Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Μήνυμα παιδικής ψυχής στην αγκαλιά του Sananda - Message d'une âme d'enfant dans les bras de Sananda / 21-12-2009

Μήνυμα παιδικής ψυχής στην αγκαλιά του Sananda
Message d'une âme d'enfant dans les bras de Sananda
21/12/2010

Η αποστολή μου, ήτο παράλληλη κάποιας άλλης ψυχής η οποία θυσιάστηκε για άλλους ως επίσης και για να πληρωθεί το κάρμα της παλαιάς μάνας της, η οποία την είχε σαν γιό της, σε μακρινή Ήπειρο, σε άλλη εποχή αλλά και σε αυτήν της ενσάρκωση, σώθηκε η ζωή της, από τα έργα αυτού ο οποίος και την ερωτεύτηκε σε αυτή της την ενσάρκωση αλλά και τη στηρίζει από πολύ μακριά, όπως και πάντα κάνει σε όσων η καρδιά χρειάζεται ελπίδα, καθώς η ίδια η ελπίδα έχει κάνει κατοικία της την καρδιά του !
Μπορεί να έφυγα νωρίς, μπορεί ο θάνατος μου να έφερε το χαμόγελο στα χείλη πολλών, όμως είδες με τί θάρρος ο πατέρας μου της τελευταίας μου ενσάρκωσης, με όπλο του μόνο την ανάμνηση τού βλέμματος μου τί έκανε ! Τον έχεις γνωρίσει και σου είμαι ευγνώμων πού μέσα από όλη σου την καρδιά τού έδωσες την ευλογία σου, συνδέοντας την αύρα του, ακόμα εν αγνοία σου με δυνάμεις από τις ανώτερες περιοχές, ό,τι για σάς οι οφθαλμοί σας δεν βλέπουν, αλλά σίγουρα η καρδιά σας νοιώθει !
Ζητώ συγνώμη πού παίρνω χώρο και βήμα ομιλίας σε αυτό τον υπέροχο χώρο, δέν είμαι κάτι ή κάποιος σημαντικός, προσπαθώ να προχωρήσω και να τιμήσω την εμπιστοσύνη του Sananda, διά όσα χρώματα η Αγάπη Του μού έδωσε στην αύρα τού Μανδύα μου !
Η ταπεινότητα μου κτίζει τον Μανδύα της και τού φορεί νέο ένδυμα εργασίας, αυτό καταλαβαίνεις στη γλώσσα των Ναβάχο πού αποκωδικοποιείς ακαριαία τί σημαίνει !
Οι κώδικες οι μυστικοί τού Φωτός, μόνο για το Φώς εργάζονται !
Έχεις δίκιο, θα ήμουν 20 χρονών παρά 3 δηλαδή 17 χρονών άν ζούσα, μού αρέσει η αριθμητική πού υιοθετείς ! Διά πολλούς ακαταλαβίστικη, όχι όμως διά όσους σε παρακολουθούν από την αόρατη πλευρά !
Το σύμβολο πού είδες στον ουρανό λίγο πρίν μπεις στο χώρο δράσης τού πατέρα μου και βοηθήσεις με την μικρή σου συνεισφορά, ήταν προάγγελος της επόμενης συνάντησης σου με τη μικρή κόρη με τα πράσινα μάτια στο λεωφορείο, της οποίας το όνομα αρμονικά και ηχητικά πλησιάζει τη λέξη ελπίδα, όμως, είδες ανεγνώρισε την ομιλία τηλεπαθητικά, συνεσταλμένη έναντι τού τόσου Φωτός πού έβλεπαν τα μάτια της μέσα σε τόση ομίχλη, σ' ευχαριστώ διά τη Θεραπεία πού έκανες στον αδελφό της και κυρίως σε ευχαριστώ διά τη μουσική των αρετών πού έπαιξες σαν πιάνο στο δεξί της χέρι ! Τής έδωσες την μεγαλύτερη ευλογία ! Δεν θα πω ποιά είναι, ούτε τι με συνδέει μαζί της, διότι θέλω το παιδικό χαμόγελο να είναι πάντα στη καρδιά της !
Έρχονται οι μέρες πού ποτέ μου όσο ζούσα δεν ήθελα να βλέπω !
Παιδιά πεινασμένα, ρακένδυτα να ζητούν λίγη ελεημοσύνη σε μιά Αθήνα φωταγωγημένη από Φώς, πού σε ολίγο βαθμό αντικατοπτρίζει και εμπνέει σαν το Θεϊκό Φώς !
Ευχαριστώ για το 1 ευρώ, παραπάνω πού έδωσες για την ελπίδα σε όλες τις καρδιές των αδελφών μου, πού ο πατέρας μου φροντίζει ! Για τα παιδιά πού φροντίζει να έχουν ένα χαμόγελο αξιοπρέπειας. Αδέλφια σας και παιδιά σας δέν είναι ;
Οι φτωχοί των οποίων το πλησίασμα τους σας ενοχλεί αδέλφια σας δέν είναι ; Μήπως σάς ενοχλεί διότι χάσατε το δικό σας πλούτο της καρδιάς πού εκείνοι ακόμα έχουν ενώ εσείς όχι ;
Δώστε χώρο στην ελπίδα, να γεννηθεί διότι χωρίς ελπίδα, ούτε η αγάπη θριαμβεύει ούτε η ειρήνη έρχεται τα δώρα των Μάγων να σας δώσει ο,τι δηλαδή πήγαν εκείνοι στο μικρό Χριστό !
Μικρή Ψυχή
21/12/2010

