Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

2/5/2015


« Ξύπνησες Ὄνειρο,
Ξύπνησες Νύχτα,
Ξύπνησες Χάρῃ
Σὲ Δικό Τοῦ Τό Ὄνειρο,
Στὴ Δική Τοῦ Τὴ Νύχτα
καὶ Σὲ Ὅλη Τοῦ Τὴ Χάρη. »


« Θεῶν Ὄνειρα Τὰ Ἀληθινά,
Ἀφήνουν Δάκρυα Αἰχμηρά,
Ποῦ ζητοῦν Παρηγοριὰ
Σὲ Λάδι Εὐχῶν Παντοτινὰ. »


2/5/2015




https://www.youtube.com/watch?v=wraTGJAPB6M


Τὸ σημερινό σας ποίημα Εἰκόνων Ἔργα Θεῶν εἰσίν, καὶ διατὶ μᾶς βλέπετε νὰ σᾶς γράφουμε τὸ ρῆμα μὲ μικρὸ «ε» ἐνῷ συνήθως τὸ γράφουμε μὲ Μεγάλο «Ε» ; Κρατῆστε τὴν δΟΜὴ ὡς ποιοῦν τὰ δάχτυλά σας καὶ ἀλήθεια, ποιὰ ἡ διαφορὰ σὲ κάθε ΔΙΑφορά γραφῆς, ἀνάμεσα σέ δάχτυλα καὶ δάκτυλα ; Ἀλλὰ νὰ μὴν ἀπαντήσετε μὲ λογίων ἔργα ἢ μὲ ἔργα γλωσσολόγων διακονήματα στηριζόμενοι σὲ γνώσεις, ἀπαντῆστε μὲ τὴ καρδιά. Μὲ αὐτὴν ποὺ δὲν τὴν δρᾶτε ναὶ δῶστε τόνους καὶ πνέυματα χωρὶς καμία ἀμφιβολία καὶ παραίνεση μὴ θετική, ἥτις δικαίωμα ἀκόμα τῆς παρέχεται στὸ μέτρο ποὺ τῆς ἀναλογεῖ καὶ τῆς ἀντιστοιχεῖ νὰ εἶναι ἀλλὰ ἀναφορικά πλέον Δὲν Εἶναι.


Ἐωράκατε μαζί μας ὅτι Αἳ Δυνάμεις Τοῦ Ἑνοποιημένου Πεδίου, ποὺ τόσο ἀπασχολεῖ τοὺς ἐπιστήμονες σᾶς τῆς πλάνης καὶ τῆς αὐθάδειας ἔναντι Λόγου Θεοῦ καὶ Δόξης Ἑνὸς Μεγάλου Πνεύματος σᾶς ἀπαιτοῦν νὰ Ἔσχετε ἄλλη ἀντιμετώπιση στὸ πῶς εἶναι κάτι ποὺ φαίνεται. Αὐτὸ ποτὲ δὲν εἶναι ἀνθρώπων ἔργο ὅσο καὶ ἂν ἡ μισαλλοδοξία τῶν κάθε φύσης προσκολληθέντων Ἐγὼ τοὺς ἀπαιτεῖ ταυτοποίηση Κτίσης καὶ Αἰωνιότητας Δόξα μέσῳ ὀνοματοδωσίας ποῦ ποιεῖ αὐταπάτη. Καὶ σαφὲς εἶναι ὅτι δὲν ἐξηγοῦμε πλέον ἁπλὰ μιλᾶμε, καὶ οἱ προσδυνάμενοι νὰ εἶναι μαζί μας σὲ λιγότερες ἀπὸ 7 ἐνσαρκώσεις πίσω στὸ Χρόνο καὶ 3 Δημιουργίες Πίσω στὸ Χῶρο. Αὐτοὶ εἶναι δικοί μας. Οἱ «ἄλλοι» δὲν εἶναι. Καὶ ποτὲ δὲν ἦταν. Καὶ καλύτερα ἔτσι. Ὁ Θεὸς δὲν εἶναι οὔτε στραγάλια οὔτε πασατέμπος νὰ περνᾷ κανεὶς τὴν ὥρα του ὅσα κομποσχοίνια καὶ mantra νὰ χρησιμοποιεῖ, ὑπάρχει κάτι ποῦ δὲν ἔχουν ποτὲ τοὺς οἱ περισσότεροι χρησιμοποιήσει ; Ναὶ καὶ αὐτὸ εἶναι « Κριση». Πῶς, ὅμως νὰ ἔχετε πρόσβαση στὰ δῶρα Τῆς ὅταν δὲν ἔχετε καμία σύνδεση μὲ καμία Φύση ὡς Ἔργο Θεοῦ Ἐντός Τῶν Πρωταρχικῶν Ἀκτινῶν τῶν ἤδη ΣΥΝΙσταμένων καὶ τῶν ἤδη Ὑφισταμένων Ἀνὰ Εὔρους Ὅλων Τῶν Δημιουργιῶν ;


