Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Μήνυμα μιας ευλογημένης ψυχής - Message d'une âme bénie






Στήν προσφορά έναντι του Μεγάλου Πνεύματος, είχαμε παρακαλέσει μόνο να υπηρετούμε. Όμως η έκπληξη μας ήτο μεγάλη όταν πρόσφατα, ελάβαμε ένα μήνυμα από μιά πανέμορφη Θεά, η οποία μας πληροφόρησε τη σύνδεση της την εσωτερική, με μιά ψυχή η οποία αν και έζησε στον 20 αιώνα, προσπάθησε μέσω ημών, να αποτανθεί σε ένα αγαπημένο της ανιψιό, χρησιμοποιώντας την παρουσία μας. Το μήνυμα αυτό το είχαμε κρατήσει στην άκρη καθώς και τα αντίστοιχα λόγια του Sananda χαρακτηρίζοντας τα σαν περισσότερα προσωπικού χαρακτήρα. Όμως η λήψη ενός μηνύματος μιάς τόσο σπουδαίας Θεάς, μας ανάγκασε να τα ξαναβρούμε και να σας τα παρουσιάσουμε, ευχόμενοι το μήνυμα της να αγγίξει τόσο την καρδιά σε αυτούς που απευθύνεται, όσο και τις καρδιές όλων μας. Το μήνυμα της Θεάς σε επόμενη δημοσίευση. Σείριος Αστέρας Οκτώβριος 2010

