Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

Μήνυμα του Sananda - Message de Sananda / 1-10-2009

Μήνυμα του Sananda της 1/10/2009

Ορθώς γράφεις Λόγια Πατρός Aιώνια, του Αιωνίου, διότι Εκείνος σε επέλεξε για να διαδίδεις τα Λόγια Του στη Γη σε αυτή την εποχή.
Ορθώς όχι μόνο εσένα, αλλά δια μέσω Μου υπάρχει ένας ιδιαίτερος κραδασμός πού μεταδίδεται σε όσους είναι σε αρμονία εσωτερική μαζί Μου, σύμφωνα με όσα ο Germain σού είπε για το όνομα Μου.
Ορθώς προσπαθείς να προστατευτείς διά να δέχεσαι τις ευλογίες Μου, τις οποίες χαίρομαι πού δεν κρατάς διά σένα, αλλά προσπαθείς όσο πιο σεμνά να διαδίδεις γύρω σου, όχι μόνο διά το έργο Μου αλλά πρωτίστως δια το Έργο του Πατέρα Μας δια μέσω των Δασκάλων και των Μυστών Του.
Αρχίζουν τα γεγονότα δια τα οποία έχεις ενημερωθεί και ορθώς δεν μιλάς πουθενά ακολουθών εντολές Δασκάλων απεσταλμένων από Μένα.
Και θα δημοσιεύσεις στον κατάλληλο χρόνο.
Ο Πατέρας Μου και Εγώ δίνουμε πάντα ευκαιρίες αιώνια σε όσους φροντίζουν τη σπίθα τη Θεϊκή του ανώτερου σώματος της ψυχής τους.
Αυτό πρέπει να το δημοσιεύσεις άμεσα για να δώσεις μια ελπίδα Θεϊκής φύσεως και όχι ανθρώπινης στις ημέρες πού έρχονται.

Σας αγαπώ όλους
Είμαστε κοντά σας
Sananda


Message de sananda du 1/10/2009

Correctement tu écris les Paroles Éternelles du Père Éternel, parce Lui t'a choisi pour que tu propages Ses Paroles sur la terre à cette époque. Correctement non seulement toi, mais à travers Moi il existe une vibration particulière qui se transmet à ceux qui se trouvent en harmonie intérieure avec moi, conformément à tout ce que Germain t'a dit au sujet de mon nom.
Correctement tu essayes d'être protégé afin d’accepter mes bénédictions, que je suis content que tu ne gardes pas pour toi, mais tu essayes le plus humblement possible de propager autour de toi, non seulement pour Mon travail mais principalement pour le travail de Notre Père à travers Ses Maîtres et Ses Inities.
Les événements commencent pour lesquels tu as été correctement informé et pour lesquels tu ne parles pas n'importe où en suivant les ordres des Maîtres envoyés par Moi.
Et tu vas publier en temps approprié.
Mon Père et Moi nous donnons toujours éternellement les opportunités à ceux qui s'occupent de l'étincelle divine du corps supérieur de leur âme.
Cela il faut que tu le publies le plus tôt pour que tu donnes un espoir de nature Divine et non humaine aux jours qui arrivent.

Je vous aime tous
Nous sommes près de vous
Sananda