Τετάρτη 19 Ιουνίου 2019

18 6 2019



όταν μια γυνή είναι «γυναίκα» και δεν έχει το εγώ της πρώτο στο στόμα της, παρά τό κρυφό χαμόγελο σιωπής στό είναι της, το όμορφο και το κάθε γινάτι της, τότε, τι μετρά στό μέσα χώρο τής καρδιάς της ;
πείτε μου εσείς, η ομορφιά ; όχι αυτή αλλάζει, περισσότερο στη γυναίκα δικαίως, άλλο στά 20 της, άλλο στα 40 της, και άλλο στα τόσα άντα της … όμως στον άνδρα της, πού τον αγαπά, τι έχει αφήσει εκείνη στην κάρδια του ;
ναι, δύσκολο θέμα, δια μία που τήν μίσησαν λίγες, αλλά την θαύμασαν πολλοί, και επίσης πολλές, αυτές κυρίως δε, πού δεν κατάφεραν καί να την φτάσουν. αν με φτάναν, θα με ξεπερνάγανε ;
όχι ! γιατί ; διότι λογοπλάστη ανδρός η αγάπη του, με ανέβασε, εις το ζενίθ τού είναι μου, με τήν αλήθεια του, παρά τα ψέματα του, που τά ξεσκέπαζα πάντα, καί με ακρίβεια έως και θηριοδαμαστή. τι ζητούσα ; έναν, που να λέει αλήθεια στο βλέμμα του, και μετά να με ζει, μέσα του, πριν δική “του” να με κάνει.
άν λοιπόν καλές μου, βρείτε άνδρα, που να μισεί το ψέμα, και το δικό σας, νά τό απεχθάνεται, κάντε τό εγώ σας κόμπο, και σφουγγαρίστρα στα δάκρυα σας, που νομίζετε ότι υποφέρετε καμιά φορά.
διότι άνδρες, σάν και τόν δικό σας, δεν υπάρχουν, από πριν πέσει η Ατλαντίδα στα νερά τής θάλασσας, και σε αυτό φταίμε εμείς, οι γυναίκες μόνο, διότι, δεν ξέρουμε νά αγαπάμε ήρωες και να γεννάμε άνδρες.


Kokino garifalo by Giannis Parios & Haris Alexiou. Composer Nikos Ignatiadis





Λυσιστράτη. *
18 6 2019


* ΟΜιλεί αυτή που τοτε ενέπνευσε τον Αριστοφάνη,
καθώς και αυτή γεννήθηκε εις τον 20όν αιώνα
και απενσαρκωθήκε εις τον 21ο αιώνα.