Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Μήνυμα της Παναγιάς Δέσποινας - Message de la Vierge Marie / 13-10-2010

Μήνυμα της Παναγιάς – Ίσιδας της 13/10/2010

Δεν υπάρχει "αλλά" όταν η προσφορά υπηρεσίας είναι έναντι του Θεού και όσων ο Θεός Δημιουργεί και Δημιούργησε.
Ο περιορισμός του εύρους της αγάπης, οδηγεί στον πνευματικό θάνατο, έννοια η οποία δέν σάς έχει ακόμα εξηγηθεί, διότι σας λείπει η γνώση των Αρχών της Μυσταγωγικής Επιστήμης του Υιού Μου Sananda.
Όσες φορές ο Sananda αλλά και Εγώ ήρθαμε στη γή, όπως και όλοι οι Δάσκαλοι αλλά ακόμα και οι Άγιοι πού μπορεί να μή μίλαγαν για αυτήν, όμως αυτή ήτο η πρωταρχική απασχόληση τής ζωής μας .
Όπως κάθε δένδρο αναπτύσσεται με το βλέμμα στον ουρανό τρεφόμενο από το Φώς του Ήλιου έτσι παντού όπου εφύτρωσε η Μυσταγωγική Επιστήμη μεγάλωσε μέσα από την τροφοδοσία του Φωτός του Θεού πού το Φώς του Κόσμου τής έδινε, έτσι το Φώς της Ζωής ήτο ανάμεσα σας ! Και είναι φυσικά !
Πάντα το Φώς του Θεού είναι ανάμεσα σας.
Όμως οι περισσότεροι από εσάς δεν έχετε πραγματοποιήσει καμιά ούτε καν γέννηση αλλά και ούτε αναγέννηση μέσα Του.
Ο,τι γεννιέται και αναγεννιέται μέσα στο Φώς του Θεού Αιώνιο Εστί !
Η Ευλογία Μου κοντά σας ειδικά όσων το μήνυμα των Τριών αγαπημένων Αγίων της καρδιάς Μου σας αγγίξει !
Ως επίσης και της Flamme Jumelle Δασκάλου από εδώ, αλλά και σε εσάς ενσαρκωμένου !
Καλό θα ήτο αντί να θεοποιείτε ανθρώπους πού το Θεό υπηρετούν να αγαπάτε πρωτίστως τον Θεό !
Όμως πόσοι καταλαβαίνουν τι προσπαθώ να εκφράσω !
Έχω παρατηρήσει δυστυχώς ότι πολλοί από εσάς έχετε καταπιαστεί με το θέμα της Flamme Jumelle σας, όταν είστε ανίκανοι να δώσετε την αγάπη σας σε ένα μικρό οποιοδήποτε ζώο ή ακόμα φυτό !
Γιατί χάνετε τη ζωή σας έτσι, όταν μοιράζοντας μόνο την αγάπη παντού, η ίδια η αγάπη μετά σας έρχεται από παντού πίσω ;
Αν περιόριζα την αγάπη κάθε φορά πού περπάτησα στη γη σας, ούτε τον Ιησού θα είχα φέρει ούτε κανένα από όλα τα άλλα παιδιά μου, σε όποια ενσάρκωση μου στη γη σας έζησα !
Αυτή η αλήθεια σας έχει διαφύγει καθώς όταν αποδέχεσθε την μετενσάρκωση τη πιστεύετε με τον περιορισμό να ήσασταν μόνο κάποιος βασιλιάς ! 'Η κάποιος σπουδαίος διότι αυτό βολεύει το εγώ σας και το τουπέ σας, αλλά και τον Μάρα !
Στην απλότητα έρχεται η Υπηρεσία η καλύτερη και όχι στα πολλά στολίδια, πού σκοπό έχουν να σας αποκόπτουν από την μοναδικότητα του Θεού !
Η Ευλογία Μου σε όλους σας !
Η Αγάπη Μου κοντά σας
όταν και εσείς μοιράζετε παντού την αγάπη σας,
τότε οι Φύλακες Άγγελοι σας,
σας δίνουν τα δώρα της Αγάπης Μου !
Μόνο στα ελληνικά πρός το παρόν, μετά τον Δεύτερο Κύκλο σύμφωνα με τίς 3 προφητείες πού ο Δίας σού έδωσε το μεταφράζεις στα γαλλικά !

Παναγιά Δέσποινα των Ουρανών και τής καρδιάς σας !

(Panagia- Isis ou Vierge Marie pour nos amis francophones a dit exactement quand elle préfère que Son Message d'être traduit en français – Donc nous vous prions d'être patients. Sirios Asteras) 




Message pour l'instant uniquement en grec.
A ne jamais oublier que les traducteurs automatiques
ne traduisent pas le contenu des messages.