Ἑτοιμάζεστε πολλοὶ νὰ ἑορτάσετε Τὴν Ἑορτὴ ποῦ τόσο πολὺ ἀγαπᾶτε, ξεχνώντας ὅτι Ἡ δΟΜὴ Τῆς Ἑορτῆς δὲν εἶναι ποτὲ ὅ,τι οἱ Μύστες σᾶς ἀναφέρουν, σχεδὸν ποτὲ ὅτι οἱ Δάσκαλοι σᾶς λένε, καὶ πάντοτε ἀπέχει παρασάγγας ἀπὸ ὅτι οἱ Ἅγιοί σας ἀγνοοῦν ἀρκετὰ συχνὰ στὴ δράση τους «Ὡς Ἅγιοι» καὶ καλύτερα ἔτσι. Ἔτσι Τὸ Θέλησε Ἡ Ἄκτιστος Δικαιοσύνη διὰ νὰ μὴν τοὺς εἶναι βαρύ τό φορτίο τῆς ἐνσάρκωσής τους. Νὰ πῶς ὅταν σὲ κάποιον Ἅγιο τοῦ δίνεται τὸ ἔνδυμα τῆς φτώχειας ἢ τῆς ἄγνοιας ἢ τῆς μαλθακότητας σὲ ὁρισμένους τομεῖς Δῶρο Ὕψιστου Θεοῦ εἶναι ἔναντι τῶν ὅσων καὶ αὐτὸς Εἶχε Ὑπογράψει πρὶν ἀναχωρήσει ἀπὸ Τὰ Ὑπερβόρεια Πεδία. Ναὶ ὑπάρχουν καὶ τὰ ὑποβόρεια πεδία. Ἐπίσης ὑπάρχει καὶ ἡ Κόλαση, καὶ δὲν εἶναι σωστὸ νὰ λέτε ὅτι ἡ Κόλαση εἶναι ἐδῶ στὴ γῆ, διότι ἐκεῖ ἀναγκάζετε ἐσεῖς ἔργου σᾶς Κάρματος Νὰ Ποιεῖτε, καὶ νὰ ταυτίζετε πορεία ἀγαπητῶν σας προσώπων ἐκεῖ νὰ πᾶνε καὶ ἐσεῖς μαζί τους, ἐπειδὴ σὲ ὅσους σᾶς μοιάζουν ποῦ εἶναι ἤδη στὴν Κόλαση δὲν τοὺς δώσατε καμιὰ Διέξοδο Εὐκαιρίας μέσῳ τῶν Ἔργων διὰ αὐτοὺς στοὺς Κάτω Κόσμους.


