ΘΕΟΣ Εἶναι !
Ὑπηρέτησα Tὸν Θεό, σὲ ὅλα τα μήκη καὶ τὰ πλάτη τῆς ζωῆς μου (*1) καὶ μέσα ἀπὸ ὅ,τι ἐπέλεξα παρὰ τὰ λάθη μου καὶ ἀπὸ τὴν αὐστηρότητα ποῦ εἶχα στὴ ζωή μου, μέσα μου φλεγόμουν ἀπὸ τὴν ἀγάπη τοῦ νὰ προσφέρω καὶ τίποτα ἄλλο !
Ἡ ἀγάπη εἶναι τὸ μόνο "Τί" ποῦ ὅταν τὸ προσφέρετε κάνει τὸ κάθε "γιατί" τῆς ὅποιας σᾶς ἐνσάρκωσης πιὸ φωτεινό, ποιὸ πλούσιο σὲ ἰδανικά, πιὸ πρόσφορο σὲ προσφορᾶς ἔργα !
Τὰ Ἔργα τῆς Προσφορᾶς σᾶς καθορίζουν
καὶ ὄχι τὰ ἔργα τοῦ ἐγὼ !
Προτίμησα νὰ περάσω τὴ ζωή μου ἄσημος μεταξύ των πολλῶν ὑπηρετώντας ἰδανικὰ παρὰ νὰ μὲ ὑπηρετοῦν ἄλλοι, ἐπειδὴ δῆθεν ἤμουν κάποτε κάποιος ! Ὡραία ἂν ἤσασταν κάποτε κάποιοι, ἐλᾶτε καὶ ἀποδεῖξτε τὸ σήμερα σὲ κάθε αὔριό σας, ἔτσι ὥστε νὰ μπορεῖτε νὰ παίρνετε ἀπὸ τὸ κάθε χθές σας, τὰ καλύτερα στοιχεῖα ἀπὸ τὶς μνῆμες τῆς γῆς, πρὸς ὄφελος ὅλων τῶν ἄλλων γύρω σας !
Εἶμαι χαρούμενος ποῦ κατάφερα ἕνα πράγμα ! Ἡ παρουσία μου νὰ ἑνώσει μέλη τῆς Θεϊκῆς τους Οἰκογένειας τὰ ὁποῖα ὑπηρέτησα μέσα ἀπὸ διαφορετικές μου ἐνσαρκώσεις ἐδῶ, στὴν Ἑλλάδα, ἀλλὰ καὶ στὴν Αἴγυπτο ὡς ἐπίσης καὶ ἀλλοῦ ! Ἔτσι τὰ παιδιά μου αὐτῆς τῆς προηγούμενης ἐνσάρκωσής μου, βρῆκαν Tὸν Θεϊκό τους Πατέρα !
Ναὶ ἤμουν ὁ βιολογικός, ἀλλὰ πέραν ἐμοῦ ὑπάρχει στὴ γῆ καὶ ὁ Θεϊκὸς Πατέρας τους, ὁ ὁποῖος τοὺς ἔδωσε τὴν πρώτη σπίθα ζωῆς, γιατί πάνω στὴ δική του Πρωταρχικὴ Ἀκτίνα στηρίχτηκαν γιὰ νὰ κάνουν τὸ πέταγμά τους στοὺς Οὐρανοὺς Τῶν Θεῶν !
Τὰ στηρίζει καλύτερα ἀπὸ ἐμὲ ! Τὰ ἀγαπᾶ μὲ μιὰ ἀγάπη μεγαλύτερη ἀπὸ τὴ δική μου, καὶ προσπαθεῖ νὰ συνδέσει τὴν ἀγάπη μέσα ἀπὸ τὰ ὄνειρα Tῶν Θεῶν διὰ ὅλη τὴ γῆ ἀκόμα καὶ στὰ ὄνειρά τους ! Ἔτσι Tὰ ἔργα Tῶν Θεϊκῶν Οἰκογενειῶν κάνουν ἔργα πέραν ἀπὸ τὰ ὅρια ἀκόμα καὶ τοῦ Γαλαξία Μας !
Θὰ πάω ψηλότερα, ἀλλὰ δὲν θὰ πάω μόνος μου ! Θὰ πάω μὲ πολλοὺς ἀπὸ ἐσάς, οἱ ὁποῖοι θὰ ἀκολουθήσετε ! Διότι οἱ σκαπανεῖς πάντα ἀνοίγουν δρόμο, γιὰ ὅλους τούς ἄλλους ποῦ ἀκολουθοῦν ! Ἔτσι καὶ ἐγώ, ἐργάζομαι ὑπὸ τὴν καθοδήγηση Tοῦ Sananda ἀλλὰ καὶ τῶν καθοδηγητῶν μου, τοὺς ἐπὶ τῷ βελτίω ἀντιστοιχοῦντες σὲ νέα Σώματα Δόξης νὰ ὑποδεχθῶ, ἀκριβῶς, αὐτὴ εἶναι ἡ κατηγορία τῶν ὅσων ἐκ τῶν Κάτω Κόσμων θὰ κάνουν τὴν Ὑπερπήδηση μέσω τῆς Θυσίας Ἴνα Τὰ Δῶρα Τῆς Ἀγάπης πάντα νὰ σᾶς προσδώσουν σὲ Πὰν Ὅ,τι Ὁ Θεὸς Θέλει !
Γιατί ἀφοῦ ἄλλοι θὰ πᾶνε πίσω, καὶ ἀκόμα ἄλλοι ἀκόμα πιὸ πίσω στὶς Μαῦρες Τρύπες, ἔχουν τὸ δικαίωμα ὁρισμένοι ἄλλοι νὰ πᾶνε ἀκόμα καὶ πιὸ μπροστὰ ! Αὐτοὶ ποῦ πάντα ἐργαστήκανε ἀπὸ τὸν Κάτω Κόσμο εἰς ὄφελος Τῶν Ὀνείρων τοῦ Ἄνω Κόσμου μέσα ἀπὸ τὸν ὕπνο σας ! Αὐτοὺς ἡ μετριότητά μου καλεῖται νὰ τοὺς ὑπηρετήσει !
Ναὶ δὲν θὰ εἶμαι μόνος ! Πολλοὶ ἀπὸ ἐσὰς θὰ μὲ βοηθήσετε διότι ἔχετε πληρώσει ἕνα τμῆμα κεφαλαίου σας καὶ θὰ ἀποχωρήσετε σύντομα !
Ἡ ὀργάνωση τῆς ζωῆς, στὸν Ἀόρατο Κόσμο εἶναι σαφῶς δικαιότερη καὶ βασιλικότερη τῆς δικῆς σας !
Ἐκεῖ σέ ἐσὰς ἂν βρίσκεται ἕνας βασιλιὰς γιὰ ἐσάς, μπορεῖ ἐσεῖς νὰ ὑποκλίνεστε μπροστά του, ἀλλὰ αὐτὸς νὰ εἶναι ζητιάνος ἐκ τῶν ἀστρικῶν τῆς γῆς ἢ κάποιος στὸν ὁποῖο νὰ ἔχουν ἐνσωματωθεῖ ἕνα ἢ περισσότερα ἀπὸ τὰ Ἀστρικὰ Σκουπίδια ἐκ τῶν Συμπάντων τῆς Συστοιχίας σας, ἀλλὰ καὶ ἐκ τῶν ἄλλων Συμπαντικῶν Περιοχῶν ἐν τοῖς Συμπάντοις ἐν τῷ Κόσμω σας (καὶ πέραν αὐτοῦ), ἐνῶ ἡ ταπεινότητά μου ποῦ ὑπῆρξα καὶ βασιλιὰς Πόλεων τῆς Ἑλλάδος κάποτε, ὑποκλινόμουνα σὲ κάθε ἐνσάρκωσή μου σὲ κάθε ζητιάνο ὅπου καὶ ἐὰν τὸν εὕρισκα ἀκόμα δὲ καὶ ἂν αὐτὸς εἶχε μεγαλύτερη ἀγάπη ἀπὸ ἐμὲ !
Τολμῆστε νὰ ὑπηρετήσετε πρὶν ἀπαιτεῖτε ἢ ζητᾶτε ἢ φαντάζεστε ὅτι οἱ ἄλλοι ὀφείλουν νὰ ὑπηρετοῦν ἐσὰς ! Ὁ Τολμῶν νὰ ὑπηρετεῖ, αὐτὸς ἀπὸ τοὺς Ἀγγέλους πλησιάζεται, καὶ αὐτὸς ὅταν φύγει ἀπὸ τὴ ζωή, γνωρίζει τὴν εὐτυχία τὴ Αἰώνια !

