Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

Μήνυμα Τῆς Παναγιᾶς Δέσποινας - Message De Panagia Despina / 22-10-2011


Μήνυμα Tῆς Παναγιᾶς Δέσποινας
22/10/2011


Τὰ στάχυα τῶν κάμπων Tῆς Kαρδιᾶς Μου,
εἶναι πιὸ Ἰσχυρὰ 
ἀπὸ τὰ λιοντάρια τῆς ἀλαζονείας σας !
Τὴ γλυκύτητά Μου Μοιράζω στὰ παιδιά Μου ποῦ δὲν πρόδωσαν οὔτε Τὸν Πατέρα, οὔτε Τὸν Υἱό Μου, οὔτε Ἐμένα !
Νομίζετε ὅτι Οἱ Νόμοι Τοῦ Θεοῦ δὲν Ὑπάρχουν ἐπειδὴ βασιλεύει ὁ φθόνος ἀκόμα γύρω σας καὶ τὸ Ἐγὼ ὅλων τν ἄλλων ;
Ὁ Θεὸς καὶ αὐτοὺς Θὰ Φροντίσει, ἐσεῖς ἁπλὰ ἀγαπῆστε τους διότι ἡ Ἀγάπη κτίζει σὲ βράχους διαμαντιῶν Τὸν Οἶκο Τοῦ Πατέρα, ἐνῶ τὸ μίσος καὶ ὁ ἐγωϊσμὸς τὴν ἄμμο τῆς φαυλότητος ὅσων πολλοὶ ἀπὸ ἐσὰς πολλὰ πήρατε σὰν ἀλήθεια !
Τὰ δάκρυα Τιμῶ ὅσων Μὲ ἀγαποῦν, Ψάχνω καὶ σὲ ἄλλους δάκρυα ἀλλὰ δὲν Βρίσκω πιὰ καρδιὲς συμπονετικὲς !
Λυπᾶμαι καὶ Κλαίω μαζὶ μὲ ὅποιον ἀπὸ ἐσὰς πονᾶ γιὰ ὅσα οἱ διπλανοί του θὰ ζήσουν !
ΟΜΩΣ οἱ Νόμοι εἶναι Νόμοι !
Παναγιὰ Δέσποινα
22/10/2011


 

Message De Panagia Despina
22/10/2011



Les épis de la plaine De Μon cœur,
ils sont plus puissants 
que les lions de votre arrogance !
Je Partage Ma Douceur à Mes enfants qui n'ont pas trahi ni le Père, ni Mon Fils, ni Moi-même !
Pensez-vous que Les Lois De Dieu elles n' Existent pas parce qu' il règne l'envie encore autour de vous et l'Ego de tous les autres ?
Dieu Prendra et ceux-là Soin d’eux-mêmes, vous simplement aimez-les parce que l'amour construit sur les rochers des diamants De La Demeure Du Père, et la haine et l'égoïsme sur les sables de la dépravation de tous ceux qui comme vous vous avez trop pris en tant que vérité !
Les larmes J’Honore de tous ceux qui M'aiment, Je Cherche chez les autres des larmes mais Je ne Trouve plus de cœurs compatissants !
Je Suis Désolée et Je Pleure avec quiconque parmi vous a du mal pour tout ce que ses voisins iront vivre !
POURTANT Les Lois sont Les Lois !
Panagia Despina
22/10/2011