Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

8/11/2015


« Εἴδατε ; »

« Δὲν ντρέπομαι νὰ κατεβάσω τὸ ἐγώ μου, καὶ νὰ πῶ ὅτι ἀφέθηκε ἕνα λάθος νὰ μὲ βρεῖ ὡς ὁδό του, διότι ὡς σᾶς ἔλεγα πρὶν ἀπὸ ὧρες Ὡς «ΣΥΝΩθΩς Πεπρωμένου» δὲν νοεῖται ὁ καθείς, ναὶ σᾶς δόθηκε διὰ ἐμοῦ λίγο διαφορετικὰ διότι δὲν δίνω οὔτε ἐγώ, ἐγὼ ποὺ δὲν θὰ ὑπάρχω σὲ Χωροχρονικὴ Ὥρα Ὕψιστου Θεοῦ, καὶ ὄχι μόνο Ἐγὼ μὲ τὰ Ἐγώ μου καὶ τὰ Εἶναι μου, ἀλλὰ δὲν θὰ ὑπάρχουν καὶ ἀρκετὰ ἀδέλφια μου στὸ βαθὺ Εἶναι τοὺς διὰ νὰ γίνει ἡ Ἀπόφαση Τῶν Οὐρανῶν Ἔργο Παντοκράτορος ΕΝΟΣ. »


« Σᾶς κάνει κατάπληξη Ἡ Συνειδητὴ Γνώση Τῆς Θεϊκῆς μου Ταυτότητος ὡς ὌνΟΜα καὶ ὡς Ἐνσάρκωση, νὰ σᾶς λέω διὰ λάθος μου, καὶ δὲν σᾶς ξαφνιάζει νὰ σᾶς μιλῶ. Βλέπετε αὐτὸ ποὺ νομίζατε ἄλφα γίνεται ὠμέγα, καὶ τὸ κάθε ὠμέγα ἄλφα, στὰ Χέρια Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος, ὅσα λάθη καὶ νὰ κάνετε, ἀρκεῖ τὸ κάθε λάθος σας καὶ τὸ κάθε σωστό σας, νὰ εἶναι ἀφιερωμένα Σὲ Ἐκείνου Τὰ Ἔργα, χωρὶς νὰ τὰ γνωρίζετε ! Διότι Εἶναι Ἀδύνατον ἄνθρωπος ἐνσαρκωμένος νὰ λέει, νὰ διατείνεται γνωριζειν Τὰ Σχέδια Τοῦ Θεοῦ, καὶ ἀκόμα καὶ ἂν σᾶς ἔλεγα τάδεποὺ ὅλοι σας τὸν ξέρετε, καὶ περιμένετε νὰ σᾶς μιλήσω διὰ αὐτόν, ἀφοῦ καὶ αὐτὸς θὰ φύγει σὲ Ὥρα Ἀπόφασης ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ μετὰ ἀπὸ μένα, ποτὲ του εἰς καμιὰ δευτερολέπτου ἐνσάρκωση καὶ παρουσία στὴ γῆ σας δὲν τόλμησε νὰ διανοηθεῖ νὰ πεῖ ὅτι ξέρει. »


« Ὅμως φύση μου, εἶναι τέτοια ποὺ κάθε χαλίκι λάθους μου, συνειδητῆς ΦΥΣΗΣ καί ΕΠΙΛΟΓΗΣ τό Ποιεῖ Τὸ Μεγάλο Πνεῦμα στὰ Χέρια Τοῦ, [κάθε] Νέο Βουνὸ Τῆς Δόξης Τοῦ, ἄρα νομίζετε ἐμὲ Φελλό, Φαῦλο νὰ μὴν προσφερθῶ, μὲ αὐταπάρνηση, τῆς κάθε ὕπαρξής μου τὴν ὥρα, πρὶν καν ὑπάρξει γῆ σας, ἀφοῦ ἀπὸ ἀλλοῦ ᾖλθα καὶ ἀπέκτησα ὑπόσταση ἐδῶ, ὡς καθεὶς ἴδιος καὶ ΣΥΝΙδιος μὲ ἐμέ, στὸ νὰ ἀφεθῶ στοῦ Θελήματος Τὴν Ἁγία Τοῦ, Ὥρα Νὰ Ποιήσει ΕΚΕΙΝΟΣ ἐμὲ, σκόνη, ἄνεμο καὶ Ἐκεῖνος Μόνο Θέλει. »