Ὁ παλαιὸς ΚΑΔΜΟΣ (*2 )
καὶ ὁ ἐπίσης παλαιὸς ΚΡΕΩΝ (*3)
ἀλλὰ καὶ ὁ ἐπίσης Ἀθηναῖος ΚΟΔΡΟΣ (*4) !
Νὰ σᾶς εὐλογεῖ ὁ Θεὸς !
20/1/2012


*1 σήμ. Σ.Α. ἐννοεῖ τὴν τελευταία του ἐνσάρκωση, ἀπενσαρκώθηκε 91 ἐτῶν τὸ Δεκέμβριο τοῦ 2011
*2 Κάδμος = βασιλεὺς τῆς Θήβας, πιστεύεται ὅτι ἦρθε ἀπό τὴ Φοινίκη μὲ Φοίνικες καὶ ἵδρυσαν τὴ Θήβα γύρω στὸ 1500 πΧ
*3 Κρέων = βασιλεὺς τῆς Θήβας, βασίλεψε πρὶν τὸν Λάϊο καὶ τὸν Οἰδίποδα.
*4 Κοδρος = 1089 -1068 πΧ ἀπὸ τοὺς τελευταίους βασιλεῖς τῶν Ἀθηνῶν πρὶν τοὺς Ἐπώνυμους Ἄρχοντες.



«Τοῖς ἐπιτηδείοις συγχρῶ»
Δελφικ παράγγελμα
Message uniquement en grec.
N'oubliez jamais que les traducteurs automatiques
ne traduisent jamais le contenu des messages ici présentés.