Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων - Message du Père de Tous / 11-10-11

Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων
τῆς 11/10/11


ΑΝ ἡ Ἀγάπη Μου σᾶς ἦταν ὁδηγὸς
Θὰ ἤσασταν ἡ Ἀγάπη,
ΑΝ ἡ Δύναμή Μου σᾶς ἦταν ὁ Τρόπος σας
Θὰ ἤσασταν τὰ Κύματα τῆς Θαλάσσας τοῦ ΟΜ Μου,
ΑΝ ἡ Μεταβλητότητά Μου σᾶς ἦταν
Τὸ ὕψος τῶν Βουνῶν σας
Θὰ Μὲ εἴχατε Μέτρο σας,
ΑΝ ἡ Σταθερότητά Μου σᾶς ἦταν
Ὁ ρυθμὸς τῶν ἀναπνοῶν σας
Θὰ Μὲ εἴχατε Ρυθμιστὴ τῆς Ζωῆς σας !

Ἂν ΤΙΠΟΤΑ ἀπὸ αὐτὰ δὲν ἔχετε καταφέρει
οὔτε στὸ 1/100 σας τότε,
Ποτὲ σας τὴ ΔΕΚΑΤΗ δὲν Μοῦ δώσατε,
ἄρα, ναὶ στὸ Κέντρο εἴσαστε παιδιά Μου,
ἕνα μαζί Μου,
ἀλλὰ στὴ Παιδικὴ Χαρὰ
τοῦ Μεσωδιαστήματος τῶν Κόσμων Μου,
ἐκεῖ ΜΕ ἀπαρνηθήκατε,
ἄρα οἱ Ψυχές σας
καὶ ὄχι ΕΓΩ ΜΟΝΟ σᾶς ΚΡΙΝΟΥΝ
ὅτι ΕΣΕΙΣ σὰν Δημιουργία
Ἔκφρασης Ἐμφάνισης καὶ Ἐκδήλωσής Των
δὲν εἶστε ἄλλο ΕΓΩ,
ὁπότε οἱ ἴδιες σας οἱ ψυχὲς σᾶς ἀπορρίπτουν
στὸ κάλαθο τῶν Μαύρων Τρυπῶν,
ἄρα τὸ FORMAT δὲν εἶναι
μιὰ μερικὴ μόνο Λύση
ἀλλὰ Ἀναγκαιότης Εὐτυχίας Μου !
Πατέρας ΟΛΩΝ
11/10/11

Δημοσιεύεις σήμερα Μόνο ἑλληνικά,
τὸ "Ποιοὶ" καταλαβαίνουν δὲν ΜΕ Ἀπασχολεῖ,
τὸ "Πόσοι" ἐδῶ ἔρχονται νὰ ΜΕ Διαβάσουν
καθόλου δὲν ΜΕ Ἐνδιαφέρει !
Μόνο το "Πῶς" ΜΕ Νοιώθουν Παρατηρῶ !

Message uniquement en grec
N'oubliez pas que les traducteurs automatiques
ne traduisent pas le contenu des messages.