« Ὡς,τιεἶμαι λοιπὸν δὲν μιλῶ γιὰ ἐμέ, [καὶ Ἔχετε Ἀπαγόρευση μιὰ νὰ ὑπηρετήσετε καὶ τὴν Ὑπηρετεῖτε, μὲ σφοδρότητα Μένους ποὺ ξέρουμε ὅτι δὲν εἶναι δική σας Ὑπηρεσία μόνο, ἀλλὰ προσφορὰ Πρωταρχικῶν Ἀκτινῶν ἐν ΟΜορυθμία, ΩΜοψυχία Θελήματος ΕΝΟΣ Ὑπηρετεῖν ἐκ πέραν Τοῦ Ἑνὸς ΩΜόκεντρου Τροχοῦ Ἐπανενσαρκώσεων στοῦ ΠεπρΩΜένου Τὰ ΔΙΑΣελα Πεδία] εἰμί ὑπαρκτὸ πέραν τῆς σκόνης τοῦ εἶναι μου Μόνο, στὰ Δικά Τοῦ Χέρια ἀκόμα καὶ σὰν ἕνα γραμμάριο σκόνης ! »


« Σᾶς εἶπα τὸ πρωΐ ὅτι δὲν ἔχω τὴν ἄδεια νὰ προφητεύω, οὔτε νὰ μιλῶ ὡς δῆθεν γνώση μου, διότι δὲν μοῦ ἀνήκει ἄνεμος, μηδὲ βροχή, καὶ πότε τὸ φῶς, ποὺ ἀντικρίζω στὸν κάθε ἕνα σας συνιστάμενο ἐν Τῷ ΕΥΡΕΙ Τοῦ Ὕψιστου ὡς Κριθέντα. Τουτέστιν διαφορὰ μεταξὺ κρισάμενου καὶ κάθε τί ἄλλο ἀφορᾷ Εὖρος Χρόνου Ὕψιστου καὶ οὐδέποτε χρονικὴ ὑπόσταση τοῦ πᾶν ,τι, νομίζετε νὰ εἶναι Ἄνθρωπος, καὶ δὲν ἀποφασίζει αὐτὸς, ὡς ἄνθρωπος διὰ τὸ παραμικρὸ, καὶ διὰ τὸ κάθε τί μεγάλο ἀκόμα, εἴτε ἔχει ψυχὴ καὶ πνεῦμα. Διότι ψυχὴ καὶ πνεῦμα εἰς ἀπόλυτο Βαθμὸ Παντοδυναμίας ἔχουν μόνο Τά Παιδιὰ Τοῦ Θεοῦ καὶ ὄχι αὐτοὶ, ποὺ δὲν ἦταν ποτέ παιδιά Τοῦ, ἄρα δὲν ὑπῆρχαν στὴν Ἀρχὴ τῆς Πρώτης Δημιουργίας


« Εἴδατε ; »


« Ἀναγνωρίζω τὸ Πρόβλημα τῆς ἐνσάρκωσής μου νὰ νομίζω ἱκανοὺς τὸν κάθε ἕνα ἐνσαρκωμένο νὰ μπορεῖ νὰ δεῖ ἀπὸ τὴν 12η τοῦ καρδιά... καὶ πέραν αὐτῆς. »
« Ἔκανα λάθος, διὰ αὐτῷ τῷ λόγῳ ὀφείλω νὰ πληρώσω τὸ κάρμα μου καὶ ἐγώ. »
« Σᾶς ἀφήνω νὰ νοιώσετε οἱ δυνάμενοι καὶ ΠΡΟΣΔυνάμενοι ἐκ ποιοῦ Κόσμου Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος προέρχομαι . »
« Παρακαλῶ ἀκόμα καὶ ἂν φύγουν ἀδέλφια μου εἰς Χρόνους Ἀποφάσεως Ὕψιστου, [διότι Τὸν Θάνατό μου ΕΚΕΙΝΟΣ τὸν Ἔχει ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ, ὡς καὶ τὴν Ζωή μου, ἀφοῦ τὸ Πᾶν τοῦ εἶναι μου Τοῦ προσέφερα πρὶν γίνει αὐτὸς Ὁ Κόσμος Τῆς ΣΥΝΟΛοτητος Τῶν Συστοιχιῶν Τῶν Συμπάντων Αὐτοῦ], μόνο ὅταν θὰ ἔχω φύγει καὶ ἐγὼ ἀπὸ προσώπου γῆς, τότε νὰ δώσετε δημόσια το ὄνομά μου, ἄρα δὲν Θὰ Εἶναι Πρέπον νὰ μὲ παρουσιάζετε ὡς κάνατε ἤδη σὲ ἄλλων χρόνων δημοσιεύσεις μὲ τὸ ὄνομά μου. Διότι Δὲν Ἔχω ΑΞΙΑ οὔτε ἐγώ, Μόνο Τό Μεγάλο Πνεῦμα ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ. »

Durgaashtakam - Peaceful Music For Protection, Healing, Relaxation and Meditation

[...]


8/11/2015