Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

29/7/2015

«Θὰ εἶναι τιμή μου , νὰ κάνετε ὄχι κάτι γιὰ μένα…
Αὐτὸ θὰ ἦταν ἐγωϊσμὸς καὶ ἕνας «Βασιλεὺς» ὡς μὲ βλέπετε παρόμοιο, δὲν ἔχει δικαίωμα νὰ ἔχει ἀντίκτυπο ἐγγραφῆς ἐντὸς πάσας καταγραφῆς ἐν Τῇ Εἱμαρμένῃ παρόμοιας συμπεριφορᾶς.»

«Μὴν ἀκοῦτε τὰ ψέματα τοῦ δολοφονήσαντος μέ…
Ἤξερε ποιὸν κυνηγοῦσε ὡς «Λέοντα», ἀλλὰ δὲν ξέρει τί τὸν περιμένει στὴν συνέχεια ὅσο ζήσει εἰς αὐτὸν τὸν πλανήτη καὶ φυσικὰ δὲν ξέρει τί τὸν περιμένει μετά..»

«Ναὶ μετὰ τὸν Πρῶτο του Θάνατο, θὰ εἶναι ἕνας ἐκ τῶν Ἐλάχιστων ποὺ θὰ ὁδεύσει ἐκτὸς Πνευματικοῦ Θανάτου ἐκεῖ ποὺ τοῦ ἄξιζε νὰ εἶναι πρὶν ἐδῶ ἐνσαρκωθεῖ, ἄρα ἤμουν ἡ ΕΥΚαιρία του, ἂν εἶχε συνείδηση Ἐν τῷ Ἐλαχίστῳ «εἶναι» του, νὰ ἀποκτήσει ψυχή. Τώρα πιὰ εἶναι ἀργὰ καὶ διὰ αὐτόν.»

«Ἄρα ἀφοῦ νοιώσατε τί Ὁ Ἀρχάγγελλος σᾶς Ἔδωσε, παρακαλῶ ἃς ποιήσετε τῶν Ὀνείρων τὸ Πρόγραμμα καὶ πρὶν στὰ ἀστέρια Τοῦ Οὐρανοῦ Προσελθόντες ἔναντι Πανδαισίας Χαρᾶς διὰ Τὸ Φῶς Τῆς Ἀνατολῆς Ὡς Ἡ Αὐγὴ ποὺ δὲν εἶδα ποτέ μου ὡς ἐνσάρκωση φυσικοῦ μου σώματος μόνο, ἀλλὰ ἤξερα μὲ ὅλα μου τὰ σώματα πέραν τοῦ φυσικοῦ μου καὶ μὲ αὐτὸ μαζὶ , ὅλο το ἄρωμα τῆς κάθε βράδι πρὶν προσέλθει, τότε διὰ ὑμᾶς τοὺς δυνάμενους ἤχων ἀνατολῆς ἔργα ζήσειν ἃς ποιήσετε ὅτι Οἱ Χρυσάγγελλοι θὰ σᾶς παραδώσουν, εἰς τὴν ἄχρονη ΣΥΝΑντηση.»

«Ναὶ ἃς ἑτοιμάζουν καὶ «ἄλλοι» τὰ μπαγκάζια τοὺς ἔχουν ραντεβοὺ μὲ Τὸν Ἀρχάγγελλο Τοῦ Θανάτου καὶ αὐτοί.»

«Καιρός τους δὲν εἶναι ; Νόμιζαν ὅτι θὰ γλυτώνανε. Θὰ δοῦν καὶ θὰ ζήσουν τὸν Δεύτερο Θάνατο τους λίγο διαφορετικά …»




Cecil.
29/7/2015