Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019

16 9 2019


https://www.youtube.com/watch?v=Oip7j4mRM2E

Leo Nucci y Elena Mosuc BIS "Si, vendetta" en Rigoletto de ABAO-OLBE



Όταν μυστικό καρδιάς, ανθρώπων που δεν συνάντησες ποτέ σου, σε κάνει να κλαις από ντροπή, δια παλαιούς κάποτε αδελφούς σου, εις χρόνους ανήλιους, που το μαχαίρι σκότωνε αδιακρίτως, όπου το συμφέρον των εγώ τους πρόσταζε, και τα ανήλια εγκλήματα τους, δεν τα πότισε καμία μετάνοια τους και καμία συγχώρεση τους, πρώτα προς Τον Ύψιστο Θεό [«Τό ΜΕΓΑΛΟ ΠΝΕΥΜΑ !»], να μην απορείς μετά στό σήμερα σας μέσα από τό κάθε χθές σας, διατί οι χάνοντας τήν Βενετιά τους, χάσανε και το βελόνι τους, και έμειναν εκτός Παραδείσων [«Τού !»] ..

Έτσι έμεινε και ο Ρωμαίος μου, εκτός ΠΑΡΑΔΕΙΣΩΝ, ως και κάθε άλλος τζιτζιφιόγκος και απατεώνας, τής πρόζας τού λόγου τού ανήμερου, στών εγώ του, τα ετερόκλητα κελεύσματα, που νόμιζε δέ, ότι ήξερε από μουσική, αλλά ποτέ του δεν αγάπησε Τήν ‘Όπερα. Χαρά μου, που ως τότε ήμουν, πολύ ανήξερη Νόμων νΟΜής Άκτιστου Θεϊκής ΔικονΟΜίας, να μπορέσω εγώ, το τίποτα Τών Ουρανών «Τού Υπερυψίστου Μεγάλου Πνεύματος !», να προσφέρω ειδικά σήμερα, κάτι μεταθανάτια, εις κάθε έναν φτωχό τής γής.

Η αυλαία έπεσε για μένα τότε, πολύ πριν φύγει η δική μου ουτοπιστική αυλαία από τήν γή. Όμως άλλοι πολλοί, δεν είδαν καμιά αυλαία να τους παρουσιάζεται, και ντροπιαστήκαμε όλοι μας, όταν η αυλαία των έργων μας, μάς παρουσιάστηκε ! Έτσι ο Ρωμαίος μου, έμεινε εκτός Παραδείσου και κάνει παρέα με απατεώνες, μαυραγορίτες και λαθρέμπορους εκ τού Devachan.


Ιουλιέτα.

16 9 2019