Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Μάνα...



Ελένη Καραΐνδρου ~ Το Tραγούδι Tης Λίμνης [Ο Γλάρος]



Νὰ ποῦ στῆς νότας τὴν ὥρα εἶναι ἀρκετὸ
νὰ γυρίσει τὸ βλέμμα στὸ δρόμο
τῆς νησῖδος τὸ ὄνειρο, καὶ νὰ δεῖ
ὅ,τι ἡ καρδιά μου ἔδωσε, στῆς ἀγκαλιᾶς
τὸν μέσα δρόμο πού μοῦ ἔμαθε ἡ μάνα μου…

Ὢ Μάνα, Μητέρα Τῆς Καρδιᾶς μου
Τὸ Ἅγιο Λουλοῦδι, ἐσὺ ποὺ εἶσαι
στὸν Χριστὸ Ἀγαπητή,
καὶ ποὺ Ἡ Παναγία
διὰ σὲ πλέκει ὑφαντὰ Δόξης,
ξέρεις ὅτι μιλῶ γιὰ σένα,
στὸ ἴδιο μῆκος βημάτων σου
περπάτησα καὶ ψάχνω νὰ δῶ
τὰ βήματά σου, ποὺ ἀφῆσαν τὰ ἴχνη τους
μαζὺ μὲ τοῦ πατέρα μου,
ὅταν ὃ πατήρ μου μὲ πηγαίνει
στὸ κάθε ἄνθος Τοῦ Θεοῦ,
ποὺ ὡς λουλοῦδι δένδρου
τὰ μάτια σου ἐθαύμασαν…

Τὸ χάρισμά σου, τὸ ἔχω περισσότερο
ἀπὸ τὴν ἄλλη κόρη σου, ποὺ δὲν πιστεύει
τὸν πατέρα της, καὶ βλέπω τὰ χνάρια
τῶν βημάτων σου, στὸν ἴδιο χῶρο 
μαζύ μὲ τὸν πατέρα μου,
νὰ σὲ κρατᾷ ἀπὸ τὸ χέρι,
στὸ μῆνα τοῦ χρόνου Τῆς Χαρᾶς
Τῶν Χρυσαγγέλλων ὅταν σὲ εἶδε
διὰ τελευταία φορά.

Μάνα μου, Σὲ εὐχαριστῶ
ποῦ τὴν Ἀγάπη σου,
τοῦ τὴν ἔδειξες καὶ τόλμησες.

Μάνα μου, Σὲ εὐχαριστῶ
ποὺ εἶσαι
ἡ καρδιὰ τοῦ πατέρα μου.


ἡ κόρη σου..
4/12/2015