Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Μήνυμα τοῦ Γερακιοῦ τῆς Ἡμέρας καὶ τοῦ Sananda - Message de Faucon de la Journée et de Sananda / 28-12-2011


Μήνυμα Tοῦ Γερακιοῦ τῆς Ἡμέρας
καὶ Tοῦ Sananda !

28/12/2011

Σᾶς ἔστειλα τὸ σύμβολό μου ποῦ χρησιμοποιῶ καὶ εὐγνώμων καθίσταμαι ἔναντί Τοῦ Μεγάλου Πνεύματος ποῦ ἀναγνωρίσατε τὸ Σχέδιο Πτήσης μου καὶ τὴν Ἱερὴ Ταυτότητά Μου !
Τιμῶ τὸ Φῶς τῶν Προγόνων Μου, ὑπὲρ παλλιγγενεσίας Ἔργων Αὐτῶν πολὺ πρὶν οἱ Δεινόσαυροι ἔλθουν στὴ γῆ σας !
Σὲ πέταγμα περιστεριοῦ κάποτε πρὶν ἀπὸ μῆνες μπῆκα ἐντὸς ! Σας πλησίασα καὶ σᾶς ἔδειξα τὴν πτήση τὴν Ἀντίθετό τῆς Δήλου τὴν ὁποία προσφάτως ξανὰ ποτήσατε μὲ τὴν ἀγάπη σας στὸ Τελικὸ Προορισμὸ Ἑνότητος, ἕως αὕτη νὰ ἀναστήσει τὰ εἷς τους Χθόνιους Χρόνους καὶ Ἐποχὰς Ἱερὰ Μυστικά Τῆς Φυλῆς Μας !
Ὥρα Τῆς Ἐλπίδος πλησίον Ἐστι !

Γεράκι Τῆς Ἡμέρας !

28/12/2011



Ἐωράκατε ἤδη Τὸν Πυρσὸ Τοῦ Πατρὸς Ἠμῶν, ὑπὲρ ἄνω τῆς γῆς ὅπου ἡ πρώτη Παρουσία σᾶς ἔχει ἤδη ἀναγγελθεῖ !
Τὰ Δάκρυα τῆς Ἐλπίδος Οἱ Ἄγγελοι Τῆς Μητρός Μου παρέδωκαν σήμερα στὰ Χέρια Της στὸν Κῆπο Της !
Ἀλλαλοι ἄνθρωποι φωνῆς καρδιᾶς, Ἄκαπνοι ἄνθρωποι ζέστης καρδιᾶς, Ἄβουλοι ἄνθρωποι στάσης ζωῆς, Τὴν Ζωή Μου κάποτε ἐπὶ Τοῦ Σταυροῦ λέτε εἷς τὰς Ἐκκλησίας ὑμῶν, δῆθεν εἰς Τὸ Ὄνομά Μου, ὅτι Θυσιάσα διὰ ὑμᾶς ! Μὰ πόσο Ἐγωϊσμὸ ἀκόμα ἔχετε νὰ νομίζετε ὅτι ὑμεῖς ἐστὲ τὸ κέντρο τῶν Κόσμων τοῦ Πατρὸς καὶ Πεμπουσία Τῆς Δημιουργίας Του ; Οὐδεμία λύση θέματος τινὸς ἄρχεται ἐκ τῆς περιφερείας ἐὰν ἐκ τοῦ κέντρου ἀρχὴ οὐδεμία ἔλξην ποιήσειν !
Ὅπως θὰ δεῖτε Τὴν Ὥρα "Ποῦ" Ὁ Θεὸς Ἔχει Ἐπιλέξει "Τί" ἔχει ἤδη δώσει ἡ Πολυαγαπημένη μου Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ καὶ ἔυχομαι νὰ ἀναρωτηθεῖτε ἂν καὶ ποιοὶ ἀπὸ ὑμᾶς ἐστὲ ἀνάμεσα ἢ ἐκτὸς ἀπὸ τὰ παιδιὰ στὰ ὁποῖα ἀναφέρεται !
Ὀρθῶς νοιώθετε κρύο ἀέρα στὴ πλάτη σας καὶ ζέστη στὸ σῶμα σᾶς ! Ὅ,τι καὶ νὰ συμβεῖ γύρω σας νὰ ξέρετε ὅτι ὅσοι ἔχουν ζέστη στὴ καρδιὰ τοὺς Ὁ Ἄγγελλος Τοῦ Θανάτου, τὸ Φῶς τοῦ καντηλιοῦ των, ὡς καὶ ὅλων των Σοφῶν Παρθένων θὰ σεβαστεῖ καθὼς καὶ θὰ "φροντίσει" μὲ τὸν δικό του ἰδιαίτερο τρόπο ὅλες τὶς Μωρὲς Παρθένες !

Εὐλογημένος Ὁ Θεὸς καὶ Τελειότητά Του !

Διότι καὶ ἐγὼ Αὐτὸν Ὑπηρετῶ !

Sananda !
28/12/2011

 
Message pour l'instant uniquement en grec.