Ἄρα θὰ σᾶς μιλήσουμε χωρὶς νὰ ἐξηγοῦμε ὅτι στὴν ἑορτὴ διὰ τὴν ὁποία ὅλοι μιλᾶνε εἶναι δομῆς ἀντιστοίχου συστοιχίας Συμπάντων Τῆς δΟΜῆς διὰ τὴν ὁποία σᾶς ἀναφέρουμε ὅτι τὰ 2 ἀπὸ τὰ 3 Σχέδια Λειτουργίας Τῆς ἐκποιηθῆκαν σὲ ἕνα ἁπλὸ χαρτὶ τσαλακωμένο μέσα σὲ ἐλάχιστα λεπτὰ ΕΝΣΥΝειδήτου ΔΙΑΛογισμοῦ, ὃν ἀγνοοῦν καὶ οἱ περισσότεροι διδάσκοντες καὶ ἐφαρμόζοντες μὲ ἐπιτυχία τὸν δικό τους συνειδητὸ καὶ ἀσυνείδητο διαλογισμό. Ἶνα ποιεῖτε «ἘΝΣΥΝείδητο ΔΙΑΛογισμό», ἐκεῖ δὲν ἔχετε χρεία μόνο μιᾶς Πρωταρχικῆς Ἀκτῖνας Τὰ Ἔργα, ἀλλὰ νὰ ἔχετε τὴν ὑφὴ τῆς Δομῆς Τῶν Τροχῶν Τῶν Ἐπανενσαρκώσεων σᾶς ἀλώβητους ἀπὸ προσθῆκες ποὺ ἐσεῖς διὰ τῆς λήθης ποιεῖτε στὴν Λησμοσύνη Τοῦ, ἅτινα δὲν Ἀποδέχεται ποτὲ οὔτε ἡ ἴδια ἀλλὰ οὔτε καὶ ἡ Μνημοσύνη Τοῦ, διότι καὶ αἳ δύο εἰσὶν Ἐν Τῇ Ὑπηρεσίᾳ καὶ Δόξα Τῆς Ἀκτίστου Δικαιοσύνης Ἐν Τῇ Παντοδυναμίᾳ Τοῦ Ἐρέβους. Τουτέστιν δὲν εἶναι ποτὲ δυνατὸν ὁ τῆς ἑορτῆς Πρὸ-φανῆς νὰ εἶναι ἴδιος μὲ ὅ,τι ὁ Ἐπὶ-φανῆς λαμβάνει καὶ οὐδέποτε καὶ οἱ δύο τους δὲν εἶναι ὡς Φανῆς Ἔναντι Μεγάλου Πνεύματος.


Ναί, σωστὴ παρατήρηση, ἐωράκατε ὅτι ὑποχρεωτικὰ σὲ κάθε δοθέντα λόγο, ἐνυπάρχει καὶ παρουσία θηρίου, αὐτὸ εἶναι ἀπαραίτητο διαφορετικά τά ἐπιστάμενα Θηρία τῶν πολλῶν δὲν θὰ νοιώσουν τὴν ἐντολὴ ποὺ τοὺς ἀπευθύνεται ὡς Γνώση ὅταν διαβάσουν τὸ κείμενο αὐτό, καὶ διὰ αὐτῷ τῷ λόγῳ ἡ κάθε μιὰ ἐκπόνηση Ἔργου εἶναι ΣΥΝΑθλούμενη Τῆς Δικῆς Τοῦ Φιλευσπλαχνίας ποῦ Μόνο Ἕνας Θεὸς Ἔχει, καὶ κανεὶς ἄλλος, ἄνω Αὐτοῦ. Πῶς ὅμως νὰ τὸ δεῖτε ; Ἒμ ἐδῶ εἶσαι κάβουρα, ἀλλὰ δὲν ἔχεις πλέον ζουμί…


Deva Premal - Om Namo


Δική Τοῦ Ἡ Νύχτα καὶ Ἡ Ἡμέρα.
«Κῶδιξ ἐκ Τῶν Ἀχρόνων Κωδίκων Μοῦ,
Παρεδόθη ὑμῖν ἔναντι Ἐμοῦ.»


https://www.youtube.com/watch?v=59Qh1LCFmFk
Deva Premal - Mere Gurudev