Μιά ευλογημένη ψυχή...
"Ανιψιέ μου, καλημέρα, τιμή μου να έρχομαι να σου μιλήσω με την άδεια του Sananda και συγχώρεσε με παιδί μου, που τολμώ κάτι τέτοιο μια αγράμματη ήμουν μοδίστρα αλλά είχα αγάπη για τη Παναγιά στη καρδιά μου.
Λυπάμαι που έφυγα νωρίς, όμως έπρεπε να πληρώσω παλαιά λάθη μου, άλλων ενσαρκώσεων κάτι το οποίο μου επέτρεψε να βοηθήσω όλους όσους από την οικογένεια μου, πέρασαν στην άλλη πλευρά !
Μας τιμά ότι ένα τέτοιο όν τόσο απλό και τόσο τιμημένο από την Παναγιά διάλεξε τη φυσική μας οικογένεια αλλά και την πνευματική γιά να έρθει στο κόσμο σας. Ναί παιδί μου, είναι τιμή πού σε είδαμε να μεγαλώνεις και αυτό το καταλάβαμε όταν περάσαμε στην άλλη πλευρά !
Ξέρεις καλύτερα από μένα ότι καθε ψυχή έχει το δρόμο της, ξέρεις ότι τα μονοπάτια ειναι πολλά και ότι οι δυνατότητες συνδυασμών άπειρες σαν τα αστέρια του ουρανού ! Όμως παιδί μου ποιός διαλέγει αν δεν είναι η καρδιά ;
Εμένα η καρδιά μου, είχε διαλέξει την προσφορά έξω από τη φόρμα στην οποία ήμουν !
Ναι είχα ένα άνδρα άξεστο και δύσκολο να αντιμετωπίσω, ως και εμένα κεράτωνε συχνά και πολλάκις μάλλιστα με την αγαπημένη του, και ξαναπήγε κοντά της. Δεν πειράζει, αυτό ακόμα και ο γιός μου και η κόρη μου το συγχώρεσαν. Οπως και εγώ άλλωστε, ήξερα όπως ξέρεις εσύ για τη σύντροφο σου, ένοιωθα όπως ένοιωθε και η πολύ πιό παλαιά σύντροφος σου τα λάθη σου. Βλέπεις η αγάπη νοιώθει και η αγάπη οδηγεί !
Ομως η αγάπη δεν οδηγεί τα παιδιά μου...
Ίσως τον άνδρα της κόρης μου πιο πολύ από τα παιδιά μου, ο οποίος έχει αρχίσει να καταλαβαίνει οτι υπάρχει κάτι πίσω απο όσα αγγίζει, αλλά όχι οι άλλοι, τουλάχιστον όχι ακόμα.
Δεν ήμουν σπουδαία στη γή, αλλά ούτε στον ουρανό είμαι, ανεξάρτητα αν έχω πρόσβαση λόγω αγνότητας καρδιάς σε κάποιες περιοχές όπου οι άγγελλοι της Παναγιάς πηγαίνουν ! Έναν τέτοιο είδες χθές ! Είδες ένα άγγελο που έλεγε οτι ήμουν παρούσα και επίσης ότι το σημείο που σου έδειξε να επισκεφτείς με κάποιον πού έχεις δίπλα σου.
Είναι τιμή μου να θαυμάζω τους κόπους των προσπαθειών σου, πού όσο και αν είσαι ένα τίποτα στη γή, οι καταθέσεις σου στόν ουρανο έχουν μεγαλύτερη αξία απο τα πλούτη που δεν έχεις στη γή.
Δυστυχώς ο γιός μου, είναι το αντίθετο απο σένα. Ως γνωστό, σε σένα, ήτο η ψυχή που θα έφερνε στο κόσμο η μάννα σου και ο πατέρας σου, αλλά, τα σχέδια του Θεού ήσαν άλλα και η αλλαγή μάννας έγινε για να του δώσουν τη δυνατότητα να έρθει σε επαφή με το Φώς !
Άρα ότι χθές δεν μίλησες ενώ ο αλέκτωρ γιός μου μίλαγε του έδωσε μια ευκαιρία, αλλά για μέχρι πότε ;
Μέχρι πότε θα διαλέγει το χρήμα αντί για την αγάπη ;
Χαίρομαι που ο γνώμωνας της δικής σου αντιμετώπισης απέναντι σε όλες τις γυναίκες της ζωής σου, είτε ήταν περιπέτειες της μιας νύχτας ή περισσότερο, είναι η αγάπη, ενώ για το γιό μου το χρήμα !
Άρα ο μεν γιός μου, αδειάζει τις ουράνιες καταθέσεις του για να γεμίζει τις επίγειες, ενώ ο ανιψιός μου, φροντίζει μόνο τις ουράνιες !
Φυσικά και μας είχες δεί τσαντισμένες με τη γιαγιά σου, πρίν τον ξανασυναντήσεις, εκείνη, είναι πιό πολύ τσαντισμένη λόγω της συμπεριφοράς του απέναντι στη γυναικα του.
Ναι, σύμφωνοι κάποιοι άνδρες ή κάποιες γυναίκες χρησιμοποιούν τους συντρόφους – συζύγους των, όμως γιατί τους βλέπετε σάν ένα μέσο της ανάπτυξης και της υλοποίησης των ονείρων σας που δεν φέρνουν το μεγαλείο του Θεού στή καρδιά σας ;
Η Θυσία της Αγάπης, ως και εγώ προτίμησα να ακουλουθήσω μήπως και τα παιδιά μου καταλάβουν, ότι μόνο αγαπώντας ακόμα και έναν άνδρα πού με έδερνε και που με κεράτωνε, μπροστά και πίσω απο τα μάτια τα δικά μου αλλά και των παιδιών μου θα ήτο η μοναδική ευκαιρία για μιά ψυχή σαν τη δική του, να βάλλω μέσα της στο εύρος της καρδιάς του "εγώ" ένα χαλικάκι από τον κήπο της Παναγιάς !
Θα μου πείτε ένα χαλίκι από το κήπο της, τί αξία έχει ; Μεγαλειώδη διότι είναι καμουφλαρισμένο διαμάντι της, και μετά απο εκκατομύρια χρόνια, ακόμα και αυτός ο άξεστος όχι μόνο θα σωθεί και δεν θα πάει άμμεσα στις μαύρες τρύπες, αλλά θα οδηγηθεί σε περαιτέρω ενσαρκώσεις, πού το μικρό διαμαντάκι θα τον σπρώξει να αναζητά το Φώς !
Άρα το Φώς είναι καί ήτο ο σκοπός της ζωής μου, να δώσω Φώς ακόμα και εγώ μιά αγράμματη πού ήμουν μοδιστρούλα, πού δεν είχα πτυχία ούτε γνώσεις, είχα όμως αγάπη, αυτή που αναγνώριζαν όλες οι καρδιές που με πλησίαζαν διότι κοίταγα τη καρδιά τους, ούτε τα πλούτη τους, ούτε τα οφίτσια τους.
Ναί, έχετε δίκιο να σκέφτεστε ότι η ενσάρκωση μου δεν είχε νόημα, αλλά όλα έχουν νόημα άν υπηρετούμε το Θεό, και μόνο υπηρετώντας το Θεό, η ζωή μας παίρνει νόημα και χρώμα !
Στήριξε την οικογένεια σου, πρώτα τη θεϊκή και μετά την ανθρώπινη !
Πρώτα τα προς τω Θεώ, και μετά τα πρός τους ανθρώπους, ποτέ το ανάποδο, διότι αν πάρετε ανάποδο δρόμο, δεν θα βρείτε αναποδιές μπροστά σας ;
Η θεία σου, ναί, η κάποτε θεία σου.
Θα ήθελα και ευχόμαι να το μπορέσουν να το διάβασουν αυτό, τα παιδιά μου που είχα, καθώς και τα εγγόνια που μου προσέφεραν να δώ απο εδώ που είμαι....
Μακάρι ο Θεός να τα οδηγήσει σε αυτό !
Όμως αν άλλες ψυχές διαβάζοντας το καταλάβουν ότι η αγάπη είναι κάτι παραπάνω απο μιά απλή συνουσία, τότε θα αρχίσουν να βλέπουν την ουσία της ζωής.
Ιούλιος 2010."

