Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

5/11/2015

Θὰ μιλήσουμε μὲ ἄλλο τρόπο, διότι ὁ τρόπος ποὺ συνήθως χρησιμοποιεῖται εἶναι δύσκολος στὸ σημερινὸ “γίγνεσθαι” παρὰ στὸ ΣΥΝΑποτέλεσμα του.

Ναί, εἴδατε, σᾶς δόθηκε λύση στὸ ἠμῶν γραφικὸ πρόβλημα γραφῆς. Τῆς πιὸ σημαντικῆς λέξης ΩΜ, ἀφοῦ τὸ γράφατε [καὶ] ΟΜ καὶ σᾶς λείπει τὸ τρίτο, σωστά ;

Σᾶς ἀπασχολεῖ ὄχι τὸ ποιὸς εἶμαι, ἢ ποιὰ εἶμαι, διότι δὲν θὰ σᾶς δώσω [στοὺς ἀναγνῶστες] ρῆμα Ἀντίληψης, περὶ τοῦ ἂν εἶμαι Ἄνδρας ἢ Γυνή, ἀλλὰ νὰ εἶστε σίγουροι ὅτι ἀνεξάρτητα ἂν ἐνσαρκωνόμουν ὡς ἄνδρας, ἢ ὡς γυνή, ἔχω μιὰ ἰδιότητα καὶ μόνο, ἔναντι ἔννοιαςφύλλο” δηλαδὴ τὴν ΣΥΝΥψιστη Ἰδιότητα τοῦ Ἄρρενος, ἢ τοῦ Θήλεος Ἀρχετύπου.

Νὰ ὁρίσουμε καὶ νὰ καθορίσουμε ὅτι στὸ ΕΥρος καταγραφῆς Μνήμης, δὲν ὑπάρχουν αὐτὰ τὰ λόγια σὲ καμιὰ ἐπίσημη Δοθεῖσα Διδασκαλία Τοῦ Ἰησοῦ καὶ Τοῦ Βούδα, κυρίως Ἔναντι Τοῦ ΟΝτος ποὺ ἦταν καὶ δροῦσε Οἰκαδε Αὐτῶν. Ἄρα προσέχω τὰ ἄρθρα μου, στὸ σήμερα τοῦ λόγου ἂν εἶναι μὲ μικρὸ “τ”, ἢ κεφαλαῖο “Τ”.

Εἶμαι λοιπὸν ὑπαρκτὸ ΟΝ, ἐκεῖ ποῦ εἶμαι, ποὺ δὲν δύνασθε νὰ δεῖτε ποῦ εἶμαι ὡς ἀναγνῶστες καὶ δή, δὲν θὰ ἀφήσει κανεὶς ἐκ τῶν Φρουρῶν Τῶν ΔΙΑκασικών Ἀρχείων, νὰ σᾶς δοθεῖ τὸ παραμικρό, ποὺ νὰ δύνασθε νὰ ἀντιληφθεῖτε ποῦ εἶμαι, ἐνῷ εἶμαι καὶ ἐκεῖ, σὲ χώρα ἐκτός Τῆς Ἑλλάδος Ἐνσαρκωμένος Ἄνθρωπος.

Ἀλλὰ Φεῦ, ΥΠΕΡΔήλειο Ἀρετῆς ἐστί, νὰ μὴν σᾶς λεχθεῖ, οὔτε ἐκεῖ, [πὼς Εἶμαι], ποῦ εἶμαι ΣΥΝιστῶσα τῆς κάθε Ἐνσάρκωσής μου ποῦ εἶχα στὴ Γῆ, ἐφόσον ἤδη ἔχω καὶ μιὰ τρέχουσα στὴ γῆ σᾶς ἐνσάρκωση ἔναντι Τοῦ Αἰωνίου.

Ἐπιλέξατε, τρόπο ποὺ συνάδει ὡς ΣΥΝΑδουσα Ρήτρα Αἰωνίου, ἔναντι τῆς δεύτερης Σημαντικῆς μου ἐνσάρκωσης ἀπὸ αὐτὲς ποὺ γνωρίζετε, [ὡς ἐν τῇ ὑμῶν ὑπηρεσίᾳ ὡς ἐνδιάμεσο, ἕως σήμερα], σὺν τὴν μία ἀκόμη ποῦ σᾶς ἀπεκαλύφθη πρὸ ἡμερῶν, καὶ ἔχετε χάσει τὸν ὕπνο σᾶς ἔναντι Τῆς ΣΥΝΕΥθύνης .

