Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Τό Πάν ! / 24-3-2012



Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων
24/3/2012




Πολλοὶ ἀνάμεσα σας Διδάσκουν ἢ Ἐδίδαξαν ὅτι ἡ Ἀνάπτυξη μόνο των Ἀρετῶν εἶναι ὁ Στόχος Μου, ἢ ὅτι μόνο αὐτὸ εἶναι ὁ Ἄξονας Τοῦ Σχεδίου Μου !
Ρωτῶ αὐτοὺς ἀλλὰ καὶ ὅλους σας : Σὲ κάθε κάμπο Μου τὴν Ἄνοιξη γιατί ὑπάρχουν ἀγριόχορτα ; Γιατί νὰ Ἀφήνω Ἐγὼ Ὁ Ἴδιος ὄχι μόνο τὴν ἀνάπτυξη, ἀλλὰ καὶ τὴ Ζωή Μου νὰ τὴν Δίνω σὲ ἕνα ταπεινό καὶ ἀσήμαντο ἀγριόχορτο ;
Σαφῶς πολλοὶ προτιμοῦν μόνο τα τριαντάφυλλα καὶ φτιάχνουν μάλιστα καὶ θερμοκήπια μόνο γιὰ κάθε εἴδους καλλιέργεια αὐτῶν...
Στὸ δικό Μου Κῆπο Θέση καὶ Ζωὴ ἔχουν ὅλα τα Φυτὰ καθὼς καὶ ὅλα τα Ὄντα !
Εἶμαι Θεὸς τὸ Ἴδιο γιὰ ἕνα τριαντάφυλλο καὶ τὸ Ἴδιο γιὰ ἕνα ἀγκάθι !
Εἶμαι Θεὸς τοῦ λιονταριοῦ ἀλλὰ καὶ τοῦ ἀμνοῦ !
Δημιούργησα κάθε ἔντομο ἀλλὰ καὶ κάθε ἀετὸ !
Σαφῶς πετᾶνε καὶ τὰ δυὸ στὸν Δικό Μου Οὐρανὸ !
Μάθετε λοιπὸν τοῦτο : ὅτι τὰ ἐλαττώματά σας Μοῦ εἶναι τὸ ἴδιο χρήσιμα ὅσο καὶ οἱ ἀρετές σας !
Τὰ ἀποτελέσματα τῆς χρήσης των καὶ τῆς ἀντιμετώπισης αὐτῶν ὡς καὶ τὶς θεωρήσεις των, αὐτὰ ναί, σᾶς ἀνήκουν ! Τὰ ἴδια ὅμως σ΄ Ἐμὲ ἀνήκουν καὶ τὰ Δικά Μου Σχέδια Ὑπηρετοῦν !
Ὀρθὴ ἀνάλυση ἔκανες διαβάζοντας τὰ ὅσα εἶπα, προσπάθωντας νὰ ἀνιχνεύσεις μήπως κάτι λάθος λαμβάνεις, μὲ σκοπὸ μόνο τὴν ρριστη Ὑπηρεσία, ἔχοντας ἐμπιστοσύνη ὅτι τὸ προσδωκομενο ἀποτέλεσμα, ἀλλὰ καὶ κάθε "Τί" ἐπιδιωκόμενο ὡς καὶ ἐπιδιωχθὲν σὲ Μενα Μόνο ἀνήκει !
Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων
24/3/2012

Διότι ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΠΑΝ !
Μεγάλο Πνεῦμα !
24/3/2012


ἐντολὴ εἶναι νὰ δημοσιεύσεις αὐτὸ ὡς προπομπὸ Ἔργων Wesak 2012.
Τὰ μὴ δημοσιευθέντα ἄλλων Wesak θὰ πρέπει τὰ ἐν αὐτοῖς λεχθέντα ὡς κραδασμὸς νὰ ὑλοποιηθοῦν ἐντὸς συγκεκριμένου εὔρους ἀλλὰ καὶ ὑφῆς συνειδήσεων ! Κάθε Συνείδηση χαρακτηρίζεται ἀπὸ 3 Τμήματα στὶς Συστοιχίες Συμπάντων τοῦ Κόσμου σας :
Εὖρος – Ὑφὴ – Φύση ! Ἀκριβῶς ! Διὰ νὰ Ἐφελκυσθεῖ Ἄλλη Φύση αὐτῶν ! 
Sananda
2/5/2012

Message pour l'instant en grec