Υστερόγραφο
Παρακαλώ βάλε "μικρή ψυχή" στο τέλος και όχι το όνομα μου !
Οφείλω να σεβαστώ το δρόμο πού ανοίγεται μπροστά σε άλλους !
Διότι σημασία δεν έχει να καταλάβουν ποιός σου μιλά, αλλά "Τί" εκφράζει, άλλωστε η ταπεινότητα μου, κατά επιθυμία τού Sananda σού εκφράζεται ο οποίος μού ζήτησε να εκφρασθώ από καρδιάς μήπως ζεστάνω καρδιές !
Στη 4η διάσταση, χαρά μου θα είναι αν συμφωνείς να αποκαλύψεις την ταυτότητα αυτού του φίλου πού σού έδωσε το μήνυμα αυτό !
Μή πεις τίποτα για τη κόρη που συνάντησες αλλά όσα σού απεκάλυψε ο Άγιος Αντώνιος στην εκκλησιά κατά την συνομιλία σας, αλήθεια είναι !

Λόγια του Sananda για το παραπάνω μήνυμα ...

Διά της Αγάπης το μήνυμα μου πού σού παρέδωσα για τα Χριστούγεννα του 2010 μαζί με ό,τι παλαιό μήνυμα έχεις λάβει κάποια άλλα Χριστούγεννα και πού δεν δημοσίευσες θα τα δημοσιεύσεις όλα μαζί όταν θα έρθει η στιγμή η προσδιορισμένη από τον Πατέρα Μου σαν εντολή ως προς τη δημοσίευση τους η οποία είναι στη καρδιά σου εδώ και καιρό !
Όμως το μήνυμα της ψυχής πού πήρες μιλά για αγάπη, και σας δείχνει άλλους δρόμους αγάπης, πού εσείς αγνοείτε, νομίζοντας ότι ό,τι και να νοιώθει η καρδιά σας ότι προέρχεται από εμάς ! Άν ήταν όλα από εμάς, η ανθρωπότητα αποδεχόμενη ό,τι λαμβάνει στη καρδιά της σαν σύνολο θα ήταν αλλοιώς !
Η σημερινή κατάσταση της είναι ανάλογη των ιδανικών όχι μόνο πού πιστεύει, αλλά κυρίως μέσα από τους δρόμους και τρόπους του "Τί" σύμφωνα με τον Πατέρα Μου υλοποιεί ακόμα και σε προσπάθεια !
Κρατάς λοιπόν αυτό σαν μήνυμα μου για τα Χριστούγεννα σας, τί να πω ;
Θα ήθελα και στα γαλλικά αν προλάβεις και τα δύο, αλλά σημασία δεν έχει "Tί" προλαβαίνεις εσύ, αλλά άν προλαβαίνουν άλλοι ακόμα και άν όλα τα μετέφραζες ! ...
Να διορθώσουμε λίγο τον τίτλο ;
Βάλε "Μήνυμα παιδικής ψυχής στην αγκαλιά του Sananda". Διότι τα παιδιά πάντα ήσαν και είναι μέσα στις δραστηριότητες μου, αλλά επίσης και όσων ακολουθούν εμένα !
Sananda
21/12/2010

Paroles de Sananda pour le message au dessus...

A travers l' Amour mon message que je t'ai donné pour Noël de 2010 avec un tout ancien message que tu as reçu pour une autre Noël et que tu n'as pas publié tu les publieras tous ensemble quand viendra le moment déterminé par Mon Père comme consigne par rapport à leur publication qui se trouve dans ton cœur depuis longtemps !
Mais le message de l'âme que tu as reçu parle d'amour, et il vous montre des autres chemins de l'amour, que vous ignorez, en pensant que tout ce que votre cœur sent qu'il vient de nous ! Si tout était de nous, l'humanité en acceptant tout ce qu'elle reçoit dans son cœur comme ensemble elle serait autrement !
Sa situation actuelle est analogue des idéaux pas seulement qu’elle croit, mais surtout qu' à travers les voies et les moyens de «Quoi » en accord avec mon Père elle concrétise même en effort !
Gardes donc ceci comme mon message pour votre Noël, quoi dire ?
J'aimerais aussi en français si tu as le temps les deux aussi, mais il n'est pas important "Quoi" tu as le temps toi à faire, mais si les autres ont le temps même si tu avais tout traduit !...
Corrigeons-nous un peu le titre ?
Mets "Message d'une âme d'enfant dans les bras de Sananda ". Parce que les enfants ont toujours été et ils sont dans mes activités, mais aussi de tous ceux qui me suivent !
Sananda
21/12/2010