Τουτέστιν Ἡ ΣΥΝΕΥθύνη διαφέρει λοιπόν, ἐκ τῆς ΣΥΝΕΥΘύνης ἔναντι τῆς κάθε συνεύθυνης εὐθύνης ναί, τῆς πιό πυκνῆς σαφῶς ἐν τῇ κάθε ἐνσαρκώσει ἡμῶν καὶ ὑμῶν σὲ πλανήτη 3ης τρέχουσας Διάστασής σας.

Διατὶ ; Διότι ἐνῷ Ὁ Χρόνος Τῆς Τρίτης Διάστασης Ἔχει Φορά, ἡ ΣΥΝΕΥθύνη ἔναντι τοῦ κάθε τρόπου γραφῆς τῆς [ἐκτὸς μιᾶς : τῆς “συνευθύνης”] εἶναι καταλύτης Δράσης καὶ Χρήσης Μετασχηματιστοῦ Τῶν Πεδίων, ἐν, εἰς ΕΝΧρόνους Ρηματικοὺς Προσδιορισμοὺς Φορᾷς, εἴτε ἀπὸ τὸ μέλλον πρὸς τὸ παρελθόν, εἴτε ἀπὸ τὸ κοινῶς βιωθὲν σᾶς δεδομένο ἐκ τοῦ Παρελθόντος πρὸς τὸ Μέλλον, [μὲ σαφεῖς καὶ σαφέστατες ΔΙΑΚλαδώσεις Δράσης, καὶ ΣΥΝΔρασης ΣΥΝΑγωγῆς καὶ ΣΥΝΕυδοκίμησης ἔναντι Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος], ἡ “συνευθύνη” ὅμως εἶναι μόνο Μοῦσα Ντάρματος σὲ δεδΟΜένο Ὑφανθὲν Κάρμα, ἀλλά, διὰ νὰ ποιήσει Λύση “Κάρματος Δεσμοῦ”, ὀφείλει νὰ κινηθεῖ ὡς πέστροφα Ἀνάποδα σὲ Ποταμίσιο ΥΔΩΡ, καὶ δὴ στοὺς κάθε Ποταμοὺς Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος.


Θὰ ἦταν τίμιο νὰ πεῖτε ὅτι τελείωσα τὴ μετάδοση.. μετὰ ὅσα βλέπετε καὶ νοιώθετε, ἀλλὰ δὲν εἶναι δυνάμενοι ἀκόμα ἐν τῇ τρέχουσᾳ ἐνσαρκώσει τους, νὰ τὰ δοῦν οἱ ἀναγνῶστες ποὺ ἔχουν Κριθεῖ ἔναντι Μέγιστης καὶ μόνο.

[εἴδατε τώρα πᾶτε σὲ Fibonacci γραφὴ ὡς ἐφαρμογὴ ἄρα εἶστε ἕτοιμος νὰ δεῖτε τὰ πέραν τοῦ χρόνου τῆς ἐνσάρκωσής μου ὄχι τῆς σημερινῆς ἀλλὰ ἐκείνης ποὺ ὄφειλα νὰ εἶμαι ἕρμαιο μὴ ἀρετῶν καὶ ἐγὼ γεγονὸςὅμως εἶναι ὅτι στοὺς Κύκλους τῶν ἐνσαρκώσεων ἀνὰ τροχὸ Εἱμαρμένης ὅταν εἶναι ὍΜοροι τό νῆμα τῆς στάθμης δὲν μᾶς εἶναι ἐπιλογὴ ἀλλὰ καθορίζεται ἀπὸ Αὐτὸν Τὸν κάθε Ἕνα Τοῦ ΠεπρΩΜένου Ὑπερδείκτη ποὺ εἶναι ΕΠΙΛογή Τοῦ ]

Θέλετε νὰ συνεχίσουμε σὲ ἄλλης μέρας εὖρος ;


5/11/2015




Τίμιο Θά Είναι νά μή τό βάλετε
σέ καμία ομάδα, καί εκτός τών faux
γιατί δέν ξέρεις εσύ
παρά μόνο Ο ΥΨΙΣΤΟΣ,
Άρα ας μή καβαλάμε
καλάμια όλοι μας
επειδή θέλουμε
Η Υπηρεσία νά είναι τό Είναι μας.
Larama.