Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

ΜήνυμαTοῦ Πατέρα Ὅλων - Message Du Père de Tous / 5-11-2011



Μήνυμα Tοῦ Πατέρα Ὅλων
5/11/2011

Πολλοὶ στὶς καρδιὲς πολλῶν ἀνάμεσά σας ἀγαπητοί, ἀλλὰ καὶ στὴν καρδιά Μου στὸ πρῶτο τους ἐντός Μου φτερούγισμα ἀγαπητοί, διατείνονται καὶ λέγουσι ὡς ἀπὸ θέση ἄμβωνος οἱ Ἱερεῖς τοῦ Μάρα, ὑπηρετοῦντες καὶ αὐτοὶ μεθ' αὐτῶν αὐτόν, ὅτι δὲν ὑπῆρξε ἡ ΠΤΩΣΗ καὶ πρεσβεύουν τοῖς λόγοις αὐτοῖς ἐν ταυτότητα ἐνδιαμέσων, τοὺς Ὁρίζω ὅμως ὅτι τὸν ΔΙΑ μέσα τους αὐτοὶ σφραγισμένο δὲν ἔχουν !
Ναὶ ὑπῆρχε ἡ Πτώση, διὰ νὰ εἴμεθα ἀκριβεῖς ὑπὲρ ἐλαχιστότατων ἐν καρδιὲς ὑμῶν πιστεύοντάς Μας : "Ὑπῆρξαν οἱ Πτώσεις" καὶ ὡς ἄνω καὶ κάτω εἰσίν, ὑπάρχουν οἱ πτώσεις καὶ ἀνάμεσά σας !
Ὅμως εἰς τὰ Σχέδιά Μας, ἔχει ὁρισθεῖ "Πῶς" δὲν θὰ Ὑπάρξουν ξανὰ πτώσεις, καὶ ἂν πολλοὶ κατοικοῦν σήμερα στὴ γῆ σὰν πλανήτη καὶ πολλοὶ περισσότεροι ἀπὸ ἐσάς, εἰς τὰ παλάτια τοῦ Ἅδη ζοῦν, νὰ εἴσαστε σίγουροι ὅτι αὐτὸ συμβαίνει ἐπειδὴ Ὑπῆρχαν οἱ Πτώσεις τν Ἀρχαγγέλων καὶ τν Ἀγγέλων ἀλλὰ καὶ τν ἀνθρώπων !
Τὸ "Πῶς" αὐτὸ θὰ ἀλλάξει ἀφορὰ Ἔργα Μου καὶ ὄχι ἔργα σας, ἀλλὰ ὅταν ἐν τῇ ἐνσαρκώσει τὰ ἔργά σας συνάδουν μὲ τὰ Ἔργα Μου, εἰς ἀνύψωση θέση πτώσης ἀπὸ καρδιὰ ἀδελφοῦ σας ὅστις παιδί Μου εἶναι, ἢ πνεύμονά του, νὰ ξέρετε ὅτι τὸ τραγούδι Μου τραγουδᾶτε !


Δημοσίευσε !
Πατέρας Ὅλων !
5/11/2011


message pour l'instant qu'en grec