Παρατήρηση του Sananda
Έδωσα προ καιρού την άδεια να λάβεις αυτό το μήνυμα πού σήμερα σε σπρώξαμε να ξαναβρείς, με σκοπό να σας δείξω σε όσους καταφέρνετε να διαβάζετε και να πιστεύετε τα μηνύματα Μας, ότι ακόμα και άν νομίζετε ότι δεν υπάρχει δίπλα σας ενσαρκωμένος Δάσκαλος να υπηρετήσετε, υπάρχουν γύρω σας πολλοί πού φέρνουν το Φώς του Θεού και κυρίως την Αγάπη της Μητέρας Μου μέσα τους.
Ανοίξτε λοιπόν τη καρδιά σας και μή δίνετε τόση σημασία στις ταμπελίτσες προσδιορισμού χώρων και ανθρώπων ! Θα το νιώσετε αυτό όταν στο μέλλον δημοσιευτεί ένα μήνυμα από το Νερό του Δία. Κυρίως δε των ευθυνών τού προσδιορισμού των δυνατοτήτων της ζωής σας όσο είστε ενσαρκωμένοι.
Sananda
29/8/2010

Dans l'offre vers le Grand Esprit, nous avions demandé de seulement servir. Mais notre surprise fut grande quand nous avons récemment reçu un message d'une très belle Déesse, qui nous a informés sa liaison intérieure avec une âme qui même si elle a vécu au 20ème siècle, elle a essayé à travers nous, de s'approcher d' un neveu bien-aimé d' elle-même, en utilisant notre présence. Ce message-là nous l'avions gardé de coté ainsi que les paroles correspondantes de Sananda en les décrivant comme de caractère personnel. Mais la réception d'un tel message d'une Déesse si importante, nous a forcés à les redécouvrir et à vous les présenter, souhaitant son message à la fois toucher le cœur de ceux à qui elle s'adresse, autant que les cœurs de nous tous. Le message de la Déesse dans une prochaine publication. Sirios Asteras Octobre 2010.

Une âme bénie ...
" Mon neveu, bonjour, c'est mon honneur de venir te parler avec la permission de Sananda et pardonnes-moi mon enfant, que j'ose quelque chose de pareil je ne fus qu'une couturière analphabète mais j'avais de l'amour pour Panagia dans mon cœur.
Je suis désolée d'être partie si tôt mais j'ai dû payer mes erreurs du passé, des autres incarnations quelque chose qui m'a permis d' aider tous ceux de ma famille, qui sont passés de l'autre côté !
Nous sommes honorés qu' un être si simple et si honoré par Panagia ait choisi notre famille biologique mais aussi la spirituelle pour venir à votre monde. Oui mon enfant, c'est un honneur que nous t’avons vu grandir et cela nous l’avons compris lorsque nous sommes allés à l'autre côté !
Tu connais mieux que moi que chaque âme a son chemin, tu connais que nombreux sont les sentiers et les possibilités de combinaisons sont infinies comme les étoiles du ciel ! Mais mon enfant qui choisit, si ce n'est pas le cœur ?
Mon cœur, avait choisi l'offre dehors de la forme dans la quelle je me trouvais !

