Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Μήνυμα μιᾶς Νύμφης. / 1-5-2012


Μήνυμα μιᾶς Νύμφης.
1/5/2012


Σᾶς εὐγνωμονῶ διὰ τὴν Ἀφοσίωση, ὅλους ἐσὰς ποῦ τιμᾶτε τὴ μνήμη τῆς ταπεινῆς μου παρουσίας !
Στὴ χώρα ποὺ ἔζησα καὶ βρήκατε τὸ ὄνομά μου – ἔκτοτε ἀποσύρθηκα !
Ποσειδῶν δὲν μὲ ἄφησε νὰ βγῶ ξανά, στὸ περιβόλι τοῦ ἐγωϊσμοῦ σας, νὰ ἐνσαρκωθῶ !
Προσπάθησα στὴν Μνήμη Τοῦ Νεροῦ νὰ τῆς προσδώσω ὅση δική Τοῦ ΟΜορφιά ἀπὸ τὴ Χάρη τῶν Αἰώνιων Λωτῶν Τοῦ Θεοῦ ποὺ στὰ Ὄνειρά μου ἔβλεπα !
Ἀπευθύνομαι σὲ ὅλους σας, ἀλλὰ εἰδικὰ στὶς νέες κοπέλες σήμερα, ποὺ φυλακίζουν Tὴν ΟΜορφιά τῆς Ἐσωτερικῆς τους Φύσης, στὸν ἀδηφάγο ἀπατηλὸ ἐγωκεντρισμὸ τῆς Ἐφήμερης Δόξας, μέσω ὅλων των ἄλλων "ἐγώ" τους ποῦ δίπλα τους "πεινᾶνε", ἀγνοώντας τοὺς Θησαυροὺς τῶν Μητρικῶν των Μνημῶν ! Ἡ ἀπελευθέρωση διὰ τὴν ὁποία "δῆθεν" μάχεσθε ἀγαπητές μου, μήπως δὲν τροφοδοτεῖ μὲ ὀξυγόνο τὰ ὄνειρά σας ;
Ἀπὸ τὸν Κόσμο ποῦ προέρχομαι μὲ Δίδαξε ὁ Πατέρας Μου ἀλλὰ καὶ οἱ "Θεῖοι" μου (στὴ γλώσσα τῆς καρδιᾶς μου, δηλαδὴ οἱ Flammes Jumelles τοῦ Πατέρα Μου ! ) ὡς καὶ πολλοὶ ἄλλοι, ποῦ ἐσεῖς τοὺς ἀποκαλεῖτε "Ὄντα Τοῦ Φωτός", ὅτι τὸ Ὕδωρ Τοῦ Πνεύματος εἶναι Ζωὴ ὅταν αὐτὸ τροφοδοτεῖ τὴν Φωτιὰ τῆς Ζωῆς καὶ ὄχι περιστασιακὰ νὰ τὴν συντηρεῖ !
ταυτότητά μου, σᾶς εἶναι γνωστή, ἀλλὰ παρακαλῶ ἕως ὁ πατέρας μου ὁ Ποσειδῶν νὰ ὁλοκληρώσει τὸ Ἔργο Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος, νὰ μὴ δημοσιευτεῖ τὸ ὄνομά μου ! Μετὰ τὴν ἀντίστοιχη διάλυση τῆς Αὐταπάτης τοῦ Συναισθήματος τότε ἂν Τό ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ Θέλει, Ναὶ !


Μία Νύμφη Τοῦ Ποσειδώνα !

1/5/2011
message en grec pour l'instant