Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα του Ιωάννη του Βαπτιστή / 2-11-2010

Μήνυμα του Ιωάννη του Βαπτιστή
ληφθέν απο τη Σαλώμη στις 2/11/2010

Καλημέρα Σαλώμη,
Θα ήθελα να σταματήσεις να αίσθανεσαι ένοχη για την εκτέλεση μου.
Δεν είσαι υπεύθυνη. Ο ρόλος σου ήταν να προστατεύεις τη Μαρία από όλα όσα θα μπορούσαν να αγγίξουν το μικρό της και εκάνες το καθήκον σου διότι τα παιδιά της υπήρξαν παιδιά σου.
Εγώ, δεν κατάλαβα σε ποιό βαθμό εκείνη ήταν ιερή και δεν κατάλαβα ότι ήταν εκείνος, ο Ιησούς ο οποίος είχε δίκιο.
Οι Ρωμαίοι με εκτελέσανε.
Ο Σείριος να βάλει αυτό στο στο blog του στα ελληνικά "ληφθέν απο τη Σαλώμη", η οποία υπήρξε μαθήτρια του Ιησού.
Είμαι αυτός που εσεις αποκαλείτε ο Βαπτιστής και είναι καιρός που πρέπει να αποκατασταθεί η αλήθεια. Δεν υπήρξες υπαίτια.
Ναι, αυτό το μήνυμα είναι βεβαίως από μένα και είναι σε αυτό το πολύ γνώριμο εκκλησάκι στον Σειριο Αστέρα στην Αθήνα πού στό δίνω .
Να είσαι ευλογημένη αδερφή μου και να απαλύνεις την καρδιά σου, διοτι είμαι εγώ πού πρέπει να σού ζητήσω συγνώμη και όχι το αντίθετο.
Ιωάννης ο Βαπτιστής.
Αθήνα,
2/11/2010





Message pour l'instant uniquement en grec.
A ne jamais oublier que les traducteurs automatiques
ne traduisent pas le contenu des messages.