Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων - Message du Père de Tous / 21-2-2012

Μήνυμα Τοῦ Πατέρα Ὅλων
21/2/2012

Δὲν ἀρκεῖ μόνο νὰ 'στε Δάσκαλοι ! 
ὅλοι καὶ νὰ γίνουνε !
Ἀκόμα καὶ ἂν ὅλοι σας γινόσασταν Δάσκαλοι, 
ποιοὶ θὰ ἤσαν οἱ μαθητὲς ;
Χρειάζονται οἱ μικροὶ στὸν Μεγάλο πιὸ πολὺ 
ἀπὸ ὅτι Αὐτός σε αὐτοὺς !
Ἂν δὲν ὑπῆρχαν οἱ μικροὶ 
δὲν θὰ ὑπῆρχαν οἱ Μεγάλοι !

Πατέρας Ὅλων !
21/2/2012

"Πλὴν μὴ τὸ θέλημά μου ἀλλὰ τὸ Σὸν γινέσθω".
Κατὰ Λουκᾶ ΚΒ, 42


Ἀλήθεια λέγω ὑμίν, ἡ ἐμὴ ἀλήθεια ἐλάχιστη εἰ ἔναντί Τοῦ Πέμψαντός με καὶ Τοῦ Πατρός μου !
Μὴν ἰσοπεδώνετε τὰ πάντα !
Μὴν ἀφαιρεῖτε τὴν Οὐσία τὴ Θεϊκὴ ἀπὸ κάθε Παρουσία (...) καὶ κάτι ἐπίσης πιὸ σημαντικὸ (ἀλλὰ θὰ τὸ συμπληρώσεις μετὰ τὴν Παύση) !
Ὡς καὶ ὅ,τι ἀντιλαμβάνονται οἱ ἐλάχιστοι δυστυχῶς νοιώθοντες, διότι οὔτε οἱ βλέποντες πιὰ βλέπουν "Τί" ἐκφράζεται εἰς Δόξα Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος !
Ἀλήθεια Εἶναι Μία : Μὴ Ταυτίζετε Τὸν Πατέρα μου καὶ Τὴ Μητέρα μου Μὲ Τὸν Πέμψαντά με κοντά σας ! Διότι Τὸ Κέντρο Τῶν Κέντρων ἐστὶ Ἀναλλοίωτο Ἀνεπηρέαστο καὶ Ἀμετάβλητο Αἰώνια ὅσες Ἀναπνοὲς Θεοῦ Αἰώνια νὰ γίνουν !
διπλὴ ἐπανάληψη τῆς λέξης "Αἰώνια" σᾶς ὁρίζει τὴν Ἀρχὴ Τῶν Πτώσεων !
Οἱ συνειδητοποιήσαντες αὐτὸ διὰ Τὸν Πατέρα Μου ἀναστημένοι ἤδη εἰσὶν στὴ Καρδιὰ Του ἀκόμα καὶ πρὶν ὁ πλανήτης σας ἐξοστρακισθεῖ ἐκ τοῦ Ἡλίου !
Διότι ὁ πιὸ μικρὸς εἶναι ὁ καθεὶς ὅστις ζωνάρι του καὶ φροντίδα του ἔχει τὴν Ὑπηρεσία ἔναντι Τῆς Ὁλότητος !
Οἱ ἔχοντες καρδιὰ ἃς ἀκούσουν !
Οἱ Ὑπόλοιποι καλὸ ταξίδι καὶ καλὴ ἐργασία !
SANANDA
22/2/2012

Message uniquement en grec pour l'instant