Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Μήνυμα τριπλό Της Πηγής,Του Sananda και Της Παναγιάς Δέσποινας - Message triple DeLa Source, Sananda et De La Vierge Marie / 11-11-2009

Μήνυμα τριπλό Τής Πηγής, Τού Sananda και Τής Παναγιάς Δέσποινας τής 11/112009.

Δεν υπάρχει Portail, ή συγκεκριμένη μέρα, όλες οι μέρες είναι «εργασίας» για μένα.
Όταν το καταλάβετε αυτό σε όλα τα κύτταρα σας, όλων των 12 σωμάτων σας, τότε μόνο επιταχύνετε την διαδικασία της μετουσίωσης σας πού οδηγεί στη πόρτα της καρδιάς Μου.
Ανοίξτε τη καρδιά σας, ο Ουρανός, ο Shiva, ο Γιός μου γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στις ημέρες πού έρχονται, μακάρι ό,τι τόσο καιρό σας λέω να το είχατε ακούσει.
Ηχούν ήδη οι τρομπέτες Μου
άσχετα αν στα αυτιά σας δεν
φτάνει τίποτα !
Ο Πατέρας Όλων, καί
Η Πηγή Τών Πάντων.

Γνωρίζω πολύ καλά ποιοί από εσάς πού διαβάζετε τα μηνύματα Μου εδώ ή αλλού, αλλά κυρίως εδώ, δεν τα πιστεύετε.
Γνωρίζω το όνομα σας, εσείς γνωρίζετε το δικό μου;
Εγώ γνωρίζω όσους εργάζονται για Μένα, εσείς γνωρίζετε ποιοί δίπλα σας εργάζονται για Μένα ;
Ο Πατέρας Μου και Εγώ εργαζόμαστε για την ΑΡΜΟΝΙΑ στο Σύμπαν ολόκληρο.
Sananda.

Ο Υιός Μου σας μίλησε, ο Πατέρας σας μίλησε, μια λέξη μόνο από μένα διότι πολλοί πιστεύουν ότι οι προφητείες πού έδωσα στη Fatima ήταν άλλης εποχής και για παιδάκια, ήταν για σήμερα, και σε λίγο θα δείτε να επαληθεύονται, σας αγαπώ όλους.
Παναγιά Δέσποινα Τών Ουρανών
ή Vierge Marie για τους Γαλλόφωνους.

Message triple De La Source, Sananda et De La Vierge Marie du 11/11/2009.

Il n’existe pas de Portail, ou jour concret, tous les jours sont « jour de travail » pour moi.
Quand vous allez comprendre cela à toutes vos cellules, avec tout de vos 12 corps, seulement comme ca vous accélérez la procédure de votre transmutation que conduit à la porte de Mon cœur.
Ouvrez votre cœur, Ouranos, Shiva, mon Fils connaissent ce qu’ils doivent faire aux jours qui viennent, je voudrais bien que tout ce que je vous dis, depuis longtemps, que vous l’entendiez.
Mes trompètes sonnent déjà
hors de propos si à vos oreilles
n’arrive rien !
Le Père de Tous, et 
La Source De Tout.

Je connais très bien ceux entre vous qui lisez Μes messages ici ou ailleurs, mais principalement ici, et qui ne le croient pas.
Je connais votre nom, connaissez-vous le mien ?
Moi, je connais ceux qui travaillent pour Moi, vous, connaissez-vous qui à côté de vous travaillent pour Moi?
Mon Père et Moi nous travaillons pour l'HARMONIE dans l’Univers entier.
Sananda.

Mon Fils vous a parlé, le Père vous a parlé, un mot seulement de moi parce que beaucoup croient que les prophéties que j'ai donné à Fatima étaient d'une autre époque et pour des petits enfants, c’était pour aujourd'hui, et bientôt vous allez voir qu’elles vont se vérifier, je vous aime tous.
Panagia Despina Des Cieux
ou Vierge Marie pour les Francophones.