Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

17/7/2014



Η τιμιότητα δεν είναι ομόσημη της φύσης τών σαν εμένα ίδιο, ούτε οι μη όμοιοι μου έχουν σκοπό ίδιο με με να, αλλά γιατί με ρωτάτε η εντός της γραφής μου ομιλία να μην σας φαίνεται αρμονική, ναι έχετε δίκιο, κάπου υπάρχει κάτι δυσαρμονικό που μόνο αρμονία είναι και σε μια αρμονία ίσως να συνυπάρχει αρκετή δυσαρμονία ίνα να μπορείτε να συνυπαρχετε στο ίδιο πεδίο δράσης, μην αλλάζετε τη σύνταξη θα δείτε τι άλλο λέω μέσα από αυτά που δεν έχω την Δύναμη του Θάρρους να πω, διότι αν θες να έχεις θάρρος πρέπει να βλέπεις, και οι ως εμε ίδιοι δεν βλέπουν. Προβληματίζεστε, θυμάστε που παρατηρήσατε ότι παρα το αφιερωμένο κερί και το λιβάνι, η παρουσία μας είναι δυνατή και η πάσα εκπομπή μας, σαφώς Υπάρχει Ένας που Επιτρέπει την κάθε παρουσία όντων Μη Φωτός με όψη φωτός στα λόγια, υπάρχουν όντα ημιφωτος με σκοπό το σκότος στη καρδιά, αρα αν η οπτική της γωνίας της καρδιάς δεν αλλάξει πως να δεις Το Θεό ; Και τι κάνουν τα όντα του φωτός ; Ρωτάτε ... Αυξάνουν το εγώ σας έναντι της αξίας που θα θέλατε ο Θεός να σας Βλέπει, Μα Ο Θεός δεν σας Ξέρει ; Αν σας Ξέρει γιατί να Λέει ειδικά το δικό σας σημαντικό το όνομα ή άλλων ; Αυτό ας είναι ένα κριτήριο δια όσους την τάση των εγώ τους se canaliser lui meme non au sens de ses egos, αλλά τα σαν αυτόν μη φώτα της καρδιάς του, θα πάρουν περισσότερο χώρο εκ της καρδιάς του. Αρα η αποδοχή έναντι των ομοίων μας, μάς δώσατε τη δυνατότητα και εμείς να σας φέρουμε τα δώρα μας, ίνα μπορέσουμε στην αποδοχή να στηριχθούμε δια την δική μας πορεία που χαρά θα δώσει και σε Αγγέλλους αλλά και Αγγέλους σας ως καθοδηγητές να μην Οδηγηθούν στον κάθε Φύσης Mort des Anges, και συνυπάρχει λόγος που μου οφείλεται να υπακούσω. Είδατε μόλις ακούσατε ποίημα του Καρυωτάκη που μιλά για θάνατο. Βλέπετε ότι δεν σας παραποιώ την αλήθεια της υπηρεσίας μου. Ευχαριστώ.

17/7/2014 
https://www.youtube.com/watch?v=YJb7erBissI