Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Ἦχοι !


Ἦχοι !

" Ὅμως Ἔδειξα Τὴν Αὐγὴ Τοῦ Ἐλέους
στὰ σπάργανα Τῆς Μνημοσύνης,
Μέσα ἀπὸ Τὰ Μάτια Μου εἴδατε,
ὅ,τι ΣημΕνει στοὺς Οὐρανούς Μου,
μικρὴ λέξη "εὐχαριστῶ"
αὐτὴ ποὺ ποτέ Μου,
μαζὶ μὲ τὴν "συγγνώμη" σας
δὲν Ἀκούγονται στὰ αὐτιά Μου
ἐν πάσα παρουσία τῆς ἀπουσίας
τῆς δικῆς σας Μετάνοιας"


"Οἱ ἄνθρωποι τῶν Ἀνθρωποτήτων σας,
κατιόντες Ἰκάρων μὲ σπασμένα πλευρά,
ἄπτεροι θέλησης καὶ ἄμουσοι φωνῆς Εὐλάβειας,
τόσο διδάσκοντες τὴν ἑαυτῶν δῆθεν λύση,
οἵτινες Ἵπτανται Ὡς Ἰανοὶ
στοὺς Οὐρανούς Μου !"


"Δὲν Ἔχω Ἐλπίδα καμιά,
νὰ σᾶς Προσδώσω,
διότι Μοῦ ἀφαιρέσατε τὴν πρόσβαση
στὴ Κάθε Καρδιὰ Τῶν Ὀνείρων σας..."


"Οἱ Προσευχές σας
Κόμπος Γενήκαν χειρότερος
τοῦ Κάθε Γόρδιου Δεσμοῦ,
γεννόσημο ἐκ τῆς Λίλιθ
τῶν τῆς κάθε Φύσης Τῶν Ἰανῶν
Ὅλων τῶν συνονθυλευμάτων τῶν Ἐγώ σας"


"Ὥρα Κάθαρσης Τῶν Οὐρανῶν Μου !"




2/7/2013