Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Μήνυμα του Μεγάλου Πνεύματος - Message du Grand Esprit / 6-1-2011


Μήνυμα του Μεγάλου Πνεύματος
6/1/2011

Η Ευλογία Μου μαζί σας, για όσους Μού ανοίγετε την καρδιά σας !
Ως είπε σήμερα το Γαλάζιο Λουλούδι, θά Mέ αναζητάτε και το Φώς Μου θα καλείτε, αλλά με κλειστή τη πόρτα σας, πώς περιμένετε να Διαβώ το κατώφλι ;
Η Αγάπη Μου πάντα φροντίζει ακόμα και ο τελευταίος άσωτος υιός εμένα να αντικρύσει !
Άρα η ορθή χρήση η Μυσταγωγικώς Σημειολογική της λέξης "Évacuation" (εκκένωση) είναι όχι μόνο όταν εσείς είτε εργάζεστε για το Φώς ή για το μή φώς, αλλά όταν ο τελευταίος εκπρόσωπος του non lumière (μή φώς) να εγκαταλείψει τη γή Μου, άρα η γή των ζωντανών είναι αυτή πού το Φώς Μου έχει πραγματοποιήσει μιά évacuation από Πάν ό,τι τού μή φωτός εκεί ήτο αλλά και τό ίδιο επίσης !
Μήνυμα Φωτός, μήπως ορισμένοι βρούν το Φώς τους μέσα στό Φώς Μου !

Το Μεγάλο Πνεύμα !
6/1/2011


Message du Grand Esprit
6/1/2011

Ma Bénédiction avec vous, pour ceux qui M'ouvrez votre cœur !
Comme elle vient
de dire la Fleur du Bleu Ciel vous irez Me rechercher et Ma Lumière vous l'appellerez, mais avec votre porte fermée, comment attendez-vous que je franchisse le seuil ?
Mon Amour veille toujours de même que le dernier fils prodigue Moi
regarder en face !
Alors, la juste utilisation Initiatiquement Sémiologique du mot  "Évacuation" est non seulement quand vous travaillez soit pour la Lumière ou pour la non lumière, mais quand le dernier représentant de la non lumière
à quitter ma terre, alors la terre des vivants est celle où Ma Lumière a effectué une évacuation de Tout ce que là la non lumière avait été ainsi que lui même !
Message de Lumière, pour
si certains trouvent leur Lumière dans Ma Lumière !

Le Grand Esprit !

6/1/2011