Oui j'ai eu un homme grossier et difficile à affronter, même moi même il me faisait souvent cocufier et souvent plusieurs fois sa bien-aimée aussi, et il est retourné près d'elle. Ça ne fait rien, ceci de même que mon fils et ma fille ils l'ont pardonné. Comme moi aussi d'ailleurs je connaissais, aussi bien que toi tu connais pour ta compagne, je sentais comme elle sentait la très ancienne compagne de toi même tes erreurs. Tu vois l'amour sent et l'amour guide !
Mais l'amour ne guide pas mes enfants ...
Peut-être le mari de ma fille beaucoup plus que mes enfants, lequel a commencé à comprendre qu'il y a quelque chose derrière tout ce qu'il touche, mais pas les autres, du moins pas encore.
Je ne fus pas importante sur la terre, mais ni au ciel je le suis, indépendamment si à cause de la pureté du cœur je peux avoir accès à certaines régions où les anges de Panagia vont ! Un tel tu as vu hier ! Tu as vu un ange qui disait que j'étais présente et l'endroit qu'il t’indiquait que tu dois visiter avec quelqu'un que tu as à côté de toi.
C'est mon honneur d'admirer les peines de tes efforts, autant que même si tu n'es qu'un rien sur la terre, tes dépôts au ciel ont une plus grande valeur que les richesses que tu n'as pas sur la terre.
Malheureusement, mon fils est l'opposé de toi. De même qu’il est bien connu de toi, il était l'âme qu'ils apporteraient au monde ta mère et ton père, mais les plans de Dieu étaient différents et le changement de mère a été produit pour lui donner la possibilité d'entrer en contact avec la Lumière !
Hier donc, le fait que tu n'as pas parlé tandis que mon fils le coq parlait cela lui a donné une chance, mais jusque quand?
Jusque quand il choisira l'argent au lieu de l'amour?
Je suis heureuse que l'équerre de ton propre affrontement devant toutes les femmes de ta vie, que cela soit était des aventures d'une nuit ou plus, c'est l'amour, tandis que pour mon fils c'est l'argent!
Alors tandis que mon fils, il vide ses dépôts célestes pour remplir les terrestres, alors mon neveu, ne s'occupe que des célestes !
Bien sûr, tu nous avais vu énervées avec ta grand-mère, avant de le rencontrer à nouveau, elle, était beaucoup plus énervée à cause de son comportement vers sa femme.
Oui, d'accord certains hommes ou certaines femmes se servent de leurs partenaires - conjoints, mais pourquoi vous les considérez comme un moyen de développement et de matérialisation de vos rêves qui n'apportent pas le grandeur de Dieu dans votre cœur?
Le Sacrifice de l'Amour, comme moi aussi j’ai préféré de suivre espérant que mes enfants comprennent, que c'est seulement en aimant, même un mari qui me battait et cocufiait devant et derrière les yeux des miens et de mes enfants cela serait l’occasion unique pour une âme comme la sienne,à introduire dans l'intérieur d'elle même et dans l'ampleur du cœur du "moi" un caillou par le jardin de Panagia !
Vous allez me dire un caillou par son jardin, quelle valeur a-t-il ? Grandiose parce qu'il est un diamant camouflé, et même après des millions d'années, même ce grossier pas seulement il sera sauvé et il n'ira pas directement aux trous noirs, mais il sera guidé à des incarnations suivantes, que le très petit diamant le poussera à chercher la lumière!
Alors, la lumière est et aussi était le but de ma vie, apporter la Lumière même moi même une analphabète couturière que je fus, je n'avais pas des diplômes ni des connaissances, mais j'avais de l'amour, et lui ils reconnaissaient tous les cœurs qui s'approchaient de moi, parce que je regardais leur cœur, et non pas leurs richesses, ni leurs positions importantes.
Oui, vous avez raison de penser que mon incarnation n'avait pas de sens, mais tout a un sens si nous servons Dieu, et seulement en servant Dieu, notre vie prend du sens et de la couleur!
Soutiens ta famille, d'abord la divine puis l'humaine !
D'abord les choses vers Dieu, et après les choses vers les humains, jamais l'inverse, car si vous prenez le chemin inversé, n'allez vous pas trouver des revers devant vous?
Ta tante, oui, celle qui a été jadis ta tante.
Je souhaiterais et j'espère qu'ils arrivent à lire cela, mes enfants que j' avais et mes petits-enfants qu'ils m'ont offert à voir par là où je suis ....
Que Dieu les conduise à cela !
Mais si des autres âmes en le lisant comprennent que l'amour est quelque chose beaucoup plus qu’une simple copulation, alors ils commenceront à voir le sens de la vie.
Juillet 2010.
"

Note de Sananda.
J'ai donné l'autorisation depuis quelque temps que tu reçois ce message-là qu’aujourd’hui nous t'avons poussé à retrouver, dans le but de vous montrer à tous ceux qui arrivez à lire et à croire Nos messages, que même si vous pensez qu'il n'y a pas à côté de vous un Maître incarnéà servir, qu’'ils existent beaucoup autour de vous qui apportent de la lumière de Dieu et surtout l'Amour de Ma Mère en eux-mêmes.
Donc, ouvrez votre cœur et ne donnez pas tant d'importance à tant des petites tablettes de détermination des lieux et des gens!
Vous allez sentir cela quand dans l'avenir il sera publié un message de l'Eau de Zeus. Surtout de la responsabilité de détermination des potentiels de votre vie autant que vous êtes incarnés.
Sananda.
29/08/2010