Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

Μήνυμα Του Πατέρα - Message Du Pere / 3-9-2009

Μήνυμα Τού Πατέρα 3/9/2009

Είμαι Ο Πατέρας εργάζεσαι για Μένα !
Σαν Πατέρας έχω μία αδυναμία, όταν βλέπω τα παιδιά μου, να με αγαπάνε περισσότερο από τον εαυτό τους, από το εγώ τους.
Τότε όπως εσείς με τα παιδιά σας έτσι και ‘γω μαζί σας γίνομαι χαλί να με πατήσετε, αλλά τα επιτεύγματα των πράξεων σας είναι εσωτερική κατάκτηση παρά εξωτερικής φύσεως.
Έχετε διαβάσει ότι η ώρα που ονομάζουν κρίσης έφτασε, σας το ξαναλέω αυτή έχει περάσει, τώρα θερίζουμε δηλαδή ξεχωρίζουμε το καλό από το λιγότερο καλό και από ότι θα το στείλουμε για ανακύκλωση !
Η ανακύκλωση είναι μια Θεϊκή Ιδιότητα, από πού νομίζετε ότι την αντιγράψατε εσείς;
Το Σύμπαν όπως και το σπίτι σας ανακυκλώνει τα «σκουπίδια του» και τα άχρηστα υλικά του, για κάτι καλύτερο.
Στο δικό σας σπίτι, ή στη πόλη σας, ή στο κράτος σας το κάνετε αυτό, θα μου επιβάλλετε εσείς τι να κάνω Εγώ Σπίτι Μου;;
Γεμίστε τις καρδιές σας με αγάπη και αγαπήστε όχι για εσάς αλλά για όλους και για όλα.

Σας αγαπώ
Ο Πατέρας σας


Message du Père 3/9/2009

Je suis Le Père tu travailles pour Moi !
Etant Père j'ai une faiblesse, lorsque je vois mes enfants m' aimer plus qu’eux-mêmes, que leurs egos.
Alors comme vous avec vos enfants ainsi que moi avec vous, je deviens un tapis pour que vous me marchiez dessus, mais les réalisations de vos actes c’est une conquête intérieure en dépit d’une nature extérieure.
Vous avez lu que l'heure que l’on nomme de jugement est arrivée, je vous le répète celle-là est passée, maintenant nous moissonnons, donc nous distinguons le bon du moins bon et a travers ce que nous allons l’envoyer au recyclage !
Le recyclage est une propriété divine, d'où pensez-vous que vous l’avez recopiée ?
L’Univers ainsi que votre maison recycle ses "déchets" et ses matières inutiles, pour quelque chose de meilleur.
Soit dans votre propre maison, ou dans votre ville, ou dans votre état vous le faites, allez-vous m'imposer vous, ce que j’ai à faire chez moi ?
Remplissez vos cœurs d'amour et aimez non pour vous, mais pour tous et pour tout.

Je vous